Popatrzyłem w aktualnościach i:
na początku (17.05) było tak:
http://f1wm.pl/php/news_id-21908.html Dnia 18.05 FIA odwlekła ten zakaz, można korzystać z dmuchanych dyfuzorów podczas GP Hiszpanii:
http://f1wm.pl/php/news_id-21913.html 21 maja roku pańskiego 2011 postanowiono, że zakaz wejdzie w życie od GP WB:
http://f1wm.pl/php/news_id-21967.html 16. 6: Po zagrożeniu protestami FIA podtrzymuje zakaz, ma on obowiązywać od terminu ustalonego wcześniej:
http://f1wm.pl/php/news_id-22371.html21 czerwca: FIA wprowadza zakaz dotyczący mapowania silników, ma on obowiązywać od GP Hiszpanii:
http://f1wm.pl/php/news_id-22425.html8 lipca: silniki Renault mają pozwolenie do zwiększenia otwarcia przepustnicy podczas hamowania (Renault 50% - reszta 10%):
http://f1wm.pl/php/news_id-22740.html 9 lipca Renault tą ulgę straciło:
http://f1wm.pl/php/news_id-22752.htmlTego samego dnia FIA ulega i jest gotowa do zlikwidowania zakazu od GP Niemiec:
http://f1wm.pl/php/news_id-22762.html ;
co nie spodobało się Ferrari i Sauberowi (10.7):
http://f1wm.pl/php/news_id-22774.html10 lipca Ferrari i Sauber się rozmyśliły:
http://f1wm.pl/php/news_id-22782.htmlI od tego czasu zakaz dotyczący dyfuzorów nie obowiązuje.
Zakaz od przyszłego roku nie będzie obowiązywał, ponieważ nie będzie miał sensu z powodu zlikwidowania dmuchanych dyfuzorów
podsumowanie:
http://f1wm.pl/php/news_id-22839.html