Testy 2011/12

Moderator: Ekipa F1

Postprzez bohdi Cz maja 03, 2012 9:59  Re: Testy 2011/12

:o
Obrazek
Czy ktos wie co to jest, to cos......

Plus:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Sauber:
Obrazek
Ostatnio edytowano Cz maja 03, 2012 10:34 przez bohdi, łącznie edytowano 2 razy
"Mój Bóg śpi w pokoju obok. Rusz Go, a wydłubię ci oczy plastikową łyżeczką "
...lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota.
Avatar użytkownika
bohdi
 
Dołączył(a): Cz lip 17, 2008 16:12
Lokalizacja: Gliwice/Waterford, Ireland

Postprzez SirKamil Cz maja 03, 2012 10:19  Re: Testy 2011/12

bohdi napisał(a)::o
http://img3.auto-motor-und-sport.de/Oli ... 591467.jpg
Czy ktos wie co to jest, to cos......

Spadochrony;)
Centralki siatki pomiarowej.

Obrazek
Czasy ładne, ale pan Alonso najwyraźniej nie jeździł zbyt zachowawczo ;)
"Opony są takie same dla wszystkich." A. Newey, Luty 2011 r.
Avatar użytkownika
SirKamil
 
Dołączył(a): Śr wrz 14, 2005 22:12
Lokalizacja: Kraj kwitnącej lipy

Postprzez Shaitan Cz maja 03, 2012 10:44  Re: Testy 2011/12

Sauber w istocie zadziwia dużą ilością nowych części na te testy...
Przypomina się jeszcze komuś rozwój samochodu w pierwszym kwartale 2009 r. jeszcze pod banderą BMW (albo raczej jego brak) :wink: .

Edit down: Sorry, owczy pęd ;)

Edit down 2: :dobrze: dzięki Bohdi
Ostatnio edytowano Cz maja 03, 2012 11:30 przez Shaitan, łącznie edytowano 2 razy
Mika: "Real men never cry"

Alonso: "I am aware that today I spent some of the luck remaining in life"
Avatar użytkownika
Shaitan
 
Dołączył(a): Pn mar 09, 2009 18:26
Lokalizacja: Starside

Postprzez SirKamil Cz maja 03, 2012 10:52  Re: Testy 2011/12

Jaki DDRS?

edit. to o to chodzi- już myślałem, że faktycznie coś zamontowali.
Ostatnio edytowano Cz maja 03, 2012 11:14 przez SirKamil, łącznie edytowano 1 raz
"Opony są takie same dla wszystkich." A. Newey, Luty 2011 r.
Avatar użytkownika
SirKamil
 
Dołączył(a): Śr wrz 14, 2005 22:12
Lokalizacja: Kraj kwitnącej lipy

Postprzez bohdi Cz maja 03, 2012 11:13  Re: Testy 2011/12

Shaitan, to kabelki do sensorow (Pitotek) znajdujacych sie za dyfuzorem i prowadza do centralki (podobnej jak u Maka), ktora Sauber pewnie upchal gdzies w sidepodzie.
Obrazek
"Mój Bóg śpi w pokoju obok. Rusz Go, a wydłubię ci oczy plastikową łyżeczką "
...lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota.
Avatar użytkownika
bohdi
 
Dołączył(a): Cz lip 17, 2008 16:12
Lokalizacja: Gliwice/Waterford, Ireland

Postprzez Lysy Cz maja 03, 2012 14:02  Re: Testy 2011/12

Co testuje Williams, bo pozycje nie są zadowalające na testach :)
Avatar użytkownika
Lysy
 
Dołączył(a): So sie 07, 2010 16:10

Postprzez SirKamil Cz maja 03, 2012 15:41  Re: Testy 2011/12

Caterham, podobnie jak Williams jeździ dzisiaj ze starym wydechem.

Ferrari poza wydechem testuje nowe: tylne skrzydło, skrzydło konstrukcyjne, pokrywę silnika, podłogę, profile przy sidepodach, podłogę i kanały chłodzenia hamulców.
"Opony są takie same dla wszystkich." A. Newey, Luty 2011 r.
Avatar użytkownika
SirKamil
 
Dołączył(a): Śr wrz 14, 2005 22:12
Lokalizacja: Kraj kwitnącej lipy

Postprzez Anderis Cz maja 03, 2012 15:46  Re: Testy 2011/12

A Williams testuje jakieś nacięcia po bokach tylnego skrzydła.

Obrazek

Szkoda tego problemu elektrycznego i dobrych pięciu godzin testów w plecy, bo widać, że w Grove był pomysł, jak efektywnie zagospodarować te testy.
Swoją drogą FW34 prezentował się bardzo obiecująco pod względem niezawodności w przedsezonowych testach, a jak do tej pory Pastor miał awarię w Malezji, podwójne DNF zespołu w Bahrajnie i teraz dużo czasu stracone.
Avatar użytkownika
Anderis
 
Dołączył(a): Wt paź 16, 2007 19:19
GG: 1295936

Postprzez IceOne Cz maja 03, 2012 16:11  Re: Testy 2011/12

http://www.jamesallenonf1.com/2012/05/t ... o-crashes/

:lol: dobre , po co zaspoly sie godza na takie poronione testy ,ktore okazuja sie tylko dodatkowym kosztem a pozytek z nich zaden. Molgli nie jechac i tyle .
BB4L
Avatar użytkownika
IceOne
 
Dołączył(a): Śr lut 11, 2009 15:44
Lokalizacja: Londyn
GG: 9091936

Postprzez SirKamil Cz maja 03, 2012 19:36  Re: Testy 2011/12

50 najlepszych czasów na testach Mugello 1-3 maja 12
1:21.035 Grosjean
1:21.159 Grosjean
1:21.267 Vettel
1:21.310 Vettel
1:21.314 Vettel
1:21.334 Grosjean
1:21.363 Alonso
1:21.365 Grosjean
1:21.410 Grosjean
1:21.499 Grosjean
1:21.505 Vettel
1:21.542 Vettel
1:21.551 Alonso
1:21.571 Vettel
1:21.577 Grosjean
1:21.579 Vettel
1:21.584 Grosjean
1:21.603 Grosjean
1:21.603 Kobayashi
1:21.604 Ricciardo
1:21.616 Grosjean
1:21.618 Grosjean
1:21.642 Grosjean
1:21.649 Grosjean
1:21.651 Grosjean
1:21.667 Grosjean
1:21.696 Grosjean
1:21.723 Grosjean
1:21.744 Grosjean
1:21.757 Grosjean
1:21.760 Grosjean
1:21.772 Alonso
1:21.774 Vettel
1:21.774 Grosjean
1:21.798 Vettel
1:21.800 Alonso
1:21.812 Vettel
1:21.817 Ricciardo
1:21.825 Vettel
1:21.826 Grosjean
1:21.827 Grosjean
1:21.834 Grosjean
1:21.836 Vettel
1:21.868 Alonso
1:21.879 Grosjean
1:21.882 Ricciardo
1:21.915 Alonso
1:21.919 Vettel
1:21.921 Vettel
1:21.925 Ricciardo


Nie powiem żeby ta lista była jakoś specjalnie zróżnicowana, co z kolei pokazuje zróżnicowanie podejścia do strategii na testy. Czasów poniżej 1:22 było tylko kilka więcej. Ogólnie w trakcie testów poniżej tej granicy zeszli przedstawiciele tylko 5 ekip- Lotusa, Red Bulla, Ferrari, Saubera i Toro Rosso.
Ostatnio edytowano Cz maja 03, 2012 19:52 przez SirKamil, łącznie edytowano 1 raz
"Opony są takie same dla wszystkich." A. Newey, Luty 2011 r.
Avatar użytkownika
SirKamil
 
Dołączył(a): Śr wrz 14, 2005 22:12
Lokalizacja: Kraj kwitnącej lipy

Postprzez Shaitan Cz maja 03, 2012 19:48  Re: Testy 2011/12

Regularność Grosjeana naprawdę robi wrażenie...

Co ciekawe zespół Lotusa w wydanym komunikacie był bardzo zadowolony z rezultatów wprowadzanych zmian zwłaszcza w obrębie zawieszenia, które stanowiły krok naprzód. Dla nich ten test był bardziej możliwością lepszego poznania dotychczasowego pakietu i sprawdzania różnych ustawień samochodu, niż testowaniem nowych części, których mieli niewiele (nowe zawieszenie i jakieś drobiazgi).
Mika: "Real men never cry"

Alonso: "I am aware that today I spent some of the luck remaining in life"
Avatar użytkownika
Shaitan
 
Dołączył(a): Pn mar 09, 2009 18:26
Lokalizacja: Starside

Postprzez bohdi Cz maja 03, 2012 19:50  Re: Testy 2011/12

Tylko, że to tylko testy i czasami nie należy się sugerować, chciałoby sie rzec.
Ale....
Widać jak na dłoni, że najczęściej goszczącym nazwiskiem na czele tabeli, jest nazwisko niejakiego Francuza.
Ktoś na AS ładnie poskładał okrążenia, na których Romain schodził poniżej 82 sekund:
1:21.584 (8)
1:21.826 (9)
1:21.827 (13)
1:21.774 (15)
1:21.642 (17)
1:21.334 (25)
1:21.410 (27)
1:21.696 (30)
1:21.723 (35)
1:21.760 (36)
1:21.577 (39)
1:21.499 (40)
1:21.310 (42)
1:21.159 (45)
1:21.035 (47)
1:21.651 (52)
1:21.365 (58)
1:21.649 (63)

"Pretty impressive" można rzec.
Należy Groszkowi pogratulować perfekcyjnej powtarzalności i dokładności godnej zegarka szwajcarskiego, a zespłowi formy.
(Sam nie wierzę, że to napisałem, to o Romainie :wink: )
"Mój Bóg śpi w pokoju obok. Rusz Go, a wydłubię ci oczy plastikową łyżeczką "
...lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota.
Avatar użytkownika
bohdi
 
Dołączył(a): Cz lip 17, 2008 16:12
Lokalizacja: Gliwice/Waterford, Ireland

Postprzez maiesky Cz maja 03, 2012 19:52  Re: Testy 2011/12

Wykres czasów z całego dnia (3 maja):
Obrazek

Przed obiadem (od około 9:45 bo zapomniałem włączyć wcześniej):
testy_Mugelo_03_maj_2012_przed_lunch.jpg
Po obiedzie:
testy_Mugelo_03_maj_2012_po_lunch.jpg
Avatar użytkownika
maiesky
 
Dołączył(a): Cz sie 30, 2007 12:16
Lokalizacja: Świecie

Postprzez SirKamil Cz maja 03, 2012 20:19  Re: Testy 2011/12

Shaitan napisał(a):Regularność Grosjeana naprawdę robi wrażenie...

Co ciekawe zespół Lotusa w wydanym komunikacie był bardzo zadowolony z rezultatów wprowadzanych zmian zwłaszcza w obrębie zawieszenia, które stanowiły krok naprzód. Dla nich ten test był bardziej możliwością lepszego poznania dotychczasowego pakietu i sprawdzania różnych ustawień samochodu, niż testowaniem nowych części, których mieli niewiele (nowe zawieszenie i jakieś drobiazgi).

No tak, dobry samochód zawsze będzie dobrym samochodem, ale brak 1/3 testów musiał dać o sobie znać. Samochód nie raz wykręcił im psikusa. Choćby w ostatnich kwalifikacjach, gdy nagle stracił balans na option i zawodnicy bez błędów mogliby walczyć najwyżej o jakiś nędzny 2-3 rząd. Poznanie ustawień powinno stanowić solidny progres bez nowinek (które też będą).
No i usprawnienia zawieszenia mogą okazać się w tym sezonie hitem ważniejszym od najchwytliwszych zabawek aero z wiadomych względów.
"Opony są takie same dla wszystkich." A. Newey, Luty 2011 r.
Avatar użytkownika
SirKamil
 
Dołączył(a): Śr wrz 14, 2005 22:12
Lokalizacja: Kraj kwitnącej lipy

Postprzez Marker Cz maja 03, 2012 22:19  Re: Testy 2011/12

Carlo's napisał(a):A co nam tu zaprezentował Lotus?
Obrazek



Wie ktoś(SirKamil?


Po drugiej stronie tego nie widać.
Avatar użytkownika
Marker
 
Dołączył(a): Wt sie 04, 2009 13:42
Lokalizacja: Choroszcz
GG: 4354013

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sezon 2012

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości