GP Chin 2012

Moderator: Ekipa F1

Postprzez kemot N kwi 15, 2012 10:08  Re: GP Chin 2012

P@veL napisał(a):No wlasnie, czy Lotus nie miał już świezych (półświeżych) opon czy nie ogarneli jak to im sie zdarza?

Nie wiem, może liczyli na SC (nonsens na tym torze, chociaż mając Karthikeyan'a w stawce wszystko w sumie jest możliwe).
Tak, czy siak dużo by nie stracił, jakby 10 okrążeń przed metą zjechał wymienić opony, bo mógłby być szybszy od reszty o te 3 - 4 sekundy.
Poza tym uważam, że bartoszcze powinien zostać zbanowany...
kemot
 
Dołączył(a): N sty 06, 2008 0:34
Lokalizacja: Zgorzelec

Postprzez Schumacher N kwi 15, 2012 10:12  Re: GP Chin 2012

2670 dni trzeba było czekać na kolejne zwycięstwo Mercedes - Benz

Było warto cieszę się to ważny rynek dla Benza

...no i pierwsze trzy miejsca dla Srebrnych :-D

na mecie się popłakałem jestem niesamowicie szczęśliwy :grin:
Obrazek
Avatar użytkownika
Schumacher
 
Dołączył(a): Wt wrz 18, 2007 11:01
Lokalizacja: Pszów
GG: 7542563

Postprzez kemot N kwi 15, 2012 10:14  Re: GP Chin 2012

SirKamil napisał(a):
kemot napisał(a):Widzę, że w Lotusie dalej panuje tradycja trzymania kierowców na torze i liczenie na "a nóż, widelec się uda" i widać tego efekty.

No Ty byś go z pewnością ściągał do boksów. Wyjazd w okolicy P15 po postoju pewnie by go ucieszył.

Ja piszę o całym całokształcie tradycji, która zaczęła się w zeszłym sezonie, że ogólnie trzymają swoich kierowców na danych kompletach opon za długo i przez to często na tym tracą.
Poza tym uważam, że bartoszcze powinien zostać zbanowany...
kemot
 
Dołączył(a): N sty 06, 2008 0:34
Lokalizacja: Zgorzelec

Postprzez Mati93 N kwi 15, 2012 10:20  Re: GP Chin 2012

Ładny, ciekawy wyścig.
Brawo Nico, nie jest już przynajmniej drugim Nickiem H. :-) Chociaż, obstawiam że to zwycięstwo to jednorazowy wybryk.
Mclaren jest na dobrej drodze, do zdobycia mistrzostwa w tym sezonie. Mają naprawdę dobry bolid.
Lotus! Co się dzieje! Tak dobry bolid, a tak wszystko psują.
Avatar użytkownika
Mati93
 
Dołączył(a): Pt cze 20, 2008 12:49
Lokalizacja: Podlasie
GG: 8604191

Postprzez konchma N kwi 15, 2012 10:22  Re: GP Chin 2012

"2670 dni trzeba było czekać na kolejne zwycięstwo Mercedes - Benz"
Chyba 57 lat minelo od ostatniego zwyciestwa?
Ostatnio edytowano N kwi 15, 2012 10:25 przez konchma, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
konchma
 
Dołączył(a): Śr lip 23, 2008 18:01

Postprzez Angulo N kwi 15, 2012 10:22  Re: GP Chin 2012

Mclaren jest na dobrej drodze, do zdobycia mistrzostwa w tym sezonie. Mają naprawdę dobry bolid.

Póki co to robią wszystko, by tego tytułu nie zdobyć.
Obrazek
Avatar użytkownika
Angulo
 
Dołączył(a): Wt kwi 15, 2008 17:21
Lokalizacja: Gołkowice
GG: 5966780

Postprzez cichy N kwi 15, 2012 10:22  Re: GP Chin 2012

Racja, wybaczcie, oczywiście chodziło mi o pecha :)
ObrazekDC|MW|JEV|VER|ALG|EVANS
Avatar użytkownika
cichy
 
Dołączył(a): Śr mar 19, 2008 13:34

Postprzez Karol N kwi 15, 2012 10:23  Re: GP Chin 2012

A tak rwał do przodu swojego byka Mark Webber - i dopiął swego :D
Obrazek
Bullshit stops when the clutch drops.
Avatar użytkownika
Karol
redaktor
 
Dołączył(a): Wt paź 30, 2007 21:30
Lokalizacja: Trzebinia

Postprzez SirKamil N kwi 15, 2012 10:25  Re: GP Chin 2012

Przede wszystkim ktoś srogo przedobrzył z konfiguracją strefy DRS. Wychodząc z punktu braku gwarancji na wyprzedzenie za dotknięciem guzika, przegapiono zupełnie pożądany punkt, w którym DRS ułatwiałby zrównanie się z zawodnikiem z przodu zatrzymując się na stanie w którym DRS nie dawał w wyścigu w zasadzie nic. Najlepszy przykład (choć było ich dużo więcej) to sławetny pociąg Raikkonena a wcześniej pociąg Massy. Wyprzedzać dawało się wtedy, gdy różnica między samochodami oscylowała wokół kolosalnych 3 sekund, czyli wtedy, gdy zawodnik z tyłu miał dużo dużo więcej trakcji na wyjściu ze ślimaka. Na tyle, że wyprzedziłby i bez DRS.
"Opony są takie same dla wszystkich." A. Newey, Luty 2011 r.
Avatar użytkownika
SirKamil
 
Dołączył(a): Śr wrz 14, 2005 22:12
Lokalizacja: Kraj kwitnącej lipy

Postprzez zdekon N kwi 15, 2012 10:29  Re: GP Chin 2012

SirKamil napisał(a):
kemot napisał(a):Widzę, że w Lotusie dalej panuje tradycja trzymania kierowców na torze i liczenie na "a nóż, widelec się uda" i widać tego efekty.

No Ty byś go z pewnością ściągał do boksów. Wyjazd w okolicy P15 po postoju pewnie by go ucieszył.


Samochodem z pierwszej 3 są na 6 miejscu. Według Ciebie kierowcy dobrzy, strategie dobre, to gdzie leży ten problem?
Jakoś Webber zawsze zjeżdżał pierwszy i skończył wyścig na 4 miejscu. Po każdym postoju wyjeżdżał w okolicy 15 miejsca :D
zdekon
 
Dołączył(a): Wt paź 06, 2009 21:38
Lokalizacja: Poznań

Postprzez kemot N kwi 15, 2012 10:30  Re: GP Chin 2012

SirKamil napisał(a):Przede wszystkim ktoś srogo przedobrzył z konfiguracją strefy DRS. Wychodząc z punktu braku gwarancji na wyprzedzenie za dotknięciem guzika, przegapiono zupełnie pożądany punkt, w którym DRS ułatwiałby zrównanie się z zawodnikiem z przodu zatrzymując się na stanie w którym DRS nie dawał w wyścigu w zasadzie nic. Najlepszy przykład (choć było ich dużo więcej) to sławetny pociąg Raikkonena a wcześniej pociąg Massy. Wyprzedzać dawało się wtedy, gdy różnica między samochodami oscylowała wokół kolosalnych 3 sekund, czyli wtedy, gdy zawodnik z tyłu miał dużo dużo więcej trakcji na wyjściu ze ślimaka. Na tyle, że wyprzedziłby i bez DRS.

SirKamil, może FIA powinna pomyśleć o jakiś testach w piątek lub czwartek, zanim wyznaczą strefę DRS?
Poza tym uważam, że bartoszcze powinien zostać zbanowany...
kemot
 
Dołączył(a): N sty 06, 2008 0:34
Lokalizacja: Zgorzelec

Postprzez hideto N kwi 15, 2012 10:32  Re: GP Chin 2012

I na czym ma oprzeć długość DRSu ?

Jeśli bolidy się różnią w dość znacznym stopniu w prędkości maksymalnej...
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez skun N kwi 15, 2012 10:33  Re: GP Chin 2012

Świetny wyścig! Fantastyczna postawa Mercedesa.. czyżby znaleźli w końcu sposób na zmuszenie ogumienia do optymalnej pracy Czy może jest to zasługa niskich temperatur i charakterystyki toru. Niewątpliwie co najmniej pięć zespołów jest bardzo blisko siebie, a więc zapowiada nam się wspaniały sezon!
Avatar użytkownika
skun
 
Dołączył(a): Pt mar 25, 2011 19:43

Postprzez SirKamil N kwi 15, 2012 10:33  Re: GP Chin 2012

zdekon napisał(a):
SirKamil napisał(a):
kemot napisał(a):Widzę, że w Lotusie dalej panuje tradycja trzymania kierowców na torze i liczenie na "a nóż, widelec się uda" i widać tego efekty.

No Ty byś go z pewnością ściągał do boksów. Wyjazd w okolicy P15 po postoju pewnie by go ucieszył.


Samochodem z pierwszej 3 są na 6 miejscu. Według Ciebie kierowcy dobrzy, strategie dobre, to gdzie leży ten problem?
Jakoś Webber zawsze zjeżdżał pierwszy i skończył wyścig na 4 miejscu. Po każdym postoju wyjeżdżał w okolicy 15 miejsca :D
Przykład Webbera nie jest najlepszy, głównie dlatego, że po drugim stopie uporał się z tłokiem w który wpadł i nie stracił za Massą kolosalnie dużo czasu. Przeczytaj moje wpisy z wątku o Raikkonenie. Strategia nie była "dobra". Była kryzysowa i ryzykowna, ale nie wypaliła. Gdyby wypaliła, bilibyście pokłony.
"Opony są takie same dla wszystkich." A. Newey, Luty 2011 r.
Avatar użytkownika
SirKamil
 
Dołączył(a): Śr wrz 14, 2005 22:12
Lokalizacja: Kraj kwitnącej lipy

Postprzez Pieczar N kwi 15, 2012 10:35  Re: GP Chin 2012

Lotus powinien albo wcześniej wezwać Kimiego na 2 postój i zrobić jeszcze 3 (jak Webber), albo poczekać z 2. Cała czołówka robiła ostatni postój między 31 a 35 okrążeniem, Kimi na 28. Mimo wszytko jednak, Kimi zdecydowanie zajechał opony, bo już na 47 okr. się zaczęły problemy, a Grosjean spokojnie przejechał na nich 25 okr. i pod koniec doganiał Vettela.
Obrazek
Avatar użytkownika
Pieczar
 
Dołączył(a): Wt kwi 26, 2005 20:26
Lokalizacja: Częstochowa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sezon 2012

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość