Strona 6 z 6

Re: Przed GP Bahrajnu 2012

PostNapisane: So kwi 21, 2012 23:27
przez bohdi
SirKamil napisał(a):

Największy zawód kwalifikacyjny to oczywiście Williams. Fani żyją już niemal wyłącznie nadchodzącym pakietem poprawek. Na szczęście nie widzę analogii względem poprzedniego sezonu a wyścig powinien być lepszy. No i jeszcze raz wrzucę kamyczek do tego ogródka- czy "ktoś" inny nie byłby w stanie pojechać tam szybciej?


Tak, byłby ;) .
Bardzo fajna analiza.

Co do przewidywań na jutro: widzieli GP2?
Tam opony zjadają się same. Jeśli nie dojdzie do jakiegoś niespodziewanego crash'u, to po mojemu Lotus FinaKimi wygląda bardzo, bardzo obiecująco.

Re: Przed GP Bahrajnu 2012

PostNapisane: So kwi 21, 2012 23:48
przez Kazik
bohdi napisał(a):
Jeśli nie dojdzie do jakiegoś niespodziewanego crash'u, to po mojemu Lotus FinaKimi wygląda bardzo, bardzo obiecująco.

No on w ty celu ma zaoszczędzony komplet.Ja też go "faworyzuję "na jutro.

Re: Przed GP Bahrajnu 2012

PostNapisane: N kwi 22, 2012 8:33
przez rentonB
Kara 5p dla Schumachera za wymiane skrzyni. Cos awaryjne sa w tym roku

Re: Przed GP Bahrajnu 2012

PostNapisane: N kwi 22, 2012 9:56
przez Pieczar
Dla tych co nie zaglądają do tematu z komórkami - przygotowałem aplikację do LT, oferującą znacznie większe możliwości od LT ze strony f1.com. Aplikacja do pobrania tutaj: http://f1lt.googlecode.com/files/F1LT-0.5.rar
Opis aplikacji: viewtopic.php?p=638720#p638720

Chętnych zapraszam do testowania (i zgłaszania błędów) :)

Re: Przed GP Bahrajnu 2012

PostNapisane: N kwi 22, 2012 11:03
przez cichy



Re: Przed GP Bahrajnu 2012

PostNapisane: N kwi 22, 2012 11:54
przez kemek
rentonB napisał(a):Kara 5p dla Schumachera za wymiane skrzyni. Cos awaryjne sa w tym roku

Nie są awaryjne. Zespoły po prostu korzystają z sytuacji, kiedy mogą wymienić skrzynię bez wielkich strat.
Np joker Hamiltona lub właśnie teraz u Schumachera.

Re: Przed GP Bahrajnu 2012

PostNapisane: N kwi 22, 2012 12:05
przez slipstream
Schumacher nie skończył an Q2 więc strata 5 miejsc dla niego na końcu stawki to żadna strata żeby się nią przejmować. Jest wiec okazja do wymiany skrzyni na nowej, to się wymienia. I będzie wymieniać jeszcze wiele razy jak się komuś w kwalifikacjach podwinie noga, w czym nie będzie nic nadzwyczajnego. Ot, strategia, żadna tam awaryjność.