RY2N napisał(a):okr. 1. strata Vettela do Alonso 12 sek
okr. 8 strata Vettela do Alonso 17,5 sek (Alo uciekł Vettelowi o 5,5 sek)
okr. 9 wyjazd SC
okr. 13 Vettel zmienia opony i spojler
okr. 14 strata Vettela do Alonso 10 sek (bez SC byłaby 17,5+25pit=42,5 sek - Vettel uzyskał 32,5 sek)
okr. 27 strata Vettela do Alonso 15 sek (Alo wypracował od 14okr. 5 sek dodatkowej przewagi)
okr. 28 Alonso zmienia opony
okr. 29 Alonso traci do Vettela 7,5 sek
okr. 36 Alonso traci do Vettela 4,5 sek (od okr 29 nadgonił 3 sek)
okr. 37 Vettel zmienia opony
okr. 39 strata Vettela do Alonso 21 sek
okr. 40 wyjeżdża SC
okr. 41 strata Vettela do Alonso 1 sek ( Vettel zyskał 20 sek na wyjeździe SC)
okr. 55 strata Vettela do Alonso 4 sek (Alonso oddalił się o 3 sek)
Jak widać w normalnej jeździe Alo cały czas się oddalał (samą jazdą nadrobił ok 25 sek + jeden postój mniej - ok 20 sek + 12 sek przewagi po starcie daje razem ok 57 sek przewagi, jaką powinien mieć Alo nad Vet na mecie).
Na wyjazdach SC zsykał za to tylko Vettel ok. 52 sek (analizując tylko tych 2 zawodników) dlatego pod koniec był tak blisko Alonso.
No błagam, jazda za Maldonado to nie to samo, co jazda za Kovalainenem.
Vettel od zjazdu SC do 27 okrążenia przebił się z P21 na P7 (+14 pozycji), podczas gdy ALO wyprzedził tylko Pastora. 13 różnicy.
Na świeżych oponach łatwiej gonić, więc nie dziwne, że przez 8 okrążeń nadrobił... 3 sekundy.
Potem Safety Car, który niewątpliwie pomógł Vettelowi, i dał mu podium. Jednak trzeba zrozumieć, że wyprzedzanie to nie to samo, co gonienie - dlatego gdy Alonso gonił, a Vettel utknął za Buttonem, różnica się zwiększyła.