SirKamil napisał(a):Fajne to wszystko.
Poza karą, przydałby się wymóg precyzyjnego technologicznego uzasadnienia wymiany na podstawie utworzonej bazy danych odnośnie procesów zużycia każdej ze skrzyń.
Teraz ograniczenie kosztów jest takie, że dwa zespoły mogą wysłać do huty dwie sprawne skrzynie po kilkadziesiąt tysięcy funciaków dla osiągnięcia korzyści.
Wg Bensona, zespół musi udowodnić/podać powód techniczny wymiany skrzynki:
Andrew Benson@andrewbensonf1
Seems teams have to prove there's a problem with gearbox to be allowed to change it
Z drugiej strony, wg Kravitza w przepisach nie ma nic, co uniemożliwiałoby taki ruch:
Ted Kravitz@tedkravitz
Checked the sporting regs, there's nothing to stop Ferrari changing MAS g'box to move ALO 1 place up and onto clean grid side. Will report
A w regulaminie faktycznie nie ma ani słowa o podaniu przyczyny wymiany skrzyni biegów:
"Each driver may use no more than one gearbox for five consecutive Events in which his team competes. Should a driver use a replacement gearbox he will drop five places on the starting grid at that Event and an additional five places each time a further gearbox is used."
http://www.formula1.com/inside_f1/rules ... 9/fia.html
"Mój Bóg śpi w pokoju obok. Rusz Go, a wydłubię ci oczy plastikową łyżeczką "
...lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota.