Michal2_F1 napisał(a):
Żółte migające oznacza żółtą flagę przy której wyprzedzanie jest niedozwolone.
Żółte stałe oznacza żółto-czerwoną flagę (śliski tor, olej...) przy której wyprzedzanie jest dozwolone.
W końcówce wyścigu jak wielu jechało na slickach w deszczu to na całym torze takie stałe żółte światełka się paliły.
A znalazłeś wykładnię tego w regulaminie, że stałe żółte oznacza flagę żółto-czerwoną? Jeśli tak, to, proszę, podaj linka.
Nie wiem czego chcecie znaleźć w tym manewrze na Kobayashim, przecież w Juncao jest zielone światło (zastępujące zieloną flagę, a obydwa oznaczenia są równorzędne - pierwsze zielone oznaczenie oznacza green flag i możliwość wyprzedzania).
Światła i flagi nie są równoważne. W przypadku flagi w rękach stewarda, światła przestają mieć znaczenie. Światła są dodatkiem, nie zastępują flag.
Nieprawda, żółta flaga została zniesiona na ostatnim zakręcie okrążenia (zielone flagi). Twierdzenie, że w obszarze od wyjścia z ostatniego zakrętu do T1 obowiązywała żółta flaga po incydencie Grosejana w przedostatnim zakręcie jest niedorzecznością.
Rubiq, prawda.
Piszę o wywiesznej żółtej fladze, która obowiązywała od 6-go okrążenia. Nie piszę o światłach (zielone światło-flaga na które się powołujesz), bo nie mają one tutaj żadnego znaczenia.
Poza tym, sprawdż w tegorocznym International Sporting Code, w załączniku H, rozdział 2.4, że jedyna flaga, która nie ma odpowiednika w światłach, to flaga żółto-czerwona.
"Mój Bóg śpi w pokoju obok. Rusz Go, a wydłubię ci oczy plastikową łyżeczką "
...lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota.