- Defuse kita nie kupuje się. Na początku rundy przydzielony zostaje losowo jednemu członkowi drużyny.
- W grze pojawiła się pałka policyjna, ale "nie ma szczególnego zastosowania praktycznego" - jest bronią, która służy bardziej do poniżenia przeciwnika, niż bezpośredniej walki.
- W wersji na PC będzie normalny interfejs, przypominający bardziej Source'a.
- Zaprezentowana wersja gry jest zaawansowaną alphą, do której niezaimplementowane zostały poprawnie jeszcze wszystkie elementy graficzne (nie ma nawet dynamicznych cieni).
- Design rąk jest tymczasowy
- W grze nie ma jeszcze HDRa ani żadnych innych efektów post processingu
- Terroryści mają paralizator
- Kurczaki wróciły na cs_italy
oraz
W grach Valve stosuje się prosty trik, dzięki któremu trzymane przez gracza bronie tak "wyraźnie" oddzielają się od tła. Mianowicie, renderowane są one na osobnej warstwie z mniejszym polem widzenia. Tutaj jeszcze tego nie zdążono zaimplementować. Zmienione zostaną także niektóre modele, a w chwili obecnej animacje są na żywca wyjęte z Source'a, a momentami nawet z 1.6. Właśnie trwają sesje motion capture właściwych animacji do gry.
Jako, że posiadam wszystkie 3 wersje CSa, skuszę się na kupno i przetestowanie nowego dziecka VALVE. Nie wiem jak wam, ale mnie na prawdę podoba się ten Counter, nawet zważając na to, że jest to alpha na X360.