F1 2002

GP4, Richard Burns Rally, Pro Evolution Soccer...

Moderator: Ekipa Gry

Postprzez Matas Wt lip 22, 2008 7:59  Re: F1 2002

http://66.102.9.104/translate_c?hl=pl&s ... n8TyU2llFg
Oglądając forum natknąłem sie na ciekawą rzecz
Temat nazywa się "F1C DO F1 2002 "
Tłumaczenie strony trochę złe i nic nie rozumiem ^^
ALE :D czy mozna przerobić bolid z F1C do F1 2002
---->>tłumaczenie---->>http://66.102.9.104/translate_c?hl=pl&sl=en&tl=pl&u=http://www.racesimulations.com/phpbb/index.php%3Ff%3D2%26ppage%3D50%26sort%3Dlastpost%26order%3DDESC%26start%3D150%26sid%3De25455283d5d99c5a0268b3c93f90efc&usg=ALkJrhikDmBCAfggmO0cn_FlM4mYd1PfKw

Konwersja do F1C samochody F1 2002

TOOLS NARZĘDZIA
--------- ---------
1. 1. Zmoderler Zmoderler
2.Mastudio 2.Mastudio


1. 1.
Extract either the carshapes and the textures or the TEAM.MAS to a tempoary location Wyciąg albo carshapes i tekstury lub TEAM.MAS do tempoary lokalizacji


------- -------
IF THE CARSHAPES AND TEXTURES ARE NOT IN A .MAS FILE GO TO STEP 3. Jeżeli CARSHAPES i tekstury nie są w. MAS FILE przejdź do kroku 3.
------- -------
2. 2.
Open the TEAM.mas file and export the following things Otwórz plik TEAM.mas i wywóz następujących rzeczy
LETTERLETTERCARNUMBERVA LETTERLETTERCARNUMBERVA
LLCNFWA LLCNFWA
LLCNRWA LLCNRWA
LLCNCPIT LLCNCPIT

The primary textures* Podstawowym tekstur *
* *
There maybe more than One texture if you are not sure export all of them Nie może być więcej niż jednej tekstury, jeśli nie jesteś pewien wywóz wszystkich z nich
TO A TEMPOARY LOCATION DO TEMPOARY LOKALIZACJA
------ ------

3. 3.
Open Zmoderler and export the carshapes Otwórz Zmoderler i wywozu carshapes
They maybe either F1 2002 OR F1 2002 Just try them Oni może albo F1 2002 lub F1 2002 Wystarczy spróbować je
The textures should automatically Load IF NOT CHECK THE NAMES Tekstury powinna automatycznie ładować jeśli nie SPRAWDŹ NAZW

4. 4.
Go to the white box (Normally at the side with the carshape names in) Przejdź na białym polu (zazwyczaj na boku z carshape nazw)
CLICK KLIKNIJ
SEL SEL

Select ALL Zaznacz wszystkie

Then Wtedy

Edit Edycja
Attributes Atrybuty
Then on the drop down menu chose Następnie w menu rozwijanym wybrał
F1 2001 F1 2001
and i
Check all the boxes Zaznacz wszystkie pola

5. 5.
Go back to the white box and right click on 1 of the carshapes Wróć do białego pola i kliknij prawym klawiszem myszy na 1 z carshapes
GO TO GO TO
Rename Zmień nazwę
and change the name to your current F1 2002 Name ie Ferrari are BG01FWA BG01 i zmienić nazwę na obecną F1 2002 Nazwa tj. Ferrari są BG01FWA BG01
If you are not sure open you r current F1 2002 TEAM.MAS OF THE TEAM YOU ARE CONVERTING Jeśli nie można otworzyć, czy obecne F1 2002 r TEAM.MAS prowadzących YOU przekładają się

6. 6.
Do that to the other 3 parts Czy aby na 3 części, inne

7. 7.
Go back to white box and hide 3 of the carshapes Wróć do białego pola i ukryć 3 z carshapes
by clciking on them przez clciking na nich

Then go to the top and Następnie idź do góry i

EXPORT EKSPORT

Chose the Correct F1 2002 Name for Ferrai its BG01 and BG02 with the component on the end. Wybrałem Poprawny F1 2002 Nazwa Ferrai jego BG01 i BG02 z części na końcu.

Then chose the correct part on the list and export that part and that part only. Następnie wybrał poprawną część na liście i eksport części i że tylko częściowo.

8. 8.
DO THE SAME FOR THE REST Zrobić to samo dla reszty

9. 9.
Move the Converted carshapes and textures to the correct team Folder Przenieś Przeliczone carshapes i tekstury do właściwego folderu zespołu



DO NOT TOUCH ANY OF HDV OR VEH FILES Nie dotykać żadną HDV lub VEH PLIKI


Any Problems post here Wszelkie problemy post tutaj

Could one of the moderators make this a sticky Czy jeden z moderatorów to przykłady


Hope this solves a few problems Spodziewać się ten rozwiązuje kilka problemów






------------------------------------------ ------------------------------------------

DONT MISS ALL NEXT WEEK Dont miss WSZYSTKIE przyszłym tygodniu
GUIDES ON MODDING F1 2002 Wskazówki dotyczące modding F1 2002
STARTING WITH Poczynając od
Creating standalone Mods Tworzenie niezależnej Mods


------------------------------------------ ------------------------------------------
Matas
 

Postprzez Woolf Cz lip 24, 2008 8:47  Re: F1 2002

Mam pytanie odnośnie malowań w F1 2002. Każdy bolid ma tam inną "siatkę" - z innego miejsca pliku graficznego pobiera np. wygląd wizualny nosa, z innego tylne skrzydło... Interesuje mnie ściągnięcie malowań z innych sezonów, ale są one zrobione tak, że nie pasują do siatki bolidów z F1 2002. Da się je jakoś przekonwertować? Wiem, że w Mastudio jest możliwość przekonwertowania siatki z F1 2001 do 2002.

Drugie pytanie - czy da się gdzieś ściągnąć gotowy folder z całym zespołem? np. Prost (nie lubię bawić się w plikach)
Woolf
 
Dołączył(a): Pt lip 18, 2008 7:47

Postprzez Woolf Śr sie 06, 2008 16:51  Re: F1 2002

W F1 2002 jest SC. Czy można zrobić tak, aby wyjeżdżał na tor po wypadku? Jeśli tak, to jak to zrobić? W pliku .PLR jest Reconaissance Lap i Grid Walkthrough. Co daje włączenie tych opcji? W przypadku tego pierwszego w momencie kiedy włączam wyścig, mogę sobie robić dowolną ilość kółek i na pozycjach startowych stoją Grid Girls. Jednak przeciwnicy stoją w garażach... Proszę o jakąś odpowiedź :-)
Woolf
 
Dołączył(a): Pt lip 18, 2008 7:47

Postprzez Cinek Cz sie 07, 2008 20:15  Re: F1 2002

W F1 2002 nie ma SC.

Recon laps to pare okrążeń (jest tylko ilość czasu) w których trzeba się ustawić na polu startowym :P
Grid Walkthrough - przed wyścigiem kamera 'przelatuje' po gridzie
NOBODY EXPECTS.
Avatar użytkownika
Cinek
 
Dołączył(a): N gru 03, 2006 0:30

Postprzez Woolf Pt sie 08, 2008 11:50  Re: F1 2002

W F1 Challenge jest tak, że kiedy jesteśmy w boksach, ekran jest przedzielony na pół. Po lewej widać to, co się dzieje na torze (z kamery w dowolnym bolidzie). Moje pytanie jest następujące: czy da się zrobić tak w F1 2002? Jeśli da, to jak? Drugie pytanie: czy da się ustawić, aby Formation Lap było tylko jednym kółkiem?
Woolf
 
Dołączył(a): Pt lip 18, 2008 7:47

Postprzez Marcellomar Wt wrz 16, 2008 14:10  Pytanko

Mam pytanie czy jest jakiś sposób na wyeliminowanie 2 bugów w F1 2002:
1)Kiedy wyświetlana jest klasyfikacja kierowców i konstruktorów w miejscu gdzie powinienem być ja i mój team jest pusta linijjka.. da sie coś tym zrobić?
2) kiedy ustalam strategie pitstopów niezależnie co ustawię w 2 i ewentualnie 3 postoju dolewają tyle samo paliwa co w 1, nawet jeśli nie starczy na dojechanie do mety
wystarczy jeśli ktoś by mogł wskazać plik w którym mozna by było to pozmieniać, poprawić..
aha mam jeszcze takie 2 pytania z ciekawości
1) czym edytować i co można zmienić w plikach .plr
2) czy jeśli podcas wyścigu zmienią się warunki (np.spadnie deszcz) to podczas pitstopu zmienią mi opony na deszczowe? mogą mnie wezwać do pitstopu z tego powodu? czy w picie mogą dkonać wymiany przedniego skrzydła, czy po zjechaniu na taka wymianę skończę po prostu wyścig?

prosiłbym znawców o odpowiedź, z góry dzięki
Marcellomar
 

Postprzez Woolf Wt wrz 16, 2008 21:07  Re: F1 2002

Plik .plr to plik tekstowy, w którym zapisane są wszystkie ustawienia Twojego profilu i parę dodatkowych, w grze ukrytych, np. ustawienia grafiki (low, medium, high, full...). Żeby móc zmieniać ustawienia pitstopu w trakcie wyścigu, musisz włączyć tryb LCD (najpierw sprawdź w opcjach, czy masz przypisany do niego jakiś przycisk). Później w trakcie jazdy dajesz najlepiej pauzę, i włączasz ten tryb. Wtedy możesz zmienić ilość paliwa, jaką chcesz dolać w najbliższym pitstopie, ustawienia przedniego skrzydła i opony. Do tego będą potrzebne Ci funkcje "LCD w górę / w dół" i "LCD zwiększ / zmniejsz" - do nich też przypisz klawisze. Wystarczy? :-)
Woolf
 
Dołączył(a): Pt lip 18, 2008 7:47

Postprzez Marcellomar Wt wrz 16, 2008 21:40  Re: Pytanko

Marcellomar napisał(a):1)Kiedy wyświetlana jest klasyfikacja kierowców i konstruktorów w miejscu gdzie powinienem być ja i mój team jest pusta linijjka.. da sie coś tym zrobić?

jeszcze tylko to, tylko to, komuś też się to przydarza? dzięki za radę z pitstopami, przyda się, w plku .plr też trochę pozmieniam
Marcellomar
 

Postprzez FlyeThemoon So wrz 20, 2008 12:29  Re: F1 2002

Cinek napisał(a):W F1 2002 nie ma SC.

Recon laps to pare okrążeń (jest tylko ilość czasu) w których trzeba się ustawić na polu startowym :P
Grid Walkthrough - przed wyścigiem kamera 'przelatuje' po gridzie


A nagroda za Szkółkę :P, bo jak jest wypadekto nie ma :D.
http://www.youtube.com/watch?v=FykeHwKUiMY Przejazd po trasie toru w Monaco(nie moje)
FlyeThemoon
 
Dołączył(a): Pt mar 02, 2007 17:21
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez push_mss Cz paź 09, 2008 15:18  Re: F1 2002

Cześć. Mam dosyć osobliwy problem.
Ściągnąłem z tego linka http://www.racesimulations.com/F12002/files/6616.html bolid ART Grand Prix używany w mistrzostwach GP2. Idąc za ciosem i bazując na tej robocie porobiłem pozostałe 11 teamów do GP2 (trochę mnie fantazja poniosła ale co tam). Wszystko działa sprawnie i pięknie (bolidy kręcą się na ekraniku, ładnie prezentują się podczas testów), ale jak odpalam wyścig (obojętnie na jakim torze) ścigają się same bolidy BAR :/ Wie ktoś jak to rozbroić żeby wszystko chodziło jak należy ?
push_mss
 
Dołączył(a): Cz paź 09, 2008 15:09

Postprzez Woolf Pn paź 27, 2008 16:44  Re: F1 2002

Istnieje tor w Singapurze zrobiony do F1 2002?
Woolf
 
Dołączył(a): Pt lip 18, 2008 7:47

Poprzednia strona

Powrót do Pozostałe symulacje F1 i inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości