DiRT 3

GP4, Richard Burns Rally, Pro Evolution Soccer...

Moderator: Ekipa Gry

Postprzez iAdam Wt sie 10, 2010 12:03  Re: Colin McRae: DiRT 3

To samo można by było powiedzieć o nowych screenach z F1.
Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez Marcin388 Wt wrz 07, 2010 17:53  Re: Colin McRae: DiRT 3

http://yfrog.com/f/eqja2ojj/

Chłopaki pracują. Jak dla mnie zapowiada się jedna z lepszych gier 2011 roku. DiRT 2 był dla mnie rewelacją, więc kolejna część z nowymi pomysłami jeszcze bardziej powinna mi zaimponować. ;)
Avatar użytkownika
Marcin388
 
Dołączył(a): Wt lip 08, 2008 9:56
Lokalizacja: Września
GG: 485880

Postprzez iAdam Pn wrz 13, 2010 15:43  Re: Colin McRae: DiRT 3

Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez iAdam So lis 13, 2010 15:42  Re: Colin McRae: DiRT 3

Dirt 3 - Dev Diary: Part 1- Rally
http://uk.ign.com/videos/2010/11/12/dir ... rt-1-rally

Sry, admin musiałem dać 2 post pod rząd żeby inni zauważyli.
Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez adin N lis 14, 2010 16:47  Re: Colin McRae: DiRT 3

Zapowiada się całkiem niezły kawałek arcadeowego śmigania. Choć dla mnie osobiście cały ken block nie podchodzi to jego obecność poza delikatnym zapachem odgrzanego kotleta nie przeszkadza.
Jeżeli się nie mylę to 60% gry ma być poświęcona wannabe realistycznym rajdom.
ANTY rbr
Avatar użytkownika
adin
 
Dołączył(a): N mar 09, 2008 14:11
Lokalizacja: Warszawa
GG: 1795223

Postprzez iAdam N lis 14, 2010 17:40  Re: Colin McRae: DiRT 3

Ta Block to taka marketingowa zabaweczka na zbijaniu $$, masz rację adin że gra będzie w większej części bazować na klasycznych rajdach.
Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez iAdam Śr lis 17, 2010 16:58  Re: Colin McRae: DiRT 3

Kilka najnowszych zdjęć:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez iAdam Pt lis 19, 2010 21:43  Re: Colin McRae: DiRT 3

Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez iAdam Śr gru 08, 2010 17:16  Re: Colin McRae: DiRT 3

DiRT 3 - Pre Alpha Gameplay / Audi Quattro

Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez Clos Śr gru 08, 2010 19:21  Re: Colin McRae: DiRT 3

Grałem w DiRT 2 i ... był super czekam z chęcią na grę.Faktycznie jeśli będzie znów oparte na menu z dwójki i F1 2010 to się zawiodę.
Avatar użytkownika
Clos
 
Dołączył(a): Wt gru 07, 2010 20:43

Postprzez FORTI 94 Śr gru 08, 2010 21:06  Re: Colin McRae: DiRT 3

Trójka ma być ponoć mniej amerykańska niż dwójka.Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Avatar użytkownika
FORTI 94
 
Dołączył(a): Śr paź 15, 2008 8:48
Lokalizacja: Wadowice
GG: 20535421

Postprzez iAdam Cz gru 16, 2010 15:24  Re: Colin McRae: DiRT 3

DiRT 3 - DC Compound Gymkhana Trailer Video (HD)

Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez iAdam Pt gru 17, 2010 16:00  Re: Colin McRae: DiRT 3

Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez iAdam Wt gru 21, 2010 17:02  Re: Colin McRae: DiRT 3

Zapowiedź gry

W 1997 roku firma Codemasters zaprezentowała światu grę TOCA Touring Car Championship i zaczęła swoje – nie całkiem niepodzielne – panowanie na tronie gier wyścigowych dla bardziej i mniej wymagających odbiorców. Jednym z tytułów kierowanych do tej drugiej kategorii stał się w 2007 roku Colin McRae: DiRT, zapowiadany jako wielka odmiana w nieco skostniałym światku cyfrowych ścigałek.

Zapowiedzi spełniono, szósta gra sygnowana nazwiskiem rajdowej legendy okazała się przebojem. Mimo że miała kiepski multiplayer, a od blaszaków wymagała ogromnych jak na tamte czasy osiągów, urzekła graczy swoją świeżością, doskonałą grafiką i dobrze wyważonym podejściem do tematu rajdów samochodowych. Druga część, zrealizowana w 2009 roku, nieco podzieliła fanów, ale nie wnikając w szczegóły, też była doskonałą produkcją, pod wieloma względami lepszą od swej poprzedniczki, pod wieloma względami inną, ale niezmiennie sprawiającą graczowi ogromną frajdę.

Z takiego tytułu się nie rezygnuje. Codemasters podchodzi więc do DiRT-a po raz kolejny, co ogłoszono pod koniec lipca na imprezie ESPN X Games 16, pokazując króciutki zwiastun filmowy. Wiele z niego nie wynikało – są różne warunki atmosferyczne, różne okoliczności przyrody, jest dzień, noc i jest głównie rajdowo. Głównie, bo sama końcówka teasera pokazuje fragment rozgrywki w trybie gymkhana – pionierskim elemencie, który pojawi się w trzecim Dircie. Mimo niewielkiej wartości informacyjnej filmik zrobił swoje – wzbudził zainteresowanie graczy nową odsłoną cyklu. Z wypowiedzi wiceprezesa firmy Gavina Cheshire’a wynikało, że autorzy będą trzymać się swojej filozofii. Skoro zrobili od nowa pierwszą część, potem zabrali się za Grida, następnie od nowa zrobili część drugą, znaczy – zamierzają kontynuować ten trend. Nie odrzucą oczywiście tego, co w poprzednich grach było, zdaniem fanów, szczególnie udane, nie będą wynajdować koła od początku, ale nie zamierzają też spoczywać na laurach, bo liczą się innowacje, zmiany, dążenie ku lepszemu.

Cóż, podobne słowa z ust prezesów, wiceprezesów i innych przedstawicieli firm tworzących gry słyszeliśmy już nie raz. Nie będziemy mogli ich zweryfikować jeszcze przez kilka miesięcy (nieoficjalnie jako data premiery trzeciego DiRT-a podawany jest maj 2011), ale możemy z uwagą obserwować nowe udostępniane materiały. A od lipca pojawiło się kilka ciekawostek godnych wspomnienia i z pewnością warto śledzić oficjalny profil gry na Facebooku, bo nowe informacje trafiają tam dość często.

Twórcy odpowiedzieli już na kilka pytań w Internecie i na podstawie ich wypowiedzi rysuje się się wspaniały obraz nowej gry, która miłośników rajdów – i nie tylko – będzie trzymać długo w swoich szponach. A zatem szykowane i w miarę potwierdzone zmiany i nowości w trzecim „Brudzie” zapowiadają się następująco. Przede wszystkim nastąpi zdecydowany powrót do rajdów samochodowych. Mają one stanowić około 60% rozgrywki w trybie dla pojedynczego gracza. Ścigać będziemy się w okolicach znanych z poprzednich części, ale pojawią się też nowe trasy, między innymi w Finlandii, Norwegii, Kenii czy w amerykańskim stanie Michigan. Trasy zlokalizowane w dwóch pierwszych krajach na pewno pozwolą odczuć nowość w serii, czyli wyścigi po śniegu i w trakcie jego opadów. W Kenii natomiast znajdziemy odcinki, które według Paula Colemana powinny być doskonale znane miłośnikom rajdów z lat 80. i 90. Ogółem nowych tras ma być zatrzęsienie, ponad sto.

Towarzyszące jeździe mocno zróżnicowane warunki pogodowe doskonale łączą się z powiększonym asortymentem nawierzchni, na których będziemy zdzierać opony. Połączeń może być wiele, a według zapowiedzi udoskonalony silnik fizyczny pozwoli odczuć wszelkie zmiany nie tylko samej nawierzchni, ale też jej śliskości, wilgotności itp. Fizyka w ogóle ma zostać w trzecim Dircie udoskonalona. Na pewno nie poczujemy się już, jakbyśmy prowadzili poduszkowiec. Teraz jazda ma być jeszcze bardziej realistyczna, ale jednocześnie dająca większą frajdę. Mamy mniej hamować, więcej zakrętów brać poślizgami, bo to przecież niesie najwięcej radości.

Duży wkład w odwzorowanie zachowania aut ma Kris Meeke, brytyjski kierowca rajdowy, który dba o to, żeby każdy pojazd prowadził się nie tylko inaczej, ale żeby prowadził się tak jak w rzeczywistości. Z tego, co można zaobserwować w filmie udostępnionym między innymi na stronie gry, Kris ma do dyspozycji mnóstwo samochodów rajdowych, jeździ nimi w rzeczywistości, jeździ nimi w grze i doradza, jak to ma wyglądać, żeby było dobrze. Meeke nie jest jedynym kierowcą pracującym nad tym tytułem. Ekipie towarzyszą jeszcze Travis Pastrana i Ken Block. Ten ostatni jest głównym nazwiskiem mającym promować grę, co ma szczególny związek z gymkhaną.

Zanim przejdziemy do tej nowości, warto wspomnieć o jednym z najważniejszych elementów każdej ścigałki, czyli samochodach. Z wywiadu z twórcami wynika, że z licencjonowanych aut znajdziemy w grze Forda Fiestę WRC z 2011 roku oraz tegorocznego Forda Focusa i Citroena C-4. Rzecz jasna na tym stajnia się nie kończy. Będziemy mieli możliwość pojeździć ponad pięćdziesięcioma wozami z różnych klas i z różnych czasów, bo starszych modeli samochodów rajdowych autorzy też nam nie poskąpią.

Jeśli chodzi o kwestie czysto techniczne, to popracowano nad poziomem trudności, tak żeby każdemu było łatwiej dopasować go do swoich potrzeb. Również w tej edycji będziemy mieli możliwość skorzystania z opcji przewinięcia kilkunastu sekund rajdu, celem np. ponownego wejścia w trudny zakręt, tym razem bez wykręcenia bączka. Przeciwnicy tego rozwiązania nie muszą się martwić, nie ma przymusu korzystania z niego, więc jeśli chcą być hardkorowcami, nic nie stoi na przeszkodzie. Flashbacki to bardziej ukłon w stronę graczy, którzy nie lubią się zbytnio frustrować powtarzaniem tego samego fragmentu naście razy lub więcej. Kolejnym elementem, którego nie zabraknie, będzie malowanie i ozdabianie samochodów. Większość graczy ma w sobie coś ze zbieracza i odblokowywanie nowych upiększeń pasuje prawie każdemu. Przebudowie – w stosunku do poprzedniej części – ulegnie główne menu. Tym razem przejście do kolejnego wyścigu powinno przebiegać szybko i sprawnie. Niewątpliwie ma to związek z narzekaniami fanów na fabularyzowane animowane menu z poprzedniej części.

Wracając do wałkowania tych samych fragmentów, pojawia się wspomniany już tryb gymkhana. Zamiast tłumaczenia, co to jest, polecam wpisanie w YouTube hasła gymkhana, najlepiej razem z imieniem i nazwiskiem – Ken Block. Ten gość pokaże Wam, o co w tym tak naprawdę chodzi, a auto, którym wyczynia swoje ewolucje, oczywiście znajdzie się w grze. Dla graczy tryb ten może być szczególnie atrakcyjny z kilku powodów. Po pierwsze – wymaga niesamowitych umiejętności, skupienia i znajomości terenu. Dopiero pełne opanowanie toru i prowadzonego auta pozwala na osiąganie jako takich sukcesów. Po drugie – tryb gymkhana nie zostanie pozostawiony sam sobie, autorzy szykują aplikację na Facebooka, iPhone, iPada i pewnie na jeszcze kilka platform. Aplikacje te, połączone z efektownością tego trybu i możliwościami społecznościowymi, mogą stać się początkiem całkiem nowej platformy rozrywki. Czekam na to z niecierpliwością. Jeśli jeszcze Codemasters zrobi ukłon w stronę budowniczych i udostępni edytor tras do gymkhany, możemy spodziewać się swoistej samochodowej odmiany Trials – znanej produkcji dla masochistów.

Gry, jak wspomniałem, należy wyglądać w przyszłym roku, kilka źródeł w Internecie mówi, że może to być maj. Już wtedy wcielimy się w kierowcę rajdowego i zabrudzimy swoje auto, pokonując kolejne odcinki specjalne w nowej, jeszcze lepszej, oprawie. Nigdy nie ufam do końca zapewnieniom autorów, dopóki ich dzieła nie zobaczę, ale trzymam kciuki, żeby tym razem spełnili pokładane w nich nadzieje. W tej chwili wiadomo o wersji na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3. Nie zdziwię się, jeśli tym razem zabraknie portu na handheldy, gdyż ten nie został przyjęty tak ciepło jak wersja gry na duże maszyny.

Marcin „yasiu” Serkies


http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=7101
Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez FORTI 94 Śr gru 22, 2010 10:36  Re: Colin McRae: DiRT 3

Miło będzie zobaczyć Focusa,Fieste i C4.No i wreszcie to menu poprawią.
Avatar użytkownika
FORTI 94
 
Dołączył(a): Śr paź 15, 2008 8:48
Lokalizacja: Wadowice
GG: 20535421

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pozostałe symulacje F1 i inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości