DiRT 3

GP4, Richard Burns Rally, Pro Evolution Soccer...

Moderator: Ekipa Gry

Postprzez iAdam Pt maja 20, 2011 22:33  Re: Colin McRae: DiRT 3

Mogę się pochwalić, że dziś na zamkniętym dniu dla prasy na targach Szczecin GameShow grałem w Dirt'a. Napisze tak, gra sprawia dużo radości, grafika piękna. Na najwyższym poziomie z wyłączonymi asystami spokojnie można grać na padzie/klawiaturze, trudniej już jest w trybie gymkhana gdzie trzeba wyczuć fizykę. Wszystkie pomoce ON pomagają w jeździe tak bardzo, że praktycznie nie ma wysiłku z wyczucia gry i auta. Jeśli macie jakieś pytania pytajcie odpisze na nie.
Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez eracny So maja 21, 2011 8:01  Re: Colin McRae: DiRT 3

iAdam napisał(a):Na najwyższym poziomie z wyłączonymi asystami spokojnie można grać na padzie/klawiaturze,


No to raczej nie jest plus a minus, więc nie wiem czym się cieszysz...
Obrazek
Avatar użytkownika
eracny
 
Dołączył(a): Cz cze 19, 2008 11:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez iAdam So maja 21, 2011 10:34  Re: Colin McRae: DiRT 3

Nie cieszę się tym, lecz piszę że gra jako ogół sprawia frajdę z samej jazdy. Wiadomo było od początku, że to nie Rysiek, a do samego funu gra starczy.
Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez Artello96 So maja 21, 2011 11:20  Re: Colin McRae: DiRT 3

Wiadomo było przecież, że od początku gra miała stawiać na grywalność, a nie realizm. Czy znacząco różni się model jazdy porównując Dirta 2 z 3? Gdzie najwięcej zmian wprowadzono?
Obrazek
Avatar użytkownika
Artello96
 
Dołączył(a): Cz sie 06, 2009 10:09
GG: 3822116

Postprzez iAdam So maja 21, 2011 16:19  Re: Colin McRae: DiRT 3

Może jakiejś przepaści w modelu nie ma choć wyczuwa się zmiany oczywiście na lepsze. Samochód już tak łatwo nie wychodzi z poślizgu, gdzie w 2 dodawało się gazu i wychodziliśmy bez problemu, także przy naciśnięciu hamulca do dechy blokują się koła. Gdy się wypadnie z trasy łatwo złapać kapca bądź urwać koło. Model zniszczeń jest na wysokim poziomie, lekko większym niż w 2.
Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez dodgers Wt maja 24, 2011 10:01  Re: Colin McRae: DiRT 3

Opłaciło się poczekać w nocy, aż Steam pozwoli odpalić Dirta :wink: Na początek powiem, że gymkhana rulz :-D Nie wiem czemu, ale zawsze najwięcej radości mi sprawiają właśnie takie freestyle'owe tryby w grach od Codies ( w Gridzie cisnąłem tylko drift ;) ). Na razie grałem tylko na padzie, żeby nie budzić całej rodziny, ale i tak śmiga się świetnie. W porównaniu do Dirta 2 auta zdecydowanie chętniej się składają w zakręty (jakby było więcej gripu na przedniej osi), ale w poślizgu zdarzało mi się przedobrzyć i przydzwonić. Kwestia wprawy, może brak przyzwyczajenia do pada w samochodówkach. Dziś będę mógł sprawdzić na kierze. Po kilku wyścigach odpaliłem Gymkhanę i zostałem pochłonięty. Łatwość operowania autem wpływa zdecydowanie na radochę z jazdy (wg mnie przynajmniej). Oczywiście w ciaśniejsze miejsca trzeba już umieć trafić, ale większość na akceptowalnym poziomie wykonania da się przejechać bez stresu, a i tak wygląda to efektownie. Grafikę każdy już chyba widział. Jest ładna, bardziej szczegółowa (szczególnie na karoserii aut) niż w Dirt 2, ale szczęki z podłogi nie zbierałem. Zrezygnowanie z menu z dirta 2 wg mnie na plus. Niby pierdoła, ale irytowało mnie to czekanie, aż koleś się łaskawie przemieści z mapki do opcji itp :P Teraz jest zwykłe menu (z namiastką oczywiście codemastersowej fantazji :P ) i auto lecące bokiem w tle :) Nim się obejrzałem, robiło się już widno i trzeba było iść spać, bo rano do pracy.... A po pracy.... :-D
Avatar użytkownika
dodgers
moderator
 
Dołączył(a): Pt mar 23, 2007 20:39
Lokalizacja: Wyszków
GG: 6423043

Postprzez DAK Wt maja 24, 2011 19:54  Re: DiRT 3

Jestem w małym szoku. Myślałem, że skończy się jak z nowym NFS, który poszedł do kosza zanim sie dobrze zadomowił na dysku.
To co mnie cieszy, da się jeździć na kierze, i to bardzo przyjemnie!, brak laga. FF nawet daje rade.
Martwi, że uszkodzenia auta jakoś specjalnie nie wpływają na jazdę.

Optymalizacja bardzo dobra! Ustawienia na high i pare opcji na Ultra, 4xMSAA - średnio 86 FPS - bomba!
Avatar użytkownika
DAK
 
Dołączył(a): Pt sty 23, 2009 17:58
Lokalizacja: Olkusz
GG: 5142051

Postprzez General Śr maja 25, 2011 0:22  Re: DiRT 3

Gralem troche w DiRT 2, nawet online cisnalem od czasu do czasu, ale tutaj wole poczekac na jakies real gameplays od ludzi zrzucone frapsem:) Na pewno oprocz klasycznych rajdow ciekawie wygladal w zapowiedziach ten tryb capture the flag i zarazanie wirusem (albo to jedno i to samo, ale raczej byly dwa osobne takie tryby MP). Moze jak w jakims MediaMarkcie bylaby promocja za gre ponizej 100 zl i by sie okazalo, ze jest OK to kupie, bo po prostu nie ma w co grac (z nudow to zainstalowalem na nowo po ponad pol roku rFactora hehe).
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
General
 
Dołączył(a): N lip 25, 2010 16:22

Postprzez iAdam Śr maja 25, 2011 18:27  Re: DiRT 3

Gdy wczoraj odpaliłem te cacuszku oniemiałem, po prostu boskie!! Przed premierą nie myślałem iż ta gra będzie taka na jaką liczyłem. W prawdzie jeszcze nie rozpocząłem kariery (śmigam gymkhana i inne time trial) to mogę ją śmiało polecić. Cudne zoptymalizowanie gry, grafika miód.....
Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez SkC So maja 28, 2011 18:31  Re: DiRT 3

Przed chwilą po raz pierwszy pograłem w nowe dzieło mistrzów kodu.
Tak jak myślałem fizyki tam za dużo nie ma ale to już norma w grach Codemasters(po prostu robią gry, żeby sobie małe dzieci na klawiaturze pograły). Grafika świetna, nie mam jakiegoś super kompa a wszystko na medium śmiga elegancko przy ładnej grafice. Może spróbować na max detail :razz:
Dobrze chociaż, że jest sporo aut rajdowych a nie jak w dwójce większość jakieś buggy itp. Tak więc kolejna ciekawa gra zrobiona przez Brytyjczyków na wieczorne granie mimo typu arcade. Czekam teraz na ich następne twory, czyli F1 2011 i GRID2 :)

Jedno z moich marzeń to połączenie fizyki Richarda Burnsa z grafiką z gier Codemasters :twisted:
Avatar użytkownika
SkC
 
Dołączył(a): So kwi 25, 2009 20:01
Lokalizacja: WPY
GG: 1227011

Postprzez Lechu Śr cze 01, 2011 19:50  Re: DiRT 3

Miłego oglądania :D

Lechu
 
Dołączył(a): N sty 11, 2009 14:06

Postprzez iAdam Cz cze 02, 2011 19:50  Re: DiRT 3

Tutaj moje zabawy:

Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez ryan N cze 05, 2011 12:18  Re: DiRT 3

Dirt3 jest przekozacki ;D aż sie zastanawiam czy sobie kierownicy nie kupić do niego. Ale ogólnie MEGA zabawa. dawno mi tak żadna gra nie cieszyla mordy ;)
ryan
 
Dołączył(a): Pt maja 16, 2008 16:53

Postprzez iAdam N cze 05, 2011 19:04  Re: DiRT 3

ryan napisał(a):Dirt3 jest przekozacki ;D aż sie zastanawiam czy sobie kierownicy nie kupić do niego. Ale ogólnie MEGA zabawa. dawno mi tak żadna gra nie cieszyla mordy ;)

Wiesz co, ja nie polecam kupna kiery ze wzgl edu na D3, sam dziś z ciekawości podłączyłem swoją i powiem, że na klawie gra mi się lepiej[śmiejcie się czy nie].
Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez SkC N cze 05, 2011 19:28  Re: DiRT 3

iAdam napisał(a):Wiesz co, ja nie polecam kupna kiery ze wzgl edu na D3, sam dziś z ciekawości podłączyłem swoją i powiem, że na klawie gra mi się lepiej[śmiejcie się czy nie].


Może nie tyle lepiej, co łatwiej. I dotyczy to wyłącznie zawodów gymkhana. Nie mogę nigdy zdobyć największej liczby punktów, udało mi się tylko przy skakaniu na rampie. Trzeba się sporo nakręcić i nie łatwo zrobić bączki miedzy pachołkami(w połączeniu z FF) Nie ma co też kombinować z ustawieniami obrotu kierownicy, ponieważ w innych zawodach da się grać przy 900*.
Avatar użytkownika
SkC
 
Dołączył(a): So kwi 25, 2009 20:01
Lokalizacja: WPY
GG: 1227011

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pozostałe symulacje F1 i inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość