Kupiłem, a więc dam krótkie sprawozdanie:
Głównym problemem tej "gry" to cena i jej zawartość. 60zł za laserowo skanowany tor i piękny bolid, całość okraszona znakomitym realizmem, znacznie ulepszoną grafiką w porównaniu do rF, jako takimi dźwiękami. Ogólnie wszystko fajnie ale ta gra to nic innego jak zwykły hot lapper z 1 torem oraz autem. Niektórych może rozdrażnić fakt, że nie można tworzyć własnych setapów, w zamian dostajemy 4 domyślne, które też idealne nie są (można by zwiększyć stering lock lub skrócić 1-szy bieg, bo auto ledwo się mieści na nawrocie za mostem, a także hamowanie silnikiem przydałoby się zmniejszyć). Należy odnotować brak modelu zniszczeń oraz dynamicznej pogody. Dodatkowo okno ustawień kierownicy jest dość ubogie i wszystkie najważniejsze ustawienia (czułość, martwy punkt) trzeba będzie zrobić za pomocą sterowników, które nie zawsze lubią wspołpracować z grą właściwie, dzięki czemu na niektórych kierownicach takich ustawień nie ustawimy wcale:). Controllsów też za dużo nie uświadczymy: gaz, hamulec, lewo - prawo, sprzęgło (należy przytrzymać łopatkę od redukcji biegów), F1, F2 - do zmiany widoku oraz zmiana balansu hamulców, to wszystko jeżeli chodzi o dostępną klawiszologię
Na dodatek gra ma problemy z zapamiętaniem ustawień jakiego kątu skrętu na kierownicy chcemy używać (ciągle resetuje się do 400...) Sama gra dużo błędów nie posiada, irytują tylko słabe odgłosy redukcji biegów i obrotów, a także problemy z płynnością powtórek, pomimo iż podczas gry mam 200fpsów^^. Fizyka bardzo fajna, może w końcu do nie których dotrze, że super niestabilny tył jak w LMT nie znaczy realny. Czy warto kupić? Każdy musi odpowiedzieć samemu sobie, czy za taką cenę dostanie coś co go satysfakcjonuje, no i należy wspomnieć o nadchodzących 2 torach, NurburgRing oraz Mugello za JEDYNE 40zł za sztuke:)
PS: A tutaj macie recenzję po angielsku z serwisu virtualr.net
http://www.virtualr.net/ferrari-virtual ... -previews/