C.A.R.S.

GP4, Richard Burns Rally, Pro Evolution Soccer...

Moderator: Ekipa Gry

Postprzez rolnik sam w dolinie Pn paź 17, 2011 20:41  Re: C.A.R.S.

racingfan napisał(a):Zrozum to jest wersja pre-alpha czyli takie rzeczy mogą sie dziać

w pełni zdaję sobie z tego sprawę,
jednak nigdzie takowej informacji nie ma ;]
więc miałem prawo napisać co myślę ;]
Zresztą nawet dałem dopisek wyjaśniający mojego posta.
rolnik sam w dolinie
 
Dołączył(a): Pt kwi 03, 2009 19:38

Postprzez bartek1042 So gru 31, 2011 17:06  Re: C.A.R.S.

Ciekawa jest możliwość wsparcia projektu poprzez wpłacenie odpowiedniej sumy. Są takie stanowiska:
Junior (10 euro, możliwość pisania na forum, darmowy dostęp do comiesięcznych buildów)
Team member (25 euro) i Senior (100 euro) dostają co tydzień wersję build i ekskluzywne elementy (pojazdy i tory) oraz... możliwość nazwania AI swoim nazwiskiem :D
Manager (1000 euro) i Senior manager (...25000 euro!) prawo do uczestnictwa w spotkaniach z twórcami, dzięki czemu mają największy wpływ na rozwój projektu.
Co najciekawsze dla każdego, kto rozwija projekt jest uwzględniony... zarobek(!), jednak dopiero po osiągnięciu progu 6 miliona euro przychodu z projektu (ok. 250 000 egzemplarzy).
Aktualnie gra jest w fazie pre-alphy, więc dużo może się jeszcze zmienić, a premiera będzie miała miejsce zapewne po wydaniu rF2. Nie wiadomy jest również system dystrybucji, mówiło się dużo o tym, że może to być free-to-play z mikropłatnościami, ale zważając na ostatnią promocję iRacing (że można było za darmo pograć przez miesiąc) boję się, że na serwerach roiło by się od trollów. O fizykę się nie martwię - SMS potwierdziło, że stawia na realizm, a nie jak w przypadku Shifta na coś przypominające symulator - grę dla mas. Ogólnie interesuje mnie ten projekt i możliwe, że wkrótce zapłacę te 40zł, by przetestować być może przyszłego rywala iRacing i rFactor :)
Nowe Screeny:
http://www.wmdportal.com/projectnews/an ... /#more-490
http://www.wmdportal.com/projectnews/pr ... /#more-496
Avatar użytkownika
bartek1042
 
Dołączył(a): Pn mar 22, 2010 16:00
Lokalizacja: Polanica-Zdrój

Postprzez SkC So gru 31, 2011 17:51  Re: C.A.R.S.

Pod względem estetycznym to ta gra miażdży już w tej chwili konkurencje, oby jeszcze fizyka dotrzymała kroku grafice.

@bartek1042 Przypomnę, że SimBin wróciło do prac na GTR3, więc ich dzieło także trzeba brać pod uwagę :P Przy takim ruchu na rynku symulatorów, rF2 będzie kompletnie nie potrzebny(czysty rF) Jednak spora liczba modów, które są robione pod tą grę ją uratuje.
Avatar użytkownika
SkC
 
Dołączył(a): So kwi 25, 2009 20:01
Lokalizacja: WPY
GG: 1227011

Postprzez bartek1042 So gru 31, 2011 18:19  Re: C.A.R.S.

Właśnie zapomniałem dodać, że w grze będzie dostępny tryb kariery - od gokartów do bolidów/GT :D
Avatar użytkownika
bartek1042
 
Dołączył(a): Pn mar 22, 2010 16:00
Lokalizacja: Polanica-Zdrój

Postprzez gornik So gru 31, 2011 19:01  Re: C.A.R.S.

No właśnie to wyróżnia rf2 nad innymi, czyli możliwość "modowania" przez dosłownie każdego, C.A.R.S. zapewne będzie jak z iracing, lecz bez abonamentu, ale za to z o wiele lepszą grafiką i obsługą dx11 (na razie chyba jedyny symulator co będzie obsługiwał dx11)
Czyli podsumowując:
-iracing - Modele robione po uzyskaniu licencji, tory skanowane laserowo i modele robione zapewne na podstawie jakiejś dokumentacji, nie da rady modować, abonament grafika 6/10
-rfactor 2 - Licencje tylko na podstawowe modele, lecz praktycznie otwarta możliwość w kwestii modowania i dodawania serii, tory podobnie, praktycznie nikłe szanse na jakiś tor robiony laserowo lecz będzie duża różnorodność ale po znalezieniu. Abonament do multi, lecz dosyć drobny w porównaniu do iracing. Grafika 7/10 (zapewne mody będą mogły podbić tą ocenę do 8/10)
-C.A.R.S. - Licencjonowane i fikcyjne (na podstawie prawdziwych) modeli, tory nie wiem jakie ale bardzo ładnie zrobione, o modach nic nie wiadomo, lecz raczej nie będzie. Graficznie 10+/10
-GTR3 - Licencjonowane modele jak i tory, czy laserowo tory również nie wiem, jeżeli będzie jak w poprzednich ich grach będzie możliwość modowania, graficznie nic na chwilę obecną nie wiadomo

o innych praktycznie nic nie wiem, a fizyki nie będę oceniał bo w żadną na chwilę obecną nie jeździłem ;p

Jednym słowem będzie co do wyboru :-)
Avatar użytkownika
gornik
 
Dołączył(a): N lut 21, 2010 12:19
Lokalizacja: Białogard

Postprzez DAK N sty 01, 2012 0:10  Re: C.A.R.S.

gornik napisał(a):.....
Czyli podsumowując:
-iracing - grafika 6/10
-rfactor 2 - Grafika 7/10 (zapewne mody będą mogły podbić tą ocenę do 8/10)


lol chyba se jaja robisz z tymi ocenami... rF2 to wciąż ten sam silnik graficzny tj. gmotor2 z małymi poprawkami jak lepsze oświetlenie itd. Także do poziomu graficznego jaki reprezentuje iRacing jeszcze mu sporo brakuje.
Avatar użytkownika
DAK
 
Dołączył(a): Pt sty 23, 2009 17:58
Lokalizacja: Olkusz
GG: 5142051

Postprzez gornik N sty 01, 2012 0:44  Re: C.A.R.S.

DAK napisał(a):
gornik napisał(a):.....
Czyli podsumowując:
-iracing - grafika 6/10
-rfactor 2 - Grafika 7/10 (zapewne mody będą mogły podbić tą ocenę do 8/10)


lol chyba se jaja robisz z tymi ocenami... rF2 to wciąż ten sam silnik graficzny tj. gmotor2 z małymi poprawkami jak lepsze oświetlenie itd. Także do poziomu graficznego jaki reprezentuje iRacing jeszcze mu sporo brakuje.



A ty myślisz że na czym polega grafika?? Na oświetleniach (które zostały poprawione) na cieniach (które zostały poprawione które są już jak w iracing) na odbiciach (które zostały przerobione, a w iracing są jak w rf1 czyli tylko zwykły cmaps) i na wielu poprawkach (hdr i inne to również, który jak wiemy nie jest ostateczny w filmikach oraz w becie)

Na rf1 można podobną grafikę osiągnąć jedynie będzie brak ulepszonych cieni, no i ten nieszczęsny AA czy jak mu tam co w rf jest po prostu dostosowany do starych monitorów (4:3)

Mogę się zgodzić nawet że aktualnie rf2 wygląda dosyć podobnie, jedynie co na plus rf2 to te odbicia, lecz ma ciągle status WIP.

Ale to że "Także do poziomu graficznego jaki reprezentuje iRacing jeszcze mu sporo brakuje." oraz "rF2 to wciąż ten sam silnik graficzny tj. gmotor2 z małymi poprawkami jak lepsze oświetlenie itd." pokazują jak mało wiesz i jak bardzo chcesz przeciągnąć to wszystko na swoją stronę, wszak call of duty modern warfare 3 to wciąż ten sam silnik (tylko ulepszony) co w Call of Duty 2 albo na upartego ująć jeszcze Doom 3 ^^ a różnica gigantyczna ;]

A i nie to nie jest gmotor 2 z popraweczkami tylko gmotor 2.5
Avatar użytkownika
gornik
 
Dołączył(a): N lut 21, 2010 12:19
Lokalizacja: Białogard

Postprzez bartek1042 N sty 01, 2012 1:27  Re: C.A.R.S.

gornik napisał(a):-C.A.R.S. [..] tory nie wiem jakie ale bardzo ładnie zrobione

Wszystkie tory są robione laserowo - jak na razie są one bez licencji (dla przykładu Belgian Forest Circuit - czyli Spa)
Jak na razie zrobiono tory:
Bologna (Imola)
Bathurst (Mount Panorama)
Connecticut Hill GP (Watkins Glen)
Oraz tory niedokończone (sam tor bez otoczenia)
Belgian Forest Circuit (Spa Francorchamps)
California Raceway (Willow Springs)

Jeżeli chodzi o realizm, myślę, że nie ma się co martwić - sam shift nie był zły pod tym względem, aczkolwiek został lekko uproszczony, aby był lepiej przyjęty przez kupujących, co nie mają często do czynienia z symulatorami pokroju rFactor czy iRacing. Co do modelu zniszczeń - filmy z pierwszej strony tematu mają parę miesięcy, od tego czasu wyszło od groma buildów, w których pojawiły się szczątkowe uszkodzenia (coś jak w rFactor, np zamiast kawałku spoilera jak w Formula One the game odpada cały), ale na pewno silnik zniszczeń zostanie poprawiony. Jeżeli chodzi o modyfikację - wątpię, by było jak w rFactor, prędzej będzie coś w stylu iRacing, czyli kupowanie pojedynczego pojazdu, toru lub całej serii, a sprawa malowań i własnych teamów ponoć ma być rozwiązana poprzez edytory (domyślam się z tego co przeczytałem o tym projekcie, gdyż twórcy oznajmili, że pojawią się rozwiązania pozwalające tworzyć własne zespoły i malowania). Jak na razie licencjonowane samochody (z tego co widzę) to dwa modele Caterhama oraz Ariel Atom, reszta to kopię samochodów ze znanych serii, aczkolwiek bez licencji. No i jeszcze drobnostka - helmet cam znany z Shifta 2 (ten, który obracał kamerę podczas skrętów), jak na razie nie został zastosowany w CARS i moim zdaniem lepiej, żeby nie znalazł tam miejsca :D
Avatar użytkownika
bartek1042
 
Dołączył(a): Pn mar 22, 2010 16:00
Lokalizacja: Polanica-Zdrój

Postprzez Norbi123 Pn sty 09, 2012 23:28  Re: C.A.R.S.

gornik napisał(a):tory skanowane laserowo i modele robione zapewne na podstawie jakiejś dokumentacji


masz na myśli modele samochodów? też są skanowane
Norbi123
 
Dołączył(a): N kwi 19, 2009 10:24

Postprzez iAdam Wt sty 10, 2012 15:09  Re: C.A.R.S.

Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez bartek1042 Wt sty 10, 2012 16:46  Re: C.A.R.S.

Coś mi się zdaje, że już niedługo będzie można mówić, że to nextgen symulacji, a nawet całego gatunku wyścigowego...
Avatar użytkownika
bartek1042
 
Dołączył(a): Pn mar 22, 2010 16:00
Lokalizacja: Polanica-Zdrój

Postprzez cravenciak Wt sty 10, 2012 17:07  Re: C.A.R.S.

No to: Obrazek

...jest miazga!
Obrazek
ObrazekObrazek#UnbanDlaMastera
Avatar użytkownika
cravenciak
 
Dołączył(a): Cz mar 11, 2010 20:05

Postprzez bartek1042 Wt sty 10, 2012 18:13  Re: C.A.R.S.

Wygląda o niebo lepiej niż GT5 :O Po tych screenach na prawdę poważnie się zainteresowałem zainwestowaniem w ten projekt...
PS. Jeżeli ta gra zostanie dobrze wypromowana zdaje mi się, że może nawet powalczyć z RD GRID2 - kto wie, może C.A.R.S. będzie takim GT czy Forzą, ale na PC :D
Ostatnio edytowano Wt sty 10, 2012 18:22 przez bartek1042, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
bartek1042
 
Dołączył(a): Pn mar 22, 2010 16:00
Lokalizacja: Polanica-Zdrój

Postprzez rolnik sam w dolinie Wt sty 10, 2012 18:16  Re: C.A.R.S.

Screeny robione na takim cacku (z linka wyżej):
Nothing special
i7 920 @ 4GHz
Asus Sabertooth
16GB Corsair Dominator RAM
MSI Twin FROZR III GTX570

dysponuje ktoś czymś takim/lub kupi specjalnie dla tej gry?
poza jedną osobą nie znam nikogo z takim komputerem kogo by simracing interesował
rolnik sam w dolinie
 
Dołączył(a): Pt kwi 03, 2009 19:38

Postprzez bartek1042 Wt sty 10, 2012 18:25  Re: C.A.R.S.

Ale się zapytali kolesia, który robił screeny, jaki on ma sprzęt, a nie jakie wymagania, żeby uzyskać taką grafę :zakrywa:
Avatar użytkownika
bartek1042
 
Dołączył(a): Pn mar 22, 2010 16:00
Lokalizacja: Polanica-Zdrój

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pozostałe symulacje F1 i inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość