hideto napisał(a):Grekyy, auto z pikespeak jest idealne do tej pętli. Rada, pierwsza część toru późne hamowanie i but jak najszybciej, od mostu musisz już jechać płynnie i prostować zakręty jak najbardziej się da. Ostatnie dwa przy samej zewnętrznej kresce, by zachować moment pędu w ostatnim zakręcie. Mi brakuje jakieś 3 dziesiąte do złota w tym. Ale mam w sumie z sektorów czas lepszy o jakieś 6-7 dziesiątych. Kwestia odpowiednio dobrego wyjścia z zakrętów 2 i 4.
Usiądę do tego jeszcze raz na spokojnie, ale pamietam że bardzo denerwowało mnie to, że samochód wynosił po zdjęciu nogi z gazu, tak jak byłaby jeszcze wciśnietą. Może nie mogłem przestawić się po Toyocie
EDIT: Nadrzuciłem bodaj 0,138 do Twojego czasu, ale ciężko będzie to już zbić. Dla mnie problem zaczyna się w pierwszych zakrętach, gdzie cały czas jestem za Tobą ; )
Jest kwiecień a wciąż mam z GT6 bardzo dużo funu (głównie z fizyki), tylko za mało czasu
Widzę jednak, że dużo osób na serwisach zagraniczych narzeka na brakujące opcje obiecane przez PD.