GRID: Autosport

GP4, Richard Burns Rally, Pro Evolution Soccer...

Moderator: Ekipa Gry

Postprzez dominoziom2007 Wt kwi 22, 2014 9:20  GRID: Autosport



http://blog.codemasters.com/grid/04/introducing-grid-autosport/

Data wydania: 27.06.2014.
Wyjdzie na: PC, X360, PS3
  • kontrola kolegi zespołowego - na twoją prośbę może zacząć atakować rywali lub bronić swojej pozycji
  • tryb online - tworzenie klubów wyścigowych przez RaceNet, zbieranie punktów jeżdząc dla swojego klub, cotygodniowe wyzwania i rankingi RaceNet
  • widok z kokpitu w dwóch pozycjach
  • gra oferować będzie największą zawartość spośród wszystkich gier spod serii GRID;
  • pojawią się długie, nocne wyścigi
  • powróci widok z kokpitu i dodany zostanie dashboard view, czyli będą 2 kamery ze środka pojazdu
  • 5 dyscyplin: Endurance, Street Racing, Open Wheel, Touring Car (więcej informacji za tydzień), Drift
  • 22 lokalizacje i ponad 100 tras - więcej niż w GRID i GRID2 razem wziętych
  • sposób prowadzenia: jeden lub dwa kroki dalej w stronę symulacji niż w Race Driver: GRID, producenci chcą być autentyczni a nie kliniczni
  • 5 dyscyplin: Endurance, Street Racing, Open Wheel, Touring Car (więcej informacji za tydzień), Drift
  • tryb kariery: dołączanie i zmienianie zespołów, zatrudnianie kolegi zespołowego, wypełnianie zadań sponsorskich
  • inżynier wyścigowy na twoje polecenie może podać ci użyteczne informacje podczas wyścigu
  • opcja treningu i kwalifikacji dla każdego wyścigu
  • w padoku możesz modyfikować takie ustawienia jak: balans hamulców, dyferencjał, skrzynię biegów, wysokość i twardość zawieszenia zarówno z przodu jak i tyłu auta

--- 22.04.2013 18:22 ---
  • istnieje możliwość podkręcania parametrów samochodu w trybie kariery, tak jak w GRID 2 Online
  • nie będzie wyścigów Touge (btw. trochę szkoda, bo ten tryb był w jedynce naprawdę fajny, a tutaj producenci chcą się skupić na wyścigach torowych)

Potwierdzone auta (za forum Codemasters), kursywą - auta niepotwierdzone:

Touring Cars:
  • WTCC BMW E90 320TC
  • WTCC Chevrolet Cruze 1.6T
  • BTCC Ford Focus ST MK III
  • BTCC Honda Civic
  • DTM Nissan R-35 GTR Super GT500

Open Wheel:
  • Dallara F312
  • Indycar

Endurance:

  • Mercedes SLS GT3
  • McLaren MP4-12C GT3
  • Audi R8 GT3

Street:
  • Audi RS5 Coupe
  • Mercedes Benz C63 AMG
  • BMW M3 E92

Tuner:
  • Nissan 370Z Drift

Auta nieprzypisane do grup:
  • Super GT 500
  • Nissan GT-R
  • Mazda RX-7
  • Pagani Zonda Revolución
  • Audi RS5 GT
  • Mercedes SLS AMG Black Series --> Pre Order Bonus
  • Koenigsegg Agera R

Potwierdzone lokalizacje:
  • Hockenheimring
  • Sepang International Circuit
  • San Francisco
  • Circuito de Jarama
  • Yas Marina Circuit
Ostatnio edytowano N kwi 27, 2014 13:59 przez dominoziom2007, łącznie edytowano 9 razy
Avatar użytkownika
dominoziom2007
 
Dołączył(a): Wt cze 29, 2010 13:18

Postprzez Europejczyk Wt kwi 22, 2014 10:40  Re: GRID: Autosport

Kurde, Codemasters zrobi Grida, a F1 znowu oleje... :-?
Moja kolekcja autografów :)
Masz pytania odnośnie autografów ? Pisz na PW - z chęcią pomogę :)
Avatar użytkownika
Europejczyk
 
Dołączył(a): Cz sie 16, 2012 8:57
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
GG: 12972985

Postprzez rzeznik Wt kwi 22, 2014 12:51  Re: GRID: Autosport

Z tego co zauważyłem, to BMW, Cruze i Focus są w wersjach turystycznych (WTCC/ETCC/BTCC? Nie wiem czy czymś się różnią). McLaren MP4-12c i Merc SLS są w wersjach GT3.
Mogliby użyć w tej grze także torów z F1 20XX, ale chyba licencja im na to nie pozwala.
3, 14, 17, 44.
rzeznik
 
Dołączył(a): Pt sty 07, 2011 16:27

Postprzez gornik Wt kwi 22, 2014 13:03  Re: GRID: Autosport

BMW E90 320TC (WTCC/ETCC spec S2000 1.6t)
Chevrolet Cruze 1.6t (ale o dziwo nie jest to 1:1 wersja z silnikiem 1.6 gdyż nie ma pod grilem dodatkowego wlotu tylko na grilu które i tak są źle niż w benzyniaku. WTCC/ETCC spec S2000 1.6t)
Ford Focus ST MK III (BTCC czyli w specyfikacji NGTC)

Przydało by się więcej turystyków (od choćby Honda albo Łada z WTCC ze specyfikacji z 2011 roku albo Citroen/Honda/Łada/Chevrolet z najnowszej specyfikacji, albo więcej aut z BTCC w specyfikacji NGTC), bo mało gier jest z tych serii a chciałbym nimi pojeździć :)
Avatar użytkownika
gornik
 
Dołączył(a): N lut 21, 2010 12:19
Lokalizacja: Białogard

Postprzez rzeznik Wt kwi 22, 2014 13:12  Re: GRID: Autosport

Do tego dodałbym serię DTM z obecnymi autami i tymi z lat 90, gdy było wiele konstruktorów + Dallarę GP3, GP2 i WSbR.
W dodatku będzie można zatrudniać inżynierów i mechaników. Bardzo fajny aspekt.
3, 14, 17, 44.
rzeznik
 
Dołączył(a): Pt sty 07, 2011 16:27

Postprzez dominoziom2007 Wt kwi 22, 2014 15:35  Re: GRID: Autosport

Szczerze mówiąc po tajemniczej zapowiedzi z zeszłego tygodnia byłem dość sceptycznie nastawiony do nowej części GRID-a, głównie po przeciętnej dwójce. Ale widząc dzisiejszą zapowiedź GRID: Autosport, jestem bardzo ciekaw tej części, zwłaszcza że przez ostatnie 12 miesięcy (premiera GRID 2 była 31.05.2013) producenci zdrowo się nasłuchali uwag graczy i wzięli je chyba sobie do serca.
Ostatnio edytowano Śr kwi 23, 2014 15:23 przez dominoziom2007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
dominoziom2007
 
Dołączył(a): Wt cze 29, 2010 13:18

Postprzez R30 Wt kwi 22, 2014 16:40  Re: GRID: Autosport

Dam im jedna szanse ale preordera napewno nie kupie
R30
 
Dołączył(a): Pt gru 17, 2010 11:26

Postprzez dominoziom2007 Śr kwi 23, 2014 15:30  Re: GRID: Autosport

--- 23.04.2013 11:54 ---
  • brak zmiennych warunków pogodowych
  • brak pit-stopów, może w któryś z DLC, pojawi się taka możliwość

--- 23.04.2013 13:18 ---
  • wyścigi typu Endurance będą odbywać się także w nocy i trwać do 40 minut, podczas nich należy uważać na zużycie opon
  • maksymalna długość wyścigu - 20 okr.
  • tryby rozgrywki* - Demolition Derby, Checkpoint, Eliminator
  • detale wewnątrz auta będą się rozmywać podczas szybkiej jazdy, aby skupić się na jeździe**

--- 23.04.2013 16:12 ---
  • PC jest dla Codemasters platformą wiodąca, tekstury dla PC będą w rozdzielczości 4K (3840x2160)
  • AI będzie dostosowywać swoją agresję podczas wyścigu, do kategorii w której jedzie, tzn.: w Touring Cars jazda będzie bardziej agresywna niż w Open Wheel
  • wsparcie dla technologii 3D Vision
  • model zniszczeń został znacznie poprawiony, w szczególności w zakresie mechanicznych uszkodzeń np.: gubienie przełożeń w skrzyni biegów

* - w oryginale "Party Modes"
** - tłumaczenie bardzo dosłowne
Avatar użytkownika
dominoziom2007
 
Dołączył(a): Wt cze 29, 2010 13:18

Postprzez backman Śr kwi 23, 2014 23:06  Re: GRID: Autosport

Grid należy tylko grać na dużym ekranie:) minimum 47 cali.
backman
 
Dołączył(a): Śr kwi 23, 2014 23:04

Postprzez dominoziom2007 Cz kwi 24, 2014 19:36  Re: GRID: Autosport

Obrazek

Ravenwest jest zespołem który zaszczepił strach w sercach wielu kierowców w trakcie ich karier. Założony w 2008 roku i którego twarzami są legendarni Nathan McKane i Rick Scott, zespół wraca po długiej nieobecności i jest gotów robić to, co robi najlepiej... wygrywać wyścigi z hasłem "Wszystkie chwyty dozwolone", które uczyniło ich sławnymi.

Jako że, McKane i Scott znani są z wyścigów samochodów turystycznych i wyścigów długodystansowych, poszerzony skład zapewni obecność Ravenwest Motorsport w każdych zawodach. Kierowcy tacy jak Faisal Mahmoud i Táng Qiang wykorzystują swój potencjał w wyścigach ulicznych, natomiast uwzględnienie wysoko ocenianej kombinacji japońsko-francuskiej Yukiego Nakamury i Léo Garniera daje im możliwość zaistnienia w kategorii „Tuner”. Dopełnienie składu stanowi utalentowany Hiszpan Hector González, który jest dobrze znany ze swych umiejętności w klasie Open Wheel.

Lubiąc ich lub nie, obecność Ravenwest w każdych zawodach zawsze spotyka się mocną reakcją ze strony fanów wyścigów. Ravenwest jest wyzwaniem dla każdego - na tyle odważnego - by je podjąć, a jak mawia stare powiedzenie inżynierów: „Ravenwest jest tutaj, celuj w trzecie miejsce”, to może być twoja najlepsza opcja.

W GRID: Autosport, Ravenwest zawsze szuka nowych kierowców. Jednak potrzebni są prawdziwi mistrzowie…

Główne dyscypliny:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Kierowcy:

  • Nathan McKane (USA) -- Touring/Endurance/Tuner/Street
  • Rick Scott (SCO) -- Touring/Endurance/Open Wheel
  • Arron Westley (GBR) -- Touring/Endurance/Open Wheel
  • Faisal Mahmoud (KSA) -- Street
  • Táng Qiang (CHN) -- Street
  • Léo Garnier (FRA) -- Tuner
  • Yuki Nakamura (JPN) -- Tuner
  • Hector González (ESP) -- Open Wheel
Ostatnio edytowano So kwi 26, 2014 14:09 przez dominoziom2007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
dominoziom2007
 
Dołączył(a): Wt cze 29, 2010 13:18

Postprzez MatiXF1 Cz kwi 24, 2014 20:18  Re: GRID: Autosport

No prosze, nie spodziewałem się że wrócą :-)
Szykuje się ciekawa gra, oby nic nie zepsuli :)
,,We are not here for a long time, we are here for a good time"
Avatar użytkownika
MatiXF1
 
Dołączył(a): Śr mar 16, 2011 19:00
GG: 21746964

Postprzez iAdam Pt kwi 25, 2014 17:20  Re: GRID: Autosport



Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez Arnulf Pt kwi 25, 2014 22:17  

Z zapowiedzi wynika, że gra ma być trochę na wzór TOCA Race Driver 3, przed którą spędziłem mnóstwo godzin. Próbowałem grać w GRIDy 1 i 2, ale albo za krótko grałem, albo faktycznie gra trochę zalatuje NFSem. Mam na myśli te wyścigi uliczne itp.
Arnulf
 
Dołączył(a): Pn sie 25, 2008 8:56
Lokalizacja: Mielec/Kraków

Postprzez dominoziom2007 So kwi 26, 2014 14:08  Re: GRID: Autosport

Twój wyścig, twoje zasady, twoje opcje

Jedną z rzeczy, którą chcieliśmy zrobić w GRID: Autosport był powrót asyst i opcji trudności. Wynik jest prosty: masz teraz możliwość dostosowania waszego wyścigowego doświadczenia do waszych upodobań. Chcecie wyłączyć kontrolę trakcji? Możecie to zrobić! Poczuć zakręty z włączonym ABS, spróbujcie. Niektóre z opinii, które otrzymaliśmy po GRID 2 od was dotyczyły braku możliwości aktywacji lub dezaktywacji asyst, co odegrało ogromną rolę w naszej decyzji by je przywrócić. Wszystkie z nich są zamodelowane na podstawie realnych systemów i pasują do wielu drogowych i wyścigowych aut.

Teraz nie będziecie karani za jazdę z asystami, ci zaś którzy spróbują podnieść poziom trudności będą nagrodzeni różnymi bonusami m.in.: zwiększonym doświadczeniem. Jako przykład ustawienia domyślne zwrócą wam określone bonusy:

  • bardzo łatwy – bonus 0%
  • łatwy – bonus 8%
  • średni – bonus 24%
  • trudny – bonus 32%
  • bardzo trudny – bonus 44%

Asysty

  • ABS
  • Linia wyścigu
  • Kontrola trakcji
  • Kontrola stabilności
  • Asysta kierowania
  • Auto-pilot

Inne Opcje

  • Uszkodzenia: wizualne/pełne
  • Trudność AI: im wyższa, tym AI lepsze
  • Cofanie czasu: 0/1/2/3/4/5/bez limitu
  • Skrzynia biegów: manual/automat
  • Head-on Display: wyłącznie spowoduje usunięcie z ekranu wskaźników
  • Kamera: dowolna/tylko z kokpitu

Wszystkie te opcje są również dostępne w multiplayerze.
Avatar użytkownika
dominoziom2007
 
Dołączył(a): Wt cze 29, 2010 13:18

Postprzez dominoziom2007 Wt kwi 29, 2014 10:16  Re: GRID: Autosport

Wymagania sprzętowe:

Minimalne:
  • OS: Windows Vista/7/8
  • Procesor: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+
  • Pamięć RAM: 2 GB RAM
  • Karta grafiki: Intel HD Graphics 3000 / AMD HD2000 Series / NVIDIA Geforce 8000 Series
  • DirectX: 11
  • Sieć: Łącze szerokopasmowe
  • HDD: 15 GB dostępnego miejsca
  • Karta dźwiękowa: kompatybilna z Direct X

Zalecane:
  • OS: Windows Vista/7/8
  • Procesor: Intel Core i7/AMD Bulldozer
  • Pamięć RAM: 4 GB RAM
  • Karta grafiki: Intel Graphics 5200 / AMD HD7000 Series / Nvidia GTX600 Series minimum 1GB RAM
  • DirectX: 11
  • Sieć: Łącze szerokopasmowe
  • HDD: 20 GB dostępnego miejsca
  • Karta dźwiękowa: kompatybilna z Direct X

Źródło
Avatar użytkownika
dominoziom2007
 
Dołączył(a): Wt cze 29, 2010 13:18

Następna strona

Powrót do Pozostałe symulacje F1 i inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości