Specyfika toru:
Wyboistość: średnia/niska
Wyprzedzanie: średnie/łatwe
Krawężniki: niskie
Wysokość zawieszenia: wg Eau Rouge
Obciążenie silnika: bardzo wysokie
Obciążenie skrzyni biegów: bardzo niskie
Obciążenie hamulców: niskie
Wzdłużna/boczna przyczepność: wzdłużna
Współczynnik efektywności aero: wysoki
Ustawienia aero: średnie/niskie
Zmiana przyczepności w trakcie weekendu: wysoka
Safety Car: ponad 60% szans - w trzech ostatnich latach pojawiał się czterokrotnie!
Najdłuższy tor w kalendarzu
7. bieg musi uwzględniać silne wiatry na głownej prostej
Zmierzanie do jazdy na limiterze na 7. biegu żeby wydobyć wyższe obroty w Eau Rouge
Maksymalna prędkość może być osiągnięta przed T5 i T18 w zależności od wiatru
Maksymalna prędkość jest ważna dla dobrego czasu okrążenia (sektor 1 i 3) i dla wyprzedzania
Sektor 2 wymaga większego docisku
Nie ma okrążenia zjazdowego po zakończeniu wyścigu (wjeżdżamy do alei od tyłu)
by Caterham@Mahilda
Faktycznie, w zeszłym roku tez było takie jak teraz jest. Jakoś nie zapamiętałem
zdjęcia z zeszłego roku
Mr Blonde (określenie Sky)
LOL