Przed GP Indii 2013

Moderator: Ekipa F1

Postprzez robertunio So paź 26, 2013 12:47  Re: Przed GP Indii 2013

A zauwazyliscie ze Seba poprawil swoj rekord najszybszego okrazenia kwalifikacyjnego z 2011 kiedy to jeszcze dysponowali dmuchanym dyfuzorem. Red Bull i Seba sa w swietnej formie.
Avatar użytkownika
robertunio
 
Dołączył(a): Pt mar 06, 2009 23:47

Postprzez Simi So paź 26, 2013 13:01  Re: Przed GP Indii 2013

Co do tego nie ma wątpliwości. Myślę, że obecnie Sebastian Vettel jest w absolutnie szczytowej formie. Jestem ciekaw jak długo jeszcze potrwa jego dominacja, natomiast przypuszczam, że jeszcze może to być ładnych parę lat...wiele zależy też od tego jak Red Bull poradzi sobie z przyszłorocznymi zmianami, ale nie sądzę, by coś poszło nie tak.
"You watch Prost and what he could do with an F1 car and you’d think you can do that. You’d watch Senna and you absolutely knew you couldn’t.” - Nigel Roebuck
Avatar użytkownika
Simi
 
Dołączył(a): Cz cze 25, 2009 18:19
Lokalizacja: Europa

Postprzez PatrykW So paź 26, 2013 13:17  Re: Przed GP Indii 2013

Wyścig , jutro o 10;30 wraz ze zmianą czasu ?
Czytaj uważnie bo czytasz post "Mistrza"
Avatar użytkownika
PatrykW
 
Dołączył(a): Wt sie 31, 2010 8:07
GG: 13515953

Postprzez Karol24 So paź 26, 2013 13:41  Re: Przed GP Indii 2013

Tak. W Indiach nie ma zmiany czasu, a wyścig jest tam o 15:00, gdy kwalifikacje były o 14:00. Więc finalnie u nas jest bez zmian.
Karol24
 
Dołączył(a): Wt wrz 13, 2011 13:49

Postprzez krisow So paź 26, 2013 13:42  Re: Przed GP Indii 2013

Czy da się przejechać ten wyścig na jeden pit-stop jak sugerują komentatorzy Polsatu? Tak, ale celując gdzieś pewnie w 11-12 miejsce. Dwa zjazdy do boksu wg mnie są pewne, więc teraz pytanie jak szybko zjedzie Vettel i czy Webber nie straci na starcie jakoś dramatycznie kilku pozycji, aby potem móc walczyć o zwycięstwo. Wg mnie podium to Vettel, Webber i Alonso o ile nie będzie awarii czy wypadków z ich udziałem.
Obrazek
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
Avatar użytkownika
krisow
 
Dołączył(a): Pt lip 29, 2005 13:16
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slipstream So paź 26, 2013 13:53  Re: Przed GP Indii 2013

Czy da się przejechać ten wyścig na jeden pit-stop jak sugerują komentatorzy Polsatu?

A kiedy sugerowali bo ja odniosłem jedynie wrażenie że sugerowali ze na 1 pit stop się nie da w przeciwieństwie do zeszłego roku... Ciekawe jak na miękkich pojadą Mercedesy, bo chyba nikt nie zakłada że Vettelowi nie uda się wystarczająco uciec na początku wyścigu.
Avatar użytkownika
slipstream
moderator
 
Dołączył(a): N maja 29, 2005 15:24
Lokalizacja: 1123, 6536, 5321

Postprzez Karol24 So paź 26, 2013 16:30  Re: Przed GP Indii 2013

Da się przejechać na 1 pit-stop ale to gorsze wyjście niż 2. Na nowych oponach można jechać dużo szybciej i nadrobi się czas stracony na drugi zjazd. Nie ma szans na czołowe miejsce z taką taktyką. Chyba, że SC wyjechałby w odpowiednim momencie.

Będą dwa zjazdy. Standardowo: miękkie-pośrednie, pośrednie, albo pośrednie - pośrednie - miękkie.
Karol24
 
Dołączył(a): Wt wrz 13, 2011 13:49

Postprzez idylla So paź 26, 2013 18:10  Re: Przed GP Indii 2013

Po kwalifikacjach zastanawia mnie po co są białe linie wyznaczające tor, przecież kierowcy tną prawie wszystko, że aż miło?
Ciekawe jak jutro sędziowie będą interpretować wyjazdy poza tor?
#supportKubica, talent and passion not money
idylla
 
Dołączył(a): Cz paź 24, 2013 5:18

Postprzez slipstream So paź 26, 2013 18:18  Re: Przed GP Indii 2013

Ciekawe jak jutro sędziowie będą interpretować wyjazdy poza tor?

http://f1wm.pl/php/news_id-30617.html
Avatar użytkownika
slipstream
moderator
 
Dołączył(a): N maja 29, 2005 15:24
Lokalizacja: 1123, 6536, 5321

Postprzez idylla So paź 26, 2013 18:25  Re: Przed GP Indii 2013

Sorry nie zauważyłem
Co nie zmienia faktu że jak dla mnie rozgraniczanie kwalifikacji i wyścigu to bzdura
#supportKubica, talent and passion not money
idylla
 
Dołączył(a): Cz paź 24, 2013 5:18

Postprzez TommyYse So paź 26, 2013 18:33  Re: Przed GP Indii 2013

W wyścigu też mogą, chyba że to przyniesie widoczne korzyści (dalsza część newsa i wypowiedź Grosjeana).
Obrazek #22 #14 #5 #27 #3 #17
Avatar użytkownika
TommyYse
 
Dołączył(a): So lis 26, 2011 2:30
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Europejczyk So paź 26, 2013 18:37  Re: Przed GP Indii 2013

Opony po jednymz treningów


Obrazek
Moja kolekcja autografów :)
Masz pytania odnośnie autografów ? Pisz na PW - z chęcią pomogę :)
Avatar użytkownika
Europejczyk
 
Dołączył(a): Cz sie 16, 2012 8:57
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
GG: 12972985

Postprzez TommyYse So paź 26, 2013 19:28  Re: Przed GP Indii 2013

Chcieli załatwić sprawę na jednym komplecie opon (średnich) tak jak Vettel, ale przeliczyli się. Reszta stawki jak wyjechała na miękkich pod koniec to bardzo się poprawili, Grosjean jeszcze był troszkę blokowany na swoim ostatnim okrążeniu i tak się złożyło. Ciekawe jak mu jutro pójdzie, start z P17, więc pewnie założą mu średnie opony. Pierwszy pit jest przewidywany (przy starcie na twardszej mieszance) koło 30 okrążenia. Pewnie nie będzie prowadził po pierwszym zakręcie jak 2 tygodnie temu :wink:

To była odpowiedź na post, który zniknął :roll:

Jutro Vettel z pewnością straci swój rekord 100% okrążeń na prowadzeniu w Indiach, będzie musiał zjechać wcześniej niż startujący na twardszych gumach.
Start, dojazd do T1 jest krótki, 230 metrów, a potem ta długa prosta i tam się będzie dziać :D Webber i Alonso mają utrudnioną sytuację ze względu na opony, ale to powinno przynieść później zyski. Startujący na miękkich, mają zjechać koło 6 okrążenia i po zjeździe wylądować za startującymi na średnich, którzy mają zjechać dopiero koło 30 okrążenia (Alonso powiedział " w piątek zrobiłem 15 okrążeń, dzisiaj 3 i nie mam pojęcia co będzie jutro z softami - co będzie właściwym wyborem, dowiemy się na mecie"). Trzeba wyczuć odpowiedni moment zmiany na miękkie, czy to 2. stint, czy to 3. stint, na ile okrążeń etc. Startujący na miękkich, po pierwszym zjeździe wylądują za startującymi na twardszych (załóżmy że Force Indie i Williamsy startują na twardych - trzeba ich wyprzedzić!), tymczasem taki Webber czy Alonso pojadą sobie "bezproblemowo" z przodu. Grosjean atakując z tyłu musi wyprzedzać, a Lotus jest wolny na prostych :( Strefa DRS jest wydłużona o 160 metrów, więc będzie trochę łatwiej. Grosjean musi pokazać cierpliwość i opanowanie gdy będzie się przeciskał, a tymi cechami się jeszcze szczególnie nie wykazał.
Obrazek #22 #14 #5 #27 #3 #17
Avatar użytkownika
TommyYse
 
Dołączył(a): So lis 26, 2011 2:30
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez pawel92setter So paź 26, 2013 21:09  Re: Przed GP Indii 2013

Nie wierzyłbym aż tak w te 6 okrążeń na miękkich. Okno może być spore, ale wątpię w pit stopy na pierwszych 10 okrążeniach. Jestem ciekaw jak te opony się zachowają u Raikkonena.
Wspieram PUT Motorsport!

"I win or I learn, but I never lose." Melinda Emerson
Avatar użytkownika
pawel92setter
 
Dołączył(a): Śr lut 27, 2008 7:48
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Simi So paź 26, 2013 23:33  Re: Przed GP Indii 2013

Nie wierzyłbyś? Moim zdaniem właśnie w okolicach szóstego kółka zaczną się pierwsze zjazdy. A jeśli nie szóste to ósme-dziesiąte na pewno. Widząc poziom degradacji miękkiej mieszanki nie wyobrażam sobie, by można było przejechać na nich 15 okrążeń. Natomiast oczywiście nie jestem jasnowidzem, to tylko moje zdanie i jakieś tam wnioski po treningach/kwalifikacjach.
"You watch Prost and what he could do with an F1 car and you’d think you can do that. You’d watch Senna and you absolutely knew you couldn’t.” - Nigel Roebuck
Avatar użytkownika
Simi
 
Dołączył(a): Cz cze 25, 2009 18:19
Lokalizacja: Europa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sezon 2013

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości