Strona 193 z 194

Re: Sezon ogórkowy 2014

PostNapisane: Pt sty 24, 2014 12:05
przez Arturo_R30
Teraz taka plotka , Nick Fry ma dołączyć do Williamsa, nie wiem jednak w jakiej roli i po co, jak ma dobre miejsce w Meśku :D

Re: Sezon ogórkowy 2014

PostNapisane: Pt sty 24, 2014 12:07
przez exxxile
Simi napisał(a):Natomiast to nie zmienia faktu, że i tak na Finlandię zwykle mówi się jako o kraju skandynawskim, choć z punktu widzenia geograficznego jest to błąd.


Z każdego punktu widzenia jest to błąd. Z tego co zauważyłem, zwykle się u nas mówi "w każdym bądź razie", a jest to błąd i raczej należy takie nieścisłości eliminować. A nie chodzi wyłącznie o punkt widzenia geograficzny (bo na półwyspie skandynawskim Dania nie leży), lecz również o kulturę,tradycję, korzenie, historię polityczną.

Re: Sezon ogórkowy 2014

PostNapisane: Pt sty 24, 2014 12:35
przez Simi
@exxxile
No owszem, owszem, z każdego punktu widzenia jest to błąd ;)
Nie twierdzę, że nie należy eliminować tego typu błędów. W języku mówionym jest wiele tego typu błędów jak choćby używanie słowa "włączać", które w języku mówionym brzmi coś jak: "włanczać" etc

Re: Sezon ogórkowy 2014

PostNapisane: Pt sty 24, 2014 17:23
przez TommyYse
Ciaron Pilbeam przechodzi z Lotusa do McLarena. Był tam głównym inżynierem, wcześniej pracował w Red Bullu jako inżynier wyścigowy Webbera.

Re: Sezon ogórkowy 2014

PostNapisane: Pt sty 24, 2014 19:05
przez Sycior
Coś wszyscy rozszarpują Lotusa z ludzi. Boullier też odszedł i jest łączony z McLarenem. Cóż wydaje mi się że jest całkiem sensowną osobą i on na miejscu Whitmarsha wyjdzie McLarenowi na dobre ;p

Re: Sezon ogórkowy 2014

PostNapisane: Pt sty 24, 2014 19:31
przez Karol24
Będzie już około 10 znanych nazwisk z Lotusa, które w ostatnich miesiącach zmieniły pracodawcę.

Re: Sezon ogórkowy 2014

PostNapisane: So lut 15, 2014 0:11
przez SirKamil
Marko potwierdził dzisiaj istnienie klauzuli wydajności
http://sportbild.bild.de/formel-1/2014/ ... sport.html

Kilka innych fragmentów z poniższej grudniowej listy też już się przewinęło, więc jest szansa na więcej :)

SirKamil napisał(a):To kilka rewelacji znad żabich udek; w eterze w przyszłości, albo wcale.
- mimo marketingowego spijania sobie z dziubków relacje Renault i RB są dość chłodne
- RB z niemałym rozgoryczeniem przełyka fakt nieco mniejszego finansowego zaangażowania koncernu w nowy silnik niż u konkurencji, choć nie ma tu sztywnego przełożenia wydatek/moc... ale może być... i tak dalej... Newey zrobił się ostatnio nietypowo nerwowy.
- podobno istnieją klauzule umożliwiające przedterminowe zerwanie kontraktu w razie niezadowalających parametrów Energy F1, ale...
- ... co niby miałby zrobić RB bez Renault, bo co oczywiste Ferrari ani Mercedes w życiu nie sprzeda im silnika, podobnie jak prawdopodobnie Honda (weto McLarena) i tutaj, żadna nowość;
- RB staje na rzęsach aby zdobyć własnego dostawcę na wyłączność a adres smalenia cholewek nie jest tajemnicą i znajduje się w Wolfsburgu, a częścią umowy na zasadzie ręka rękę myje może być eskalacja sponsorka RB w motorsportowych projektach VW,
- firma na V zdecydowanie zaprzecza, ale póki co jedynie własnemu zespołowi, natomiast dzięki nowym regulacjom LMP1 zarówno za sprawą rozwiązań w Audi jak i nowym benzynowym silniku Porsche większość roboty przy ew. silniku F1 mają już za sobą,
- są nawet tacy, którzy twierdzą, że projekt fałwejowej fałszustki dostał już zielone światło i wychodzi powoli z fazy standardowej (jakich wiele) badawczo finansowanej koncepcji,
- Renault z kolei doskonale zdaje sobie z tego sprawę- z tego i z tego, że RB zawsze będzie sam sobie panem a owocny związek może skończyć się z dnia na dzień, gdy zabraknie owoców... i zostanie Caterham,
- bardzo spodobała im się koncepcja limitów budżetowych, ożywiająca nastroje sprzyjające ponownemu zaangażowaniu się w konstrukcje podwozia pod własną marką,
- dodatkowo Renault nie podoba się obecna sytuacja polityczna w której zostali wycyckani lądując na pozycji uczestnika mistrzostw "w tle", nie mając nawet prawa głosu w grupie strategicznej... ot dostawca silników, coś jak dostawca np. amortyzatorów,
- w razie powrotu, rolę partnera technologicznego dla Caterhama/(Alpine?) miałoby przejąć Enstone, zaś o ile się nie mylę odprysk z tych informacji znalazł swoje ujście zniekształconą formą w niedawnych rewelacjach o fuzji Lotusa i Caterhama.

Re: Sezon ogórkowy 2014

PostNapisane: Cz kwi 03, 2014 19:37
przez Anderis
http://www.independent.co.uk/sport/moto ... 34109.html

Wygląda na to, że Haas otrzyma zielone światło od Berniego. Znając Ecclestone'a, nie zdziwiłbym się, gdyby za jego decyzją stała obawa o utracie któregoś z obecnych teamów. Caterham coś tam przebąkiwał, że nie będzie ich w przyszłym roku na gridzie jeśli dalej będą okupować tyły.

Re: Sezon ogórkowy 2014

PostNapisane: Cz kwi 03, 2014 19:54
przez bartoszcze
Gdyby to było zamiast innego zespołu, to łatwiej byłoby odkupić niż aplikować po dodatkowe miejsce.

Re: Sezon ogórkowy 2014

PostNapisane: Cz kwi 03, 2014 21:06
przez Anderis
Gdyby na 100% było wiadomo kto i kiedy się wycofa, to tak. Ale ja pisałem o obawie, a nie o wiedzy.

Re: Sezon ogórkowy 2014

PostNapisane: Cz kwi 03, 2014 22:45
przez Kazik
A to chodzi o sezon ogórkowy 2014 czy 2015 ...bo już sam nie wiem. :o
Myślałem, że ten wątek już wygasł samoistnie ze względu na datę.

Re: Sezon ogórkowy 2014

PostNapisane: Pt kwi 04, 2014 2:13
przez Anderis
Chodzi o 2015, ale nie chciałem zakładać nowego wątku po to, żeby wstawić jeden link. Dam szansę komuś rozpocząć taki wątek bardziej ambitnym postem. :)

Re: Sezon ogórkowy 2014

PostNapisane: Pt kwi 04, 2014 17:27
przez SirKamil
Jak podrzucicie liste zakontraktowanych kierowców przynajmniej na 2015, zacznę "ambitnie" nowy temat;)

Re: Sezon ogórkowy 2014

PostNapisane: Pt kwi 04, 2014 18:58
przez exxxile
To najpierw musi się Eddie Jordan wypowiedzieć.

Re: Sezon ogórkowy 2014

PostNapisane: Pt sie 08, 2014 10:57
przez Phaedra
Ponoć Luca di Montezemolo odchodzi z Ferrari.
http://f1.autoklub.pl/news/montezemolo-odchodzi,56565
Kilka dni temu pisał o tym też MRBIGSTUFF z F1Talks