Strona 4 z 4

Re: Przed GP Hiszpanii 2014

PostNapisane: N maja 11, 2014 8:22
przez TommyYse
Eee, już jest lepiej, zaraz na eurosporcie zobaczymy jakie warunki są (GP3).

Re: Przed GP Hiszpanii 2014

PostNapisane: N maja 11, 2014 8:34
przez SQUZ
mokro i mży :) :) :) :)


update: przestało i tor bardzo szybko schnie :(

Re: Przed GP Hiszpanii 2014

PostNapisane: N maja 11, 2014 9:14
przez Zakhary
Raczej w przypadku GP Hiszpanii nie spodziewałbym się opadów deszczu w ciągu dnia.

Re: Przed GP Hiszpanii 2014

PostNapisane: N maja 11, 2014 9:47
przez Mexi
ice napisał(a):
Wallchok napisał(a):Pomijając już samą pierwotną przyczynę wypadku (za szerokie wyjście z zakrętu), to czy nie dało się jeszcze z tego (ślizgu bokiem) wyjść? Zrobić coś innego niż maksymalne odbijanie w lewo i puszczenie hamulca, a potem ponowne go wciśniecie, gdy już zbliżał się do ściany.

Raczej niewiele, mógł próbować odpuścić hamulec pod koniec, żeby skręcić, ale tak czy siak wyniosłoby go na trawę a potem w bandę, a uderzenie bokiem mogłoby być gorsze w skutkach dla mechaników.
Sam wypadek dość dziwnie wyglądał, najpierw Maldonado założył kontrę, i wyglądało, że bolid jest stabilny, żeby sekundę potem bez ostrzeżenia złapać spina.


Przecież Pastor wypadając na trawkę próbował wciąż jechać FL. Dodał gazu a na śliskiej nawierzchni i skręconych kołach skończyło się to klasycznym spinem. Kto normalny dodaje gazu jak wypadnie na taki trawnik?

Re: Przed GP Hiszpanii 2014

PostNapisane: N maja 11, 2014 10:26
przez Lukasz1234
Przecież Pastor wypadając na trawkę próbował wciąż jechać FL. Dodał gazu a na śliskiej nawierzchni i skręconych kołach skończyło się to klasycznym spinem. Kto normalny dodaje gazu jak wypadnie na taki trawnik?


Nie, gaz miał cały czas w podłodze kilka sekund przez zdarzeniem. Nie dodał gazu w momencie wypadania na trawkę tylko wcześniej wychodząc z poprzedniego zakrętu

Re: Przed GP Hiszpanii 2014

PostNapisane: N maja 11, 2014 11:25
przez Shaitan
Co do kwalifikacji, to nikt nie zauważył, że po raz pierwszy w sezonie Ericsson pokonał Kobayashiego. Na uwagę zasługuje Chilton, który się nie daje i drugi raz znalazł się przed Bianchim.
Ciekawa sytuacja, że w środku stawki trwa zażarta rywalizacja między kierowcami (z wyjątkiem Force India i Lotusa) i wszędzie jej wynik to 3:2, w którąś stronę. Póki co duże różnice oprócz wspomnianych zespołów są na początku i na końcu stawki (Merc, RBR i Caterham). Swoją drogą kto by pomyślał, że na 5 pierwszych weekendów 4-krotny będzie tylko raz wyżej w kwalifikacjach od człowieka z Antypodów... W Mercedesie również widać różnicę, którą robi Hamilton.

Re: Przed GP Hiszpanii 2014

PostNapisane: N maja 11, 2014 21:45
przez MPOWER
Nikt o tym nie mówił ale Ferrari pomagało w kwalifikacjach Alonso jak tylko mogli. Podregulowali MGU-K wyżej niż przepisy przewidują. Czas od 5.43