przez Phaedra N lis 09, 2014 16:19 Re: Przed Grand Prix Brazylii 2014
Zgadza się, ale stary asfalt jest suchy i twardy, dopiero po nagumowaniu robi sie super przyczepny. Dodatkowo jest łagodniejszy dla opon. W Sao Paulo panowały idealne warunki podczas wylewania nowego asfaltu czyli pochmurno i deszczowo. Nowy asfalt nie lubi słońca i potrzebuje wody. Na starym asfalcie po deszczu czasy spadają o 2 sek i poprawa czasów trochę zajmuje , tutaj nie trzeba tak nagumować toru i po kilku okrążeniach w sobotę kierowcy kręcili 1.11-1.12 na szybkich okrążeniach. Jak popada to będzie ślizgawka.
ps. wrócimy do tej dyskusji za rok,przewiduje spadek czasów o 2-3 sek na okr.
Ostatnio edytowano N lis 09, 2014 16:39 przez
Phaedra, łącznie edytowano 1 raz
As long as the car is not red, I wish you the best! - Alonso - Monza 2006 r.