Halo i inne nowe systemy ochrony głowy kierowcy
Napisane: Pt lip 08, 2016 10:32
Nie ma tematu, a chyba wypadałoby zrobić osobny. Jak pewno wiecie, Vettel w FP1 jeździ z wersją podobno 2.0 Halo, wygląda to z onboardu tak:
Pat Symonds nie popiera tego systemu (rozmowa w Sky Sports F1 w czasie FP1), FIA chce rozwijać koncept Red Bulla i właśnie. Skoro chcą na to postawić od 2018, to czy jest sens wystawiania Halo od 2017, skoro i tak to będzie rozwiązanie przejściowe, w dodatku mało skuteczne, problematyczne i mało popularne?
Pat Symonds nie popiera tego systemu (rozmowa w Sky Sports F1 w czasie FP1), FIA chce rozwijać koncept Red Bulla i właśnie. Skoro chcą na to postawić od 2018, to czy jest sens wystawiania Halo od 2017, skoro i tak to będzie rozwiązanie przejściowe, w dodatku mało skuteczne, problematyczne i mało popularne?