Tyrrel P34 to był naprawdę przyzwoity samochód. W latach 76-77 brał udział w 30 wyścigach. Samochód ten wygrał jeden wyścig i to podwójnie (GP Szwecji 76 - Scheckter przed Depaillerem), zdobył jedno pole position, 3 fast lapy i o ilę się nie mylę ogółem 14 miejsc na podium. Sezon 76 Tyrrel zakończył na 3 pozycji zespołowej, a kierowcy byli odpowiednio na 3 i 4 miejscu indywidualnie. Rok 77 był mniej udany, tym niemniej zespołowo Tyrrel był 5. Należał więc do czołówki zespołów w tych latach. Niestety zbyt wiele problemów zaczęło się nawarstwiać. Nie było przecież doświadczenia z takimi eksperymentami, nikt nigdy nie użył w GP samochodu na 3 osie, były potrzebne inne opony itp. A po 83 roku w przepisach F1 pojawił się zapis, że bolid tej serii musi mieć 4 koła. Inne konfiguracje nie są dozwolone.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tyrrell_P34