A ja takie coś znalazłem. Oczywiście czas tankowania jest różny, dodatkowo może pojawić się konieczność wymiany przedniego skrzydła, częściej zmiana ustawień przedniego skrzydła - np.: przy zmianie rodzaju opon:
Zaplanowany, rutynowy pit-stop wygląda tak:
* 0,0 sekundy: samochód zatrzymuje się, rusza czas.
* 0,2 sekundy: mechanicy z pneumatycznymi kluczami do kół zaczynają odkręcać centralne nakrętki, mocujące każde koło.
* 1,0 sekundy: samochód jest podnoszony: z przodu podnośnikiem hydraulicznym, z tyłu ręcznym.
* 1,5 sekundy: wąż z paliwem zostaje podłączony do wlewu. Czerwone światełko na wizjerze kasku mechanika trzymającego wąż informuje go, że paliwo płynie do baku – z prędkością 12 litrów na sekundę.
* 2,5 sekundy: koła zostają zdjęte.
* 3,5 sekundy: nowe koła są już na miejscu.
Mechanicy dokręcają nakrętki, odkładają pistolety i zakładają zawleczki, zabezpieczające koła przed poluzowaniem.
* 3,8 sekundy: samochód jest opuszczony na ziemię.
* 4,3 sekundy: kierowca dostaje sygnał, by wrzucić pierwszy bieg. Mechanicy czyszczą wizjer jego kasku, a z umieszczonych po bokach kokpitu wlotów powietrza do chłodnic usuwają ewentualne zanieczyszczenia i przeszkody zakłócające przepływ powietrza.
* 7,0 sekundy: zielone światełko w kasku sygnalizuje mechanikowi trzymającemu wąż z paliwem, że tankowanie jest zakończone. Wąż z paliwem zostaje odłączony.
* 7,3 sekundy: mechanik stojący przed samochodem podnosi swój "lizak", dając sygnał do odjazdu.
Oczywiście należy doliczyć czas dojazdu i wyjazdu na Pit Lane
Stąd to wziąłem:
http://www.autocentrum.pl/go/13__Pit-st ... 15001.html