Nie mówi to natomiast nic o problemach.
Myślę, że nikt spoza F1 nie jest w stanie tego powiedzieć. "Trudność" prowadzenia warunkuje wartość przenoszonej siły poprzecznej w funkcji kąta znoszenia. Im niższy kąt znoszenia przy którym przypada maksymalna siła poprzeczna przenoszona przez oponę, tym bardziej zwrotny pojazdy i można przyjąć, że agresywni kierowcy mają przewagę. Inną kwestią jest szybkość wzrostu oraz SPADKU siły poprzecznej przenoszonej przez oponę po minięciu optymalnego kąta znoszenia. Im szybszy przyrost i spadek, tym trudniej kierowcy wyczuć limit i tym łatwiej obrócić pojazd.
Jeśli ktoś znajdzie kiedyś charakterystyki opon F1, to gorąco zachęcam do podzielenia się!
Chętni mogą sobie zobaczyć jak wyglądają takie charakterystyki dla opon Avona np.:
http://www.avonmotorsport.com/resource-centre/downloads