Darondi napisał(a):Bo wtedy znajdował się SC na torze. A jak wiadomo, podczas neutralizacji nie można zjeżdżać do boksów, aż do oficjalnego komunikatu. Wtedy czołówka zjechała, mimo zamkniętych boksów.
Z tego co pamiętam, to oni zjechali do boksu gdy został on oficjalnie otwarty.
Rubiq napisał(a):Chyba nie do końca o to chodzi. Bezpośrednim powodem zapalenia czerwonego światła jest takie a nie inne usytuowanie wyjazdu z boksów w Kanadzie, przecież nie moga wypuścić samochodów z boksów w grupę innych bolidów. Powstałoby zamieszanie i niepotrzebne niebezpieczeństwo spowodowane wciskaniem się kierowców na jak najlepszą pozycję.
Tak, kierowcy, którzy uzupełnili paliwo musieli poczekać aż kolumna bolidów przejedzie.
Rubiq napisał(a):Podejrzewam, że w Australii w takiej sytuacji paliłoby się zielone światło, bo reszta stawki pokonałaby już prostą startową i nie byłoby ryzyka.
W Australii z tymi światłami byłoby podobnie jak w Kanadzie