R.O.N.O napisał(a):Balans hamulców o ile dobrze pamiętam.
Dobrze pamiętasz. Kierowcy Ferrari w tamtym miejscu mają zamontowaną dźwignię do operowania hamulcami. Pamiętam, że w 2007 roku na Monzy, Kimi tuż przed wypadkiem w 3 sesji treningowej coś majstrował przy hamulcach (właśnie przy tej dźwigni), co prawdopodobnie było przyczyną wypadku. Oczywiście, żeby mnie dobrze zrozumiano, nie zawsze, gdy kierowca Ferrari operuje balansem hamulców to musi się zdarzyć wypadek.
rofl napisał(a):czesto widac na onbordach ze kierowcy ferrari szczegolnie uzywaja tej dzwigni.
Wszyscy kierowcy operują balansem hamulców w czasie jazdy, tylko nie zawsze dźwignia do zmiany tego balansu jest zamontowana w takim miejscu, że my przed telewizorami widzimy, że kierowca coś tam w kokpicie robi. Z tego co widziałem, to np. w Renault dźwignia do zmiany balansu znajdowała się po lewej stronie kierownicy. Na YouTube jest filmik, jak Martin Brundle jeździ bolidem Red Bulla z 2005 lub 2006 roku, prezentując jednocześnie różne rzeczy w trakcie jazdy. Tam było pokazane, że w Red Bullu rolę "dźwigni" spełnia zwykłe pokrętło, które przekręcane w prawo lub w lewo zmienia balans hamulców. A tego w telewizji już na pewno nie jesteśmy w stanie dostrzec
.