Re: Jak działają poszczególne elementy bolidu?
Napisane: Cz lut 04, 2010 11:56
Nie, to bylo na Monzy.
rofl napisał(a):a w jakim stopniu musi wynosic ten balans hamulcow co do poszczegolnych zakretow?
na tym onboardzie co dalem strone wczesniej kimas krecil z 4 razy ta dźwignia gdy poprzedni zakret roznil sie do tego co sie zblizal...w sensie z dlugoscia dohamowania itepe.
lubczyk napisał(a):Jest to airbox, jest to wlot powietrza do silnika. McLaren ma takie dziwne po pewnie testuje nowe rozwiązania.
hideto napisał(a):lubczyk napisał(a):Jest to airbox, jest to wlot powietrza do silnika. McLaren ma takie dziwne po pewnie testuje nowe rozwiązania.
akurat [cenzura] prawda że to wlot do silnika...
Dżejson napisał(a):Było miliard razy mówione, że to antena do szybszego przesyłu danych na linii bolid - boksy. Chyba, że chodzi Ci o zmodyfikowany wlot nad głową, to to jest po to, żeby sprawdzić, jakiego chłodzenia potrzebuje skrzynia biegów bodajże
Dżejson napisał(a):Tylko po grzyba badać powietrze przepływające nad kamerą ? Dałbym sobie mały palec lewej nogi uciąć, że ktoś na forum pisał, że "to takie duże czarne na mocowaniu kamery" to antena do przesyłu danych. No chyba, że wtedy to było jakieś inne "duże czarne"
Tylko po grzyba badać powietrze przepływające nad kamerą ?
"to takie duże czarne na mocowaniu kamery" to antena do przesyłu danych.
Ale to jest na pewno rurka Pitota
dlaczego nigdy podczas GP nie jeździ się z takimi antenami