Strona 23 z 23

Re: Silniki w F1

PostNapisane: Wt lis 07, 2017 12:54
przez baron

Re: Silniki w F1

PostNapisane: Wt lis 07, 2017 13:19
przez Woolf
Burczy przy redukcji, jak Renault R31 z dmuchanym dyfuzorem. Pytanie, na ile taka symulacja jest wiarygodna?

Re: Silniki w F1

PostNapisane: Pt lut 23, 2018 12:46
przez bartoszcze
Podobno FIA wydała nową dyrektywę techniczną, według której zespoły klienckie mają mieć takie same możliwości korzystania z wszystkich trybów silnika jak zespoły fabryczne.

Re: Silniki w F1

PostNapisane: Wt mar 13, 2018 19:19
przez cravenciak
baron napisał(a):


Zapisał ktoś może to wideo na komputerze? FOM już się go pozbyło z youtube :-(

Re: Silniki w F1

PostNapisane: Wt mar 13, 2018 19:25
przez Remi Mata
cravenciak napisał(a):
baron napisał(a):


Zapisał ktoś może to wideo na komputerze? FOM już się go pozbyło z youtube :-(


https://www.youtube.com/watch?v=QVatNrRX9g0

czy to jest ok ? nie widziałem/słyszałem tej wersji którą usunięto

Re: Silniki w F1

PostNapisane: Wt mar 13, 2018 19:27
przez cravenciak
Oj nie, to inny filmik. Tutaj jest po prostu Perez z mikrofonem przy wydechu. Chodzi o ten filmik, tylko w jakiejś rozsądnej jakości:

http://www.dailymotion.com/video/x69458v

Na szybko, samo audio:


Re: Silniki w F1

PostNapisane: Cz mar 15, 2018 16:36
przez quickNick
Brzmi jak podrasowany skuter o pojemności 50cm3

Re: Silniki w F1

PostNapisane: Cz mar 15, 2018 16:50
przez OldSeb
Nie no bez przesady, nie jest tak źle. Bliżej mu to Fiesty 1.0 mojej żony niż do skutera.
Pytanie tylko czy tego oczekują kibice od F1...

Re: Silniki w F1

PostNapisane: Cz mar 15, 2018 16:58
przez cravenciak
Moim zdaniem na nagraniach "z zewnątrz" (od 1:40) jest lepiej niż przyzwoicie i wziąłbym coś takiego z pocałowaniem ręki...

Re: Silniki w F1

PostNapisane: N sie 26, 2018 22:43
przez rocque
Rewolucja silnikowa odsunięta do 2023? Brak zainteresowania nowych producentów.
https://www.racefans.net/2018/08/24/f1- ... ntil-2023/

Re: Silniki w F1

PostNapisane: Śr sty 30, 2019 23:52
przez bartoszcze
Hughes pisze, że nowe limity wydatków, które mają przewidywać maksymalne ceny za dostawę silników, przewidują dodatkowe (jednorazowe?) podwyższenie ceny "w celu dostosowania silników do nowego paliwa" - co Hughes interpretuje jako zapowiedź pójścia w kierunku biopaliw lub podobnych.