Re: Pytanie dot. Silników.
Napisane: So lip 02, 2011 21:43
,,Odzyskiwanie energii ze spalin powiązanych z turbosprężarką" na czym to polega? Pierwszy raz się z tym spotykam chyba, że wcześniej miałem do czynienia pod inną nazwą
jeśli w pożądnych firmach tuningowych (zajmujących się jedynie silnikami) są w stanie likwidować turbo dziurę to dlaczego taki McLaren czy Ferrari ma sobie nie poradzić?
SirKamil napisał(a):To znaczy co konkretnie pojawi się w tych silnikach, że przy 500 km z litra załata turbodziurę, jeśli przy 200 z całą paletą nowoczesnych rozwiązań jest jest ona wyraźnie wyczuwalna?
Karol26 napisał(a):,,Odzyskiwanie energii ze spalin powiązanych z turbosprężarką" na czym to polega? Pierwszy raz się z tym spotykam chyba, że wcześniej miałem do czynienia pod inną nazwą
nocman napisał(a):SirKamil napisał(a):To znaczy co konkretnie pojawi się w tych silnikach, że przy 500 km z litra załata turbodziurę, jeśli przy 200 z całą paletą nowoczesnych rozwiązań jest jest ona wyraźnie wyczuwalna?
Nie spodziewałbym się aż 500KM z litra. Poprzednie założenia mówiły o jakiś 500KM z 1.6, reszta z KERS-u. Ciekawe, na jakim poziomie ustalą maksymalne ciśnienie doładowania.
cravenciak napisał(a):Nie zobaczymy turbocompound? Bo nie wiem jak mam rozumieć Twojego posta
Czy ogólnie nie czytałeś tego:
http://www.f1wm.pl/forum/viewtopic.php?p=595702#p595702
SirKamil napisał(a):To jest póki co mocno niejasne. Przy zmianach mówiło się generalnie o utrzymaniu aktualnego poziom mocy, tj. 750 KM + 80 przez 6,67 sekundy (0,4 megadżula), czyli jakoś 650-700 KM (takie liczby padały) + 160 KM przez trochę dłużej niż 6,67 s.