Witam, po dłuższych bojach związanych ze skończeniem pracy mgr, obroną, pracą i jeszcze paroma atrakcjami w końcu znalazłem trochę czasu...
Link do pracy poniżej:
http://hotfile.com/dl/137946354/77141e5/Magisterka_calosc.rar.htmlHASŁO: pracamgr
Od razu zaznaczam, że nie wiem czy to jest ostateczna wersja bo było ich tyle, że teraz już ciężko się połapać. Na pewno znajdzie się sporo osób, którym się nie spodoba, i dobrze, bo nie ma ona na celu uszczęśliwić kogokolwiek;p Muszę jednak zaznaczyć, że bardzo wielu aspektów nie zdążyłem pokazać, głównie ze względu na brak czasu i goniące mnie terminy. Inną ważną rzeczą był brak odpowiedniej mocy komputera do szczegółowych obliczeń MES dlatego analizę ograniczyłem do przedniego skrzydła. (Dodatkowe screeny z pracy przejściowej poniżej, jednak nie mają one za wiele wspólnego z rzeczywistością - za mało danych o przepływach przy wlocie powietrza w chłodnice, wylocie z wydechu itp spowodowały, że dałem sobie z tym spokój. Szczegółowe zasady dotyczące np. dyfuzora znajdują się w pracy).
Z całego serca chciałbym także podziękować Panu Maurycemu Kochańskiemu za udostępnienie materiałów dotyczących opon. Bez Jego pomocy nie uzyskałbym wyników zbliżonych do wiarygodnych.
Podziękowania także dla Tomasza Kąckiego z firmy Solidexpert za konsultacje dotyczące CFD.
PS: Jeżeli ktoś będzie chciał skorzystać z wyników pracy lub zapytać o pomoc, w miarę możliwości - bo za eksperta ani znawcę się nie uważam - proszę pisać. Pozdrawiam;]