Rossignol, takiego typu posty pisze się na PRIV.
Bycie fanem oznacza, że interesujesz się sportową rywalizacją wybranego zawodnika lub/i zespołu. W zależności od stopnia Twojego zaangażowania jesteś fanem lub fanatykiem
Nie napisałem, że to wstyd. Podchodzisz do tego zbyt personalnie. Z faktu, że nie wziąłeś udziału w konkursie, sam sobie zarzucasz, że nie jesteś miłośnikiem F1.
„Śmiem twierdzić” (cytat), że lekarz, manager czy informatyk, wie co to jest histereza.
Nie przyjmuję tonu nauczyciela, gdyż nie mówię „jak jest” (nie nauczam) a jedynie zachęcam do aktywnego i samodzielnego uczestnictwa w poznawaniu zagadnień, które są związane z tym sportem.
Tą techniką opowiadania to pojechałeś... A problemu komunikacyjnego nie rozumiem (kogo on dotyczy?). Używam przystępnego i prostego języka (tzn. staram się, jeżeli coś wymaga powtórzenia proszę o wskazanie mi fragmentu – chętnie wyjaśnię, o co mi chodziło).
Idąc dalej. Jestem pod coraz większym wrażeniem postawy
W, który pomimo tego, że popełnił błędy, potrafił podejść do tematu z dystansem i na luzie.
Pytanie autora wątku jest mi znane, poprawne odpowiedzi padły, więc o co chodzi? Ze swojej strony mogę jeszcze dodać tyle.
Mówiąc ogólnie, od opony oczekuje się by dobrze przenosiła napęd oraz by sprawnie utrzymywała wybrany kierunek jazdy. W tej kwestii można wyróżnić dwa podejścia:
a) opona powinna dobrze „wgryzać” się w podłoże
b) opona powinna umożliwiać „wgryzanie” się podłoża w oponę
Okazuje się, że podejście pierwsze jest bardziej uniwersalne (ze względu na rodzaj nawierzchni i warunki pogodowe) a podejście drugie jest wysoce specjalizowane i wymaga spełnienia pewnych warunków (odpowiednia ziarnistość podłoża i sucha nawierzchnia). Ponadto, oba rozwiązania cechują się inną konstrukcją opony (chodzi o konstrukcje i układ warstw a nie wierzchnią mieszankę gumy). Jak się łatwo domyślić, drugie rozwiązanie to gładka opona (slick) gdyż to nawierzchnia ma się „wgryźć” w oponę.
I tak mi się przypomniało.
Czy wiecie czym wypełnia się oponę w F1 tzn. jakim gazem? Dokładniej chodzi mi o to, jakiego gazu unika się w oponie i dlaczego ?
Rossignol, czy pomogły Tobie moje pytania ?