PW_Inżynieria Komunikacyjna_Technologia Budowy Dróg(tematu jeszcze sprecyzowanego nie mam)
A z właściwości to myśle że miarodajne jest badanie poślizgu przyczepką FWD i o ocena współczynnika tarcia w zależności od zastosowanej warstwy scieralnej (AC, SMA, MA). Chodzi mi o min parametr na torach wyścigowych, aby porównać z warstwami ścieralnymi na istniejących drogach publicznych
Jaki asfalt stosuje się do takiej nawierzchni czy modyfikowany czy nie (w jakiej ilości), aby zapewnić odpowiednią adhezję do kruszywa, aby ziarna mieszanki nie były wyrywane przez przyśpieszający/hamujący samochód.
Jaką mieszankę czy AC, SMA, PA, o jakim uziarnieniu bo pewnie od tego zależy przyczepność.
Czy polerowalność kruszywa jest określona min parameterem (wiem że się ją bada w bębnie Los Angeles)
Jak rozwiązane jest odwodnienie na takich torach?
Myślałem, że jest to gdzieś zebrane w kupie, ale to chyba będzie grubszy problem, dzięki za każdą podpowiedź.
Ciekawe informacje są w tym artykule
http://www.autocentrum.pl/f1/technika/n ... hnia-toru/skąd są te obrazki allianz jak wchodzę na ich stronę to mam tylko opisy poszczególnych torów