Anti-roll bar
Napisane: Śr paź 24, 2012 23:49
Zastanawia mnie wpływ kształtu anti-roll bar'a na jego właściwości. Szukając w internecie natrafiłem na wiele różnych typów. Tutaj można sprawdzić:
http://www.optimumg.com/OptimumGWebSite/Documents/OptimumK%20Help%20File%20v1.1/Anti-Roll%20Bar_legacy.htm
W samochodach osobowych najczęściej spotykany jest model podobny do U-Bar with Intermediate Rocker.
A T-ARB oraz U-ARB są spotykane w f1 i innych openwheel'erach jak również nascar'ach. Czytałem o różnych modyfikacjach tych typów, jak wprowadzanie specjalnych blade'ów, które można znacznie lepiej regulować.
Ogólna zasada działania ARB pozostaje ta sama, jakie plusy i minusy wiążą się z zastosowaniem typów T czy U?
http://www.optimumg.com/OptimumGWebSite/Documents/OptimumK%20Help%20File%20v1.1/Anti-Roll%20Bar_legacy.htm
W samochodach osobowych najczęściej spotykany jest model podobny do U-Bar with Intermediate Rocker.
A T-ARB oraz U-ARB są spotykane w f1 i innych openwheel'erach jak również nascar'ach. Czytałem o różnych modyfikacjach tych typów, jak wprowadzanie specjalnych blade'ów, które można znacznie lepiej regulować.
Ogólna zasada działania ARB pozostaje ta sama, jakie plusy i minusy wiążą się z zastosowaniem typów T czy U?