Ylid dzieki za wyjasnienie i jednoczesnie pozwole sobie na zacytowanie twojej wypowiedzi bo jest na tyle interesujaca ze ktos z pewnoscia to bedzie w stanie wykorzystac.
Ylid napisał(a):Optymalne wartości możesz sprawdzić bezpośrednio w plikach opon - nad którym jak dobrze pamiętam przecież pracowałeś.
Przód - CamberLatLong=(3.08, 0.130, 0.600)
Tył - CamberLatLong=(1.72, 0.096, 0.640)
Wartości podają max gripu statycznie dla danego cambera. No ale opona zmienia kąt jak jedziesz po zakrętach kiedy pracuje zawieszenie itd. Jak zmienia się grip w zależności od pochylenia wzdłużnego czy poprzecznego określają dodatkowe dwa parametry. Im większe wartości tym większy wpływ zmiany camberu na grip opony - podobnie działają współczynniki temperaturowe. Tak więc w sumie świetnie trafiłeś doświadczalnie z doborem kątów pochylenia opon.
A narzędzie Kangalosh nie pomaga w tworzeniu setupu, ono tylko pokazuje i analizuje to co jest pod kątem pracy na danym silniku fizycznym. Nie wiem czemu tak się nim zachwycają na forum. Zupełnie jakby miało być czarodziejskim czymś co zamieni ich w alienów Z przymrużeiem oka. A ono tylko pokaże jaki jest zakres pracy czy charakterystyka amortyzatorów, ale to i tak nic nie da bo przecież dopiero na danym torze z jego wybojami itd ustawia się całość żeby jechało tak jak się chce. I tak lepiej spojrzeć w MoTeC'a niż wymyślać jak przenieść na setup charakterystykę amortyzatorów skorygowaną o parametry toru i styl jazdy. No ale może któryś z nich coś wymyśli ciekawego.