Jankes napisał(a):takie rozwiązanie to już jakiś czas temu zaproponowałem w komentarzach do art. o tym, że doktorek chce zmiany tych przepisów
Wybacz, nie czytuję komentarzy, ale jeśli tylko to zwracam co twoje.
bankoq napisał(a):Nie rozwiązuje niestety kontrowersyjnych sytuacji w dalszych fazach wyścigu.
Po 1szym tankowaniu kolejna koperta na ile to było okrążeń. Nie no, przesada już oczywiście, nie sprowadzajmy F1 do przekazywania kopert choć w tradycji narodu polskiego mogłoby się to spodobać kibicom. Ot, taki swojski motyw... Dobra, koniec z tym.
SpeedyGonzales napisał(a):ale z drugiej strony patrząc okiem kibica(przynajmniej ja) uważam, że właśnie takie sytuacje nadają F1 tej dramaturgii i nieprzewidywalności
Bo ja wiem. okiem kibica jeśli ktoś ma całkowicie stracić szanse na punkty to raczej awaria albo wypadek, ale nie przystoi przez przepisy - przynajmniej to moje stanowisko. Kara za to jest tak ogromna, ze dany kierowca właściwie traci wszelkie szanse na punkty nawet (no chyba ze mamy taki pogrom jak w Australii). Może i takiej dramaturgi jako kibic byłbym sprzyjał, ale w sytuacji gdyby po takiej karze/stracie dany kierowca miał jeszcze o co walczyć, a tak praktycznie traci szanse na cokolwiek.