KrzysR napisał(a):PABLO napisał(a):Kubica - miał sporo pecha, wyjazd Safety Cara pozbawił go pewnego 4 miejsca.
Jestes tego pewien ?
Tak (Pawełek zresztą był na miejscu i swoja relację wkleił gdzie się tylko dało).
Zresztą nie tylko RK miał problemy z oponami - dójka Ferrari, która - jak RK i kilku innych - była ofiarą SC, gdzie czasie neutralizacji także temperatura toru spadła o kilka stopni (z powodu zachmurzenia przez 20 m) i akurat na 25 okrążeń ponownie zaczęła rosnąć. A wtedy jest loteria.
WG mnie Heikki padł też ofiarę "tych okoliczności" - opony zaczęły spisywać się słabo na ok. 20-15 okrążeń przed metą (co nie zmienia faktu, iz był wolniejszy od Muzzina). Robert miał te nieszczęście, iż ostatni stint przejechał na twardszej mieszance, która jeszcze gorzej kleiła do nawierzchni w czasie zmiany temperatury.
Bywa, nie tylko Robert i nie tylko GP Kanady. Nick tez kilkukrotnie padł ofiarą zmiennych warunków i dosyć specyficznej charakterystyki zawieszenia F1.08, które jest o wiele bardziej podatne na zmiany w przyczepności opon niż MP4/23.