Podsumowanie sezonu 2010

Moderator: Ekipa F1

Postprzez Karol So sty 01, 2011 16:02  Re: Podsumowanie sezonu 2010

Ciekawa statystyka:

Oto jak wyglądałaby tabela, jeśli by brać pod uwagę pozycje zajmowane podczas 15 dni testowych w 2010 roku:

1. Ferrari - 209
2. Mercedes - 182
3. Sauber - 180
4. McLaren - 170
5. Williams - 146
6. Toro Rosso - 135
7. Red Bull - 122
8. Force India - 119
9. Renault - 108
10. Virgin - 13
11. Lotus - 9
Bullshit stops when the clutch drops.
Avatar użytkownika
Karol
redaktor
 
Dołączył(a): Wt paź 30, 2007 21:30
Lokalizacja: Trzebinia

Postprzez Mexi So sty 01, 2011 17:48  Re: Podsumowanie sezonu 2010

To tylko potwierdza fakt, że Renault skupiło się na długich przejazdach a Sauber na hotlapowaniu :)
RK: "Przepraszam to nie do d... tylko do pupy..heheheh" LOL
(21:40:17) Mexi: nando chyba ciśnie aż rozk**wi silnik ;p
(21:44:55) macko93: Alonso out
Avatar użytkownika
Mexi
 
Dołączył(a): So kwi 07, 2007 12:15
Lokalizacja: Łódź
GG: 3539392

Postprzez Maly-boy So sty 01, 2011 18:03  Re: Podsumowanie sezonu 2010

Tabelka powinna przypasić tym którzy twierdzili po testach ,że Renault jest w ciemnej D a Sauber będzie czarnym koniem albo drugim Brawnem :twisted:
Obrazek
Maly-boy
 
Dołączył(a): Pt cze 22, 2007 9:48

Postprzez patgaw N sty 02, 2011 10:44  Re: Podsumowanie sezonu 2010

spokojnie w tym roku bedzie tak samo..
i tak samo po jednym najszybszym czasie dnia experci na forach beda oglaszac nowych mistrzow swiata.
Avatar użytkownika
patgaw
 
Dołączył(a): Śr sty 31, 2007 21:27
Lokalizacja: WWA

Postprzez Sanki N sty 02, 2011 11:14  Re: Podsumowanie sezonu 2010

A ci prawdziwi eksperci, będą mówili o niedowadze bolidów bijących na głowę pozostałe :)
Obrazek
Sanki
 
Dołączył(a): N cze 10, 2007 19:01

Postprzez qTeck N sty 02, 2011 11:51  Re: Podsumowanie sezonu 2010

Mexi napisał(a):To tylko potwierdza fakt, że Renault skupiło się na długich przejazdach a Sauber na hotlapowaniu :)

Warto jednak odnotować, że dzięki streamom z czasami zeszłoroczne testy były niespotykanie czytelne. Oczywiście nie dało się ułożyć stawki z dokładnością co do joty, ale widać było mniej więcej kto jest mocny, a kto nie :-)
I like my sugar with coffee and cream.
Avatar użytkownika
qTeck
 
Dołączył(a): Wt wrz 23, 2008 23:23
Lokalizacja: Brieg/Breslau

Postprzez IJTKPZZ7 N sty 02, 2011 19:19  Re: Podsumowanie sezonu 2010

To, kto będzie mocny było widać po sezonie 2009 (nawet to, co się stanie z kondycją Brown GP)...
Niekomercyjna młodzieżowa inicjatywa dotycząca fotografii - ZAPRASZAM!
http://AEROTphotograph.blogspot.com
Avatar użytkownika
IJTKPZZ7
 
Dołączył(a): N gru 27, 2009 22:28
Lokalizacja: Szczecin
GG: 1375831

Postprzez Karol N sty 02, 2011 19:40  Re: Podsumowanie sezonu 2010

Czytałem ostatnio przewidywania Heidfelda po wszystkich testach. Oglądał zachowanie bolidów w kluczowych miejscach na torze i praktycznie bezbłędnie rozgryzł każdy zespół.
Bullshit stops when the clutch drops.
Avatar użytkownika
Karol
redaktor
 
Dołączył(a): Wt paź 30, 2007 21:30
Lokalizacja: Trzebinia

Postprzez manieq N sty 02, 2011 19:50  Re: Podsumowanie sezonu 2010

Możesz podrzucić linka?
I want to believe
Avatar użytkownika
manieq
 
Dołączył(a): Wt sie 11, 2009 23:32

Postprzez Karol N sty 02, 2011 20:06  Re: Podsumowanie sezonu 2010

Ciężko będzie znależć, temat o testach przedsezonowych na forum AS miał duuuuuużo stron i jeszcze troche.
Bullshit stops when the clutch drops.
Avatar użytkownika
Karol
redaktor
 
Dołączył(a): Wt paź 30, 2007 21:30
Lokalizacja: Trzebinia

Postprzez Shaitan N sty 02, 2011 20:25  Re: Podsumowanie sezonu 2010

Tutaj oryginał:
http://www.auto-motor-und-sport.de/form ... 80134.html

A tutaj po angielsku streszczone:

Ferrari:
- Ferrari impressed more during the Jerez test.
- In Jerez the balance of the car was neutral, while in Barcelona the car had a slight tendency to understeer (this could be explained by the nature of the Barcelona track, which provokes understeer, while Jerez provokes oversteer.)
- The car has a lot of downforce.
- The car is stable in fast corners, which gives the drivers confidence.
- Sudden over- or understeer can be correctly easily by the drivers, even on high fuel.


Red Bull:
- Without looking at the lap times, the Red Bull looked to be the best car after its updates.
- It is almost frightening how good the Red Bull is.
- Red Bull has "sandbagged" in Barcelona; they haven't shown their full potential.
- He has seldom seen a car that is so well balanced, both is fast and slow corners.
- No other car has as much downforce in fast corners than the Red Bull.
- No other car brake as late and as long into the corners as the Red Bull.
- No other car is as good over the kerbs as the Red Bull.
- The Red Bull swinged the less on/after a bumpy track.
- They have worked a lot on the suspension and damping.
- The car has very little over- and understeer.
- Vettel and Webber can very easily drive the car on the limit.

McLaren:
- Before the updates the car was very nervous when driving over bumps.
- The car was very "pitch senstive"; it had extreme reactions under breaking and acceleration (tail stepping out and such).
- After the updates, the car was transformed in terms of handling.
- It over- and understeers a bit too much still.
- The car is tuned very stiff also in slow corners.

Sauber:
- The most stiffly tuned car.
- It jumps very much on uneven ground.
- Looks like a car that is difficult to drive.
- For Kobayashi, he always worries that he just flies of.
- But the car seems to be fast.
- Much will depend on whether Sauber can maintain that level.

Toro Rosso:
- Suprisingly good.
- The car oversteers a bit too much, but still driveable, due to which the tyres won't be destroyed.

Williams:
- Almsot in all aspects average; nowhere it is particularly good or particularly bad.
- Tuned very soft, which makes it good to drive in slow corners and over the kerbs, but slows it down in fast corners.
- The Williams is the car that rolls the most in turn 9, the fast righthander.

Renault:
- Improved a lot with it updates.
- The car is very nervous, or has to be driven nervous and aggressive.
- Suffers quite a lot from over- and understeer, but still controllable.

Force India:
- The car goes very well in fast corners.
- A bit nervous, but might be partly due to the aggressive driving style of Sutil

Newcomers:
- The balance of the Virgin is a disaster.
- Lotus looks much more balanced.
- Lotus has more downforce, but less grip and poor traction.

A tutaj po polsku może być jak ktoś chce :lol: :
http://translate.google.pl/?hl=pl&tab=wT#en|pl|

Nie wiem czy to jest to o co chodziło, ale wklejam co czytałem po testach.
Mika: "Real men never cry"

Alonso: "I am aware that today I spent some of the luck remaining in life"
Avatar użytkownika
Shaitan
 
Dołączył(a): Pn mar 09, 2009 18:26
Lokalizacja: Starside

Postprzez Kubecks N sty 02, 2011 20:31  Re: Podsumowanie sezonu 2010

Faktycznie trafił z tymi ocenami :-D
Obrazek
Avatar użytkownika
Kubecks
 
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 8:01

Postprzez Karol N sty 02, 2011 20:37  Re: Podsumowanie sezonu 2010

O właśnie, miałem na myśli to co wkleił Shaitan. :dobrze: dla Heidfelda za odrobienie pracy domowej.
Bullshit stops when the clutch drops.
Avatar użytkownika
Karol
redaktor
 
Dołączył(a): Wt paź 30, 2007 21:30
Lokalizacja: Trzebinia

Postprzez patgaw N sty 02, 2011 21:52  Re: Podsumowanie sezonu 2010

Toro Rosso i Saubera to srednio rozgryzl ;p
Ja np wiedzialem ze oni beda z tylu ;p
Avatar użytkownika
patgaw
 
Dołączył(a): Śr sty 31, 2007 21:27
Lokalizacja: WWA

Postprzez totalfun N sty 02, 2011 21:52  Re: Podsumowanie sezonu 2010

Opis Red Bulla przez Nicka w trakcie testów czytałem i byłem sceptyczny. Teraz po przeczytaniu recenzji reszty teamów jestem pod dużym wrażeniem. Mam nadzieję, że i w tym roku Nick odwiedzi testy i podzieli się z opinią.
Avatar użytkownika
totalfun
 
Dołączył(a): Śr kwi 15, 2009 6:54
Lokalizacja: Gdańsk

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sezon 2010

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości