Garść informacji w telegraficznym skrócie.
Podczas wyścigu kamera ustawiona będzie z lotu ptaka, tak, jak na pierwszych screenach. Kierowanie za pomocą kursora, im dalej kursor od bolidu, tym szybciej pojedzie i odwrotnie, im bliżej, tym wolniej. Będzie KERS, DRS, dynamiczna pogoda, sam zdecydujesz kiedy zjechać na pit-stop. Będą dwa "światy". W pierwszym dostępne będą wszystkie oficjalne zespoły, zawodnicy, tory, loga itp., w drugim zaś będzie można stworzyć własny zespół, nadać mu nazwę, zaprojektować logo i tak dalej. Dostępne będą trzy tryby: pełny weekend GP, szybki wyścig i próba czasowa. Celem nie zawsze będzie dojechanie na pierwszym miejscu, wymagania będą dobierane odpowiednio do konkurencyjności i potencjału zespołu, coś na wzór F1 2010. Oprócz samego jeżdżenia trzeba będzie też spędzić trochę czasu w siedzibie zespołu, zająć się kontraktami, pracownikami, ulepszeniami bolidu (9 obszarów ulepszeń w bolidzie). Dostępna będzie lista przyjaciół, osiągnięcia, połączenia z serwisami społecznościowymi. Gra będzie zarabiać na siebie poprzez system mikrotransakcji.
Źródło:
http://www.xg247.co.uk/news/08/codemast ... f1-online/