F1 2012-gdy włączymy realistyczne zasady i manualny pit, musimy uważać na linię wjazdu do pit-ów [ogranicznik prędkości]
-brak możliwości wczytywania innego setupu po kwalifikacjach
________________30.07
-dystanse wyścigów multiplayer [prawdopodobnie po patchu ulegnie to zmianie] 3L, 5L, 25%, 50%, 100%
________________17.07
-F1 2012 nie będzie wspierało XP, więc kto ma ten system nie odpali gry [DX 11/10].
________________13.07
-Twórcy zapewniają, że nad grą pracuję więcej osób, więc bugów powinno być znacznie mniej.
-grę zaczynamy jako kierowca testowy, testy trwają 2 dni [w grze]. 1 dzień [podstawy] uczymy się podstaw jazdy itp, natomiast 2 dnia [zaawansowane testy] dowiadujemy się o strategi opon. Jeśli dobrze wykonamy pracę w 2 dniu dostaniemy lepsze oferty kontraktowe.
________________10.07
-Lista państw na które przypada dane pudełko:
France – Red Bull
UK – McLaren
Germany – Mercedes
Spain – Ferrari
Italy – Ferrari
Portugal – Red Bull
US – Red Bull
Australia – Red Bull
Brazil – McLaren
Poland – Mercedes
Japan – Red Bull
Canada – Red Bull
India – Red Bull
Austria – Red Bull
Switzerland - Red Bull
________________28.06
________________14.06
-zlokalizowana pogoda [deszcz np. w 1 sektorze, natomiast 2 sektor cały suchy]
________________6.06
Pierwszy gameplay z F1 2012:screen [kliknij]screen [kliknij]________________5.06
pierwsze screeny [kliknij]________________31.05
-brak możliwości ustawiania stawki przez hosta
-16 slotów ma serwerze zostaje bez zmian
-skrzynia Semi-Auto [normalny automat, ale z możliwością wbijania/zbijania biegów manualnie]
-możliwość wyboru ilości paliwa przed startem wyścigu
________________6.05
-nie będzie dedykowanych serwerów
____________22,04
-głos inżyniera zostanie taki sam
-wymagania systemowe będą bardzo zbliżone do tych z F1 2011
1# Dev Diary:
P.S 1 post będzie zawierał najnowsze info co do F1 2012, jak miało to miejsce w wątku o F1 2011.Najnowsze informacje o grze:-karierę zaczynamy jako młody kierowca testowy
-GfWL przechodzi na Steam