Lotusy wróciły do specyfikacji z Węgier. Wygląda to delikatnie lepiej, choć wciąż będą to starania o ograniczenie strat.
Dużo będzie zależeć od opon w wyścigu, nie wiem czy oszczędzanie opon w kwalifikacjach i 3 stopy w wyścigu nie byłoby dobrą opcją. Potrzeba by tu rozegrać dobrze strategie, żeby zbytnio nie natrafić na wolniejszych kierowców, bo z wyprzedzaniem będzie masakra - możliwe, ale masakra + dodatkowe zużycie opon. Super-softy są tu dużo szybsze od softów, ale ciężko wywnioskować ich degradację na podstawie wczorajszej końcówki 2 treningu - za dużo korków i przeplatania szybkich okrążeń z wolnymi.
Bardzo ładnie jak dotąd FI, może Hulk w końcu złoży do kupy dobry weekend.
Obstawiamy kto pocałuje beton/bariery w Q?
Bullshit stops when the clutch drops.