Pieczar napisał(a):Żadna podwójna podłoga tylko 2 podwozia połączone ze sobą sprężynami. Jedno, zawierające całe zawieszenie, bardzo sztywne, żeby był jak najmniejszy (i jak najbardziej stały) prześwit między podłogą a podłożem. Drugie - zawierające wszystko inne łącznie z kokpitem kierowcy, połączne z pierwszym sprężynami - żeby kierowcy dupa nie bolała przy pokonywaniu nierówności toru
. To tak w skrócie. Jeśli coś pokręciłem, albo ktoś ma coś na ten temat więcej do dodania to proszę mnie poprawić/uzupełnić.
Zapomniałeś dodać że jedno z tych podwóź to były boczne sekcje bolidu ze wszystkimi, że tak to ujmę, usprawnieniami aerodynamicznymi które generowały efekt przypowierzchniowy dla jak najlepszego docisku. Drugie z nich to właśnie wszystko inne połączone z kokpitem kierowcy, łącznie z tylnym i przednim spoilerem.
Jeśli jeszcze dobrze zrozumiałem co gościu gadał w jednym filmiku to tam były drugie sprężyny, miękkie, połączone właśnie z pierwszymi sprężynami. Gdyby były tylko te sztywne, to delikatnie mówiąc, bolidem raczej by się nie dało jeździć
Mogłem się pomylić, ale generalnie o to w tym chodziło i na pewno było to ciekawe rozwiązanie, szkoda że FIA go nie dopuściła, przez to nie mamy pełnego obrazu jak ono się spisywało.