deZZember napisał(a):deeze, zasugerowałem się zdrowym rozsądkiem (moim "zdaje mi się" Z przymrużeiem oka)
Spox, te wykrzykniki to tylko tak
Tylko i wyłącznie pouczałem.
deZZember napisał(a):temporarily increase the engine's maximum rev limit and boost power
Jak widzisz tam jest "i". W poprzednim sezonie (a z poprzedniego jest ta kierownica na stronie McLarena) można było używać byle jakich obrotów, więc zespoły dawały swoim kierowcom możliwość chwilowego zwiększenia obrotów - i jak najbardziej się zgadza. Problem w tym, że zwiększenie obrotów to jedno, a zwiększenie mocy to drugie - w sensie: oczywiście, że zwiększenie możliwości kręcenia do wyższych obrotów pozwala na uzyskanie jeszcze większej mocy (bo - w teorii - większe obroty = większa moc), ale jednocześnie były podnoszone parametry, dzięki którym silnik przy obrotach...powiedzmy 18.000 działał lepiej (w sensie był mocniejszy) niż w ten sam silnik przy 18.000 obr/min ale bez opcji "boost" włączonej. A więc dwa w jednym w sumie...
W tym roku nie jest możliwe podnoszenie obrotów powyżej 19.000, a więc zostało tylko zmienianie charakterystyki pracy silnika.
Jest to również tylko moje "zdaje mi się", jednak z tego co wiem na tematy techniczne samochodów i silników, to jest raczej tylko takie wyjaśnienie.
I zdecydowanie słusznie wydzielony temat - miałem podobne "myśli"