bartoszcze napisał(a):Porównanie wyników w kwalifikacjach RK vs GR (w nawiasach miejsca)
Sektor 1 27,811 (20) vs 27,690 (19) (fun fact: między 10. RIC a 16. KVY różnica poniżej 5 setnych 27,235/27,284)
Sektor 2 31,501 (20) vs 30,438 (17) (oba Haasy przeskoczone)
Sektor 3 20,743 (20) vs 20,621 (19) (mediana 19,9)
Suma sektorów 80,055 vs 78,749
Najlepsze okrążenia 80,179 vs 78,823
Mierzone okrążenia: 80,313; 104,786 (?); 80,179 vs 79,547; 79,208; 78,823
Vmax 351,9 (7) vs 351,6 (9)
Bezpośrednie porównanie czasów w wyścigu jest utrudnione z uwagi na założenie RK w końcówce świeżych pośrednich opon na 9 okrążeń, niemniej RK vs GR (w nawiasach miejsca)
Sektor 1 28,680 (19) vs 28,464 (12); mediana wyścigu 28,2, mediana Q 27,2
Sektor 2 31,246 (13) vs 31,536 (17); mediana wyścigu 30,9, mediana Q 29,5
Sektor 3 20,762 (14) vs 20,951 (18); mediana wyścigu 20,6, mediana Q 19,9
Suma sektorów 80,688 vs 80,951
Najlepsze okrążenia 80,696 (13, 3. okrążenie ostatniego stintu na nowych pośrednich, 63. w ogóle) vs 81,286 (17, 47. okrążenie stintu na twardych, 69. w ogóle).
rno2 napisał(a):Wspaniały poziom dyskusji.
Dostosowałem się.