|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
61 lat temu P. Belmondo
63 lata temu P. Martini
|
|
Zmarli:
53 lata temu D. Wilson
|
| |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1975 | |
| Montjuich Park | 25 | Hesketh 308B | | 20 | NS | kolizja z Donohue | | Monte Carlo | 26 | Hesketh 308B | | 18 | NS | koło | | Zolder | 26 | Hesketh 308B | | 13 | NS | kolizja z Laffite | | Anderstorp | 26 | Hesketh 308B | | 19 | 11 | | | Paul Ricard | 22 | Hill GH1 | | 20 | 16 | | | Silverstone | 22 | Hill GH1 | | 20 | 10 | | | Zandvoort | 22 | Hill GH1 | | 17 | 13 | | | Nürburgring | 22 | Hill GH1 | | 21 | 5 | | |
Sezon 1976 | |
| Long Beach | 19 | Surtees TS19 | | 19 | NS | niesklasyfikowany | | Járama | 19 | Surtees TS19 | | 20 | 9 | | | Zolder | 19 | Surtees TS19 | | 16 | 5 | | | Monte Carlo | 19 | Surtees TS19 | | 19 | NS | kolizja z Reutemannem | | Anderstorp | 19 | Surtees TS19 | | 18 | 13 | | | Paul Ricard | 19 | Surtees TS19 | | 18 | NS | tylne zawieszenia | | Brands Hatch | 19 | Surtees TS19 | | 19 | 5 | | | Nürburgring | 19 | Surtees TS19 | | 14 | 10 | | | Red Bull Ring | 19 | Surtees TS19 | | 15 | NS | silnik/wypadek | | Zandvoort | 19 | Surtees TS19 | | 16 | 8 | | | Monza | 19 | Surtees TS19 | | 18 | 12 | | | Mosport Park | 19 | Surtees TS19 | | 20 | 16 | | | Watkins Glen | 19 | Surtees TS19 | | 18 | 8 | | | Fuji | 19 | Surtees TS19 | | 20 | 4 | | |
Sezon 1977 | |
| Long Beach | 17 | Shadow DN8 | | 14 | NS | skrzynia biegów | | Járama | 17 | Shadow DN8 | | 14 | NS | kolizja z Petersonem | | Monte Carlo | 17 | Shadow DN8 | | 11 | 6 | | | Zolder | 17 | Shadow DN8 | | 17 | 5 | | | Anderstorp | 17 | Shadow DN8 | | 11 | 17 | | | Dijon-Prenois | 17 | Shadow DN8 | | 10 | NS | układ przeniesienia napędu | | Silverstone | 17 | Shadow DN8 | | 12 | 7 | | | Hockenheim | 17 | Shadow DN8 | | 17 | NS | wypadek | | Red Bull Ring | 17 | Shadow DN8 | | 14 | 1 | | | Zandvoort | 17 | Shadow DN8 | | 13 | NS | silnik | | Monza | 17 | Shadow DN8 | | 16 | 3 | | | Watkins Glen | 17 | Shadow DN8 | | 13 | NS | kolizja z Petersonem | | Mosport Park | 17 | Shadow DN8 | | 7 | 4 | | | Fuji | 17 | Shadow DN8 | | 12 | 4 | | |
Sezon 1978 | |
| Buenos Aires | 27 | Williams FW06 | | 14 | NS | układ paliwowy | | Jacarepaguá | 27 | Williams FW06 | | 8 | 11 | | | Kyalami | 27 | Williams FW06 | | 18 | 4 | | | Long Beach | 27 | Williams FW06 | | 8 | 7 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 27 | Williams FW06 | | 10 | NS | wyciek oleju | | Zolder | 27 | Williams FW06 | | 11 | 10 | | | Járama | 27 | Williams FW06 | | 18 | 8 | | | Anderstorp | 27 | Williams FW06 | | 9 | NS | koło | | Paul Ricard | 27 | Williams FW06 | | 14 | 5 | | | Brands Hatch | 27 | Williams FW06 | | 6 | NS | układ przeniesienia napędu | | Hockenheim | 27 | Williams FW06 | | 6 | NS | układ paliwowy | | Red Bull Ring | 27 | Williams FW06 | | 15 | NS | wypadek | | Zandvoort | 27 | Williams FW06 | | 11 | NS | przepustnica | | Monza | 27 | Williams FW06 | | 6 | 13 | | | Watkins Glen | 27 | Williams FW06 | | 3 | 2 | | | Gilles Villeneuve | 27 | Williams FW06 | | 5 | 9 | (naj. okr.) | |
Sezon 1979 | |
| Buenos Aires | 27 | Williams FW06 | | 15 | 9 | | | Interlagos | 27 | Williams FW06 | | 13 | NS | układ paliwowy | | Kyalami | 27 | Williams FW06 | | 19 | NS | zawieszenie | | Long Beach | 27 | Williams FW06 | | 10 | 3 | | | Járama | 27 | Williams FW07 | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Zolder | 27 | Williams FW07 | | 4 | NS | elektryka | | Monte Carlo | 27 | Williams FW07 | | 9 | NS | układ kierowniczy/wypadek | | Dijon-Prenois | 27 | Williams FW07 | | 7 | 4 | | | Silverstone | 27 | Williams FW07 | | 1 | NS | pompa wodna | | Hockenheim | 27 | Williams FW07 | | 2 | 1 | | | Red Bull Ring | 27 | Williams FW07 | | 2 | 1 | | | Zandvoort | 27 | Williams FW07 | | 2 | 1 | | | Monza | 27 | Williams FW07 | | 4 | 9 | | | Gilles Villeneuve | 27 | Williams FW07 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 27 | Williams FW07 | | 1 | NS | utrata koła | |
Sezon 1980 | |
| Buenos Aires | 27 | Williams FW07 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Interlagos | 27 | Williams FW07B | | 10 | 3 | | | Kyalami | 27 | Williams FW07B | | 8 | NS | skrzynia biegów | | Long Beach | 27 | Williams FW07B | | 5 | NS | kolizja z Giacomellim | | Zolder | 27 | Williams FW07B | | 1 | 2 | | | Monte Carlo | 27 | Williams FW07B | | 3 | NS | dyferencjał | | Paul Ricard | 27 | Williams FW07B | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Brands Hatch | 27 | Williams FW07B | | 3 | 1 | | | Hockenheim | 27 | Williams FW07B | | 1 | 3 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 27 | Williams FW07B | | 3 | 2 | | | Zandvoort | 27 | Williams FW07B | | 4 | 11 | | | Imola | 27 | Williams FW07B | | 6 | 2 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 27 | Williams FW07B | | 2 | 1 | wyścig zatrzymany z powodu wypadku na starcie | | Watkins Glen | 27 | Williams FW07B | | 5 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1981 | |
| Long Beach | 1 | Williams FW07C | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Jacarepaguá | 1 | Williams FW07C | | 3 | 2 | | | Buenos Aires | 1 | Williams FW07C | | 3 | 4 | | | Imola | 1 | Williams FW07C | | 8 | 12 | | | Zolder | 1 | Williams FW07C | | 6 | NS | wypadek | | Monte Carlo | 1 | Williams FW07C | | 7 | 2 | (naj. okr.) | | Járama | 1 | Williams FW07C | | 2 | 7 | (naj. okr.) | | Dijon-Prenois | 1 | Williams FW07C | | 9 | 17 | | | Silverstone | 1 | Williams FW07C | | 7 | NS | wypadek | | Hockenheim | 1 | Williams FW07C | | 4 | 11 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 1 | Williams FW07C | | 6 | 4 | | | Zandvoort | 1 | Williams FW07C | | 4 | 3 | (naj. okr.) | | Monza | 1 | Williams FW07C | | 5 | 2 | | | Gilles Villeneuve | 1 | Williams FW07C | | 3 | NS | prowadzenie bolidu | | Caesars Palace | 1 | Williams FW07C | | 2 | 1 | | |
Sezon 1983 | |
| Long Beach | 30 | Arrows A6 | | 12 | NS | kondycja kierowcy | |
Sezon 1985 | |
| Monza | 33 | Lola THL1 | | 25 | NS | silnik | | Brands Hatch | 33 | Lola THL1 | | 22 | NS | chłodnica | | Kyalami | 33 | Lola THL1 | | - | NW | choroba kierowcy | | Adelaide | 33 | Lola THL1 | | 19 | NS | elektryka | |
Sezon 1986 | |
| Jacarepaguá | 15 | Lola THL1 | | 19 | NS | wtrysk | | Jerez | 15 | Lola THL1 | | 17 | NS | kolizja z Palmerem | | Imola | 15 | Lola THL2 | | 21 | NS | przegrzanie | | Monte Carlo | 15 | Lola THL2 | | 18 | NS | incydent z Streiffem | | Spa-Francorchamps | 15 | Lola THL2 | | 16 | 11 | brak paliwa | | Gilles Villeneuve | 15 | Lola THL2 | | 13 | 10 | | | Detroit | 15 | Lola THL2 | | 21 | NS | układ kierowniczy | | Paul Ricard | 15 | Lola THL2 | | 20 | NS | wypadek | | Brands Hatch | 15 | Lola THL2 | | 14 | NS | przepustnica | | Hockenheim | 15 | Lola THL2 | | 19 | 9 | | | Hungaroring | 15 | Lola THL2 | | 10 | NS | dyferencjał | | Red Bull Ring | 15 | Lola THL2 | | 16 | 4 | | | Monza | 15 | Lola THL2 | | 18 | 6 | | | Estoril | 15 | Lola THL2 | | 17 | NS | poślizg | | Mexico City | 15 | Lola THL2 | | 15 | NS | pęknięta opona | | Adelaide | 15 | Lola THL2 | | 15 | NS | silnik |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|