|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
45 lat temu A. Davidson
82 lata temu J. Rindt
|
|
Zmarli:
34 lata temu B. Drake
|
| |
|
Christian Danner | Ostatni reprezentowany zespół: Rial | | |
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1985 | |
| Spa-Francorchamps | 30 | Zakspeed 841 | | 22 | NS | skrzynia biegów | | Brands Hatch | 30 | Zakspeed 841 | | 25 | NS | silnik | |
Sezon 1986 | |
| Jacarepaguá | 22 | Osella FA1F | | 24 | NS | silnik | | Jerez | 22 | Osella FA1F | | 23 | NS | silnik | | Imola | 22 | Osella FA1F | | 25 | NS | elektryka | | Monte Carlo | 22 | Osella FA1F | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 22 | Osella FA1F | | 25 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 22 | Osella FA1F | | 25 | NS | turbo | | Detroit | 17 | Arrows A8 | | 19 | NS | elektryka | | Paul Ricard | 17 | Arrows A8 | | 18 | 11 | | | Brands Hatch | 17 | Arrows A8 | | 23 | N2 | wypadek/nie wystartował ponownie | | Hockenheim | 17 | Arrows A8 | | 17 | NS | turbo | | Hungaroring | 17 | Arrows A9 | | 21 | NS | zawieszenie | | Red Bull Ring | 17 | Arrows A8 | | 22 | 6 | | | Monza | 17 | Arrows A8 | | 16 | 8 | | | Estoril | 17 | Arrows A8 | | 22 | 11 | | | Mexico City | 17 | Arrows A8 | | 20 | 9 | | | Adelaide | 17 | Arrows A8 | | 24 | NS | silnik | |
Sezon 1987 | |
| Jacarepaguá | 10 | Zakspeed 861B | | 17 | 9 | | | Imola | 10 | Zakspeed 861B | | 18 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 10 | Zakspeed 871 | | 20 | NS | hamulce | | Monte Carlo | 10 | Zakspeed 871 | | - | WY | niebezpieczna jazda | | Detroit | 10 | Zakspeed 871 | | 16 | 8 | | | Paul Ricard | 10 | Zakspeed 871 | | 19 | NS | przegrzanie | | Silverstone | 10 | Zakspeed 871 | | 18 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 10 | Zakspeed 871 | | 20 | NS | półoś napędowa | | Hungaroring | 10 | Zakspeed 871 | | 23 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 10 | Zakspeed 871 | | 20 | 9 | | | Monza | 10 | Zakspeed 871 | | 16 | 9 | | | Estoril | 10 | Zakspeed 871 | | 16 | N2 | wypadek/nie wystartował ponownie | | Jerez | 10 | Zakspeed 871 | | 22 | NS | skrzynia biegów | | Mexico City | 10 | Zakspeed 871 | | 17 | NS | kolizja z Johanssonem | | Suzuka | 10 | Zakspeed 871 | | 16 | NS | silnik/wypadek | | Adelaide | 10 | Zakspeed 871 | | 24 | 7 | | |
Sezon 1989 | |
| Jacarepaguá | 38 | Rial ARC2 | | 17 | 14 | | | Imola | 38 | Rial ARC2 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 38 | Rial ARC2 | | NZ | - | | | Mexico City | 38 | Rial ARC2 | | 23 | 12 | | | Phoenix | 38 | Rial ARC2 | | 26 | 4 | | | Gilles Villeneuve | 38 | Rial ARC2 | | 23 | 8 | | | Paul Ricard | 38 | Rial ARC2 | | NZ | - | | | Silverstone | 38 | Rial ARC2 | | NZ | - | | | Hockenheim | 38 | Rial ARC2 | | NZ | - | | | Hungaroring | 38 | Rial ARC2 | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 38 | Rial ARC2 | | NZ | - | | | Monza | 38 | Rial ARC2 | | NZ | - | | | Estoril | 38 | Rial ARC2 | | NZ | - | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|