|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
107 lat temu J. Lucas
43 lata temu F. Massa
39 lat temu G. van der Garde
34 lata temu J-E. Vergne
|
|
Zmarli:
23 lata temu M. Alboreto
19 lat temu J. Love
|
| |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1970 | |
| Zandvoort | 26 | Ferrari 312B | | 6 | 4 | | | Brands Hatch | 4 | Ferrari 312B | | 6 | 4 | | | Hockenheim | 15 | Ferrari 312B | | 3 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 27 | Ferrari 312B | | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Monza | 4 | Ferrari 312B | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Mont-Tremblant | 19 | Ferrari 312B | | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 4 | Ferrari 312B | | 6 | 13 | | | Mexico City | 4 | Ferrari 312B | | 1 | 2 | | |
Sezon 1971 | |
| Kyalami | 5 | Ferrari 312B | | 3 | 3 | | | Montjuich Park | 5 | Ferrari 312B | | 2 | NS | silnik | | Monte Carlo | 5 | Ferrari 312B2 | | 11 | NS | wypadek | | Zandvoort | 3 | Ferrari 312B2 | | 4 | 3 | | | Paul Ricard | 5 | Ferrari 312B2 | | 2 | NS | wypadek | | Silverstone | 5 | Ferrari 312B2 | | 1 | NS | ciśnienie oleju/silnik | | Nürburgring | 6 | Ferrari 312B2 | | 4 | 3 | | | Red Bull Ring | 5 | Ferrari 312B2 | | 4 | NS | silnik | | Monza | 4 | Ferrari 312B2 | | 8 | NS | silnik | | Mosport Park | 5 | Ferrari 312B2 | | 18 | NS | wypadek | | Watkins Glen | 5 | Ferrari 312B2 | | 4 | 6 | | |
Sezon 1972 | |
| Buenos Aires | 9 | Ferrari 312B2 | | 6 | 4 | | | Kyalami | 6 | Ferrari 312B2 | | 2 | 12 | | | Járama | 6 | Ferrari 312B2 | | 8 | 3 | | | Monte Carlo | 7 | Ferrari 312B2 | | 3 | NS | wypadek | | Nivelles-Baulers | 30 | Ferrari 312B2 | | 2 | NS | kolizja z Gallim | | Nürburgring | 9 | Ferrari 312B2 | | 7 | 2 | | | Red Bull Ring | 19 | Ferrari 312B2 | | 2 | NS | układ paliwowy | | Monza | 5 | Ferrari 312B2 | | 4 | NS | kolizja z Pace | | Mosport Park | 11 | Ferrari 312B2 | | 7 | 5 | | | Watkins Glen | 8 | Ferrari 312B2 | | 6 | 8 | | |
Sezon 1973 | |
| Buenos Aires | 32 | BRM P160D | | 1 | 7 | | | Interlagos | 14 | BRM P160D | | 4 | 6 | | | Kyalami | 15 | BRM P160D | | 5 | NS | wypadek/uratowany przez Hailwooda | | Montjuich Park | 14 | BRM P160E | | 8 | 9 | | | Zolder | 19 | BRM P160E | | 12 | 10 | wypadek | | Monte Carlo | 19 | BRM P160E | | 8 | NS | hamulce | | Anderstorp | 19 | BRM P160E | | 12 | 9 | | | Paul Ricard | 19 | BRM P160E | | 9 | 12 | | | Silverstone | 19 | BRM P160E | | 10 | 7 | | | Zandvoort | 19 | BRM P160E | | 12 | 8 | | | Nürburgring | 19 | BRM P160E | | 10 | NS | silnik | | Monza | 19 | BRM P160E | | 18 | NS | zapłon | | Red Bull Ring | 19 | BRM P160E | | 14 | 6 | | | Watkins Glen | 19 | BRM P160E | | 15 | 8 | | |
Sezon 1974 | |
| Buenos Aires | 11 | Ferrari 312B3 | | 2 | 3 | (naj. okr.) | | Interlagos | 11 | Ferrari 312B3 | | 8 | 2 | (naj. okr.) | | Kyalami | 11 | Ferrari 312B3 | | 6 | NS | ciśnienie oleju | | Járama | 11 | Ferrari 312B3 | | 3 | 2 | | | Nivelles-Baulers | 11 | Ferrari 312B3 | | 1 | 4 | | | Monte Carlo | 11 | Ferrari 312B3 | | 2 | 4 | | | Anderstorp | 11 | Ferrari 312B3 | | 4 | NS | skrzynia biegów | | Dijon-Prenois | 11 | Ferrari 312B3 | | 4 | 3 | | | Brands Hatch | 11 | Ferrari 312B3 | | 7 | 4 | | | Zandvoort | 11 | Ferrari 312B3 | | 2 | 2 | | | Nürburgring | 11 | Ferrari 312B3 | | 2 | 1 | | | Red Bull Ring | 11 | Ferrari 312B3 | | 8 | 5 | (naj. okr.) | | Monza | 11 | Ferrari 312B3 | | 5 | NS | silnik | | Mosport Park | 11 | Ferrari 312B3 | | 6 | 2 | | | Watkins Glen | 11 | Ferrari 312B3 | | 9 | 11 | | |
Sezon 1975 | |
| Buenos Aires | 11 | Ferrari 312B3 | | 7 | 4 | | | Interlagos | 11 | Ferrari 312B3 | | 5 | 4 | | | Kyalami | 11 | Ferrari 312T | | 9 | 16 | przepustnica | | Montjuich Park | 11 | Ferrari 312T | | 2 | NS | niesklasyfikowany | | Monte Carlo | 11 | Ferrari 312T | | 6 | NS | wypadek | | Zolder | 11 | Ferrari 312T | | 4 | 5 | (naj. okr.) | | Anderstorp | 11 | Ferrari 312T | | 12 | 3 | | | Paul Ricard | 11 | Ferrari 312T | | 9 | NS | silnik | | Silverstone | 11 | Ferrari 312T | | 4 | 13 | (naj. okr.) | | Zandvoort | 11 | Ferrari 312T | | 2 | 3 | | | Nürburgring | 11 | Ferrari 312T | | 5 | NS | silnik (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 11 | Ferrari 312T | | 5 | 7 | | | Monza | 11 | Ferrari 312T | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 11 | Ferrari 312T | | 11 | NS | wycofał się na znak protestu | |
Sezon 1976 | |
| Interlagos | 2 | Ferrari 312T | | 4 | 7 | | | Kyalami | 2 | Ferrari 312T | | 9 | NS | silnik | | Long Beach | 2 | Ferrari 312T | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Járama | 2 | Ferrari 312T2 | | 5 | 11 | | | Zolder | 2 | Ferrari 312T2 | | 2 | 2 | | | Monte Carlo | 2 | Ferrari 312T2 | | 2 | 14 | wypadek (naj. okr.) | | Anderstorp | 2 | Ferrari 312T2 | | 11 | 6 | | | Paul Ricard | 2 | Ferrari 312T2 | | 4 | NS | silnik/poślizg | | Brands Hatch | 2 | Ferrari 312T2 | | 4 | NS | ciśnienie oleju | | Nürburgring | 2 | Ferrari 312T2 | | 5 | 9 | | | Zandvoort | 2 | Ferrari 312T2 | | 5 | 2 | (naj. okr.) | | Monza | 2 | Ferrari 312T2 | | 9 | 2 | | | Mosport Park | 2 | Ferrari 312T2 | | 12 | 6 | | | Watkins Glen | 2 | Ferrari 312T2 | | 14 | 7 | | | Fuji | 2 | Ferrari 312T2 | | 7 | 5 | | |
Sezon 1977 | |
| Buenos Aires | 22 | Ensign N177 | | 12 | 6 | | | Interlagos | 22 | Ensign N177 | | 9 | NS | wypadek | | Kyalami | 22 | Ensign N177 | | 16 | 9 | | | Long Beach | 22 | Ensign N177 | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Járama | 22 | Ensign N177 | | 8 | NS | kolizja z Brambillą | | Monte Carlo | 22 | Ensign N177 | | NZ | - | | | Zolder | 22 | Ensign N177 | | 13 | NS | silnik | | Anderstorp | 22 | Ensign N177 | | 14 | 7 | | | Dijon-Prenois | 22 | Ensign N177 | | 16 | 7 | | | Silverstone | 22 | Ensign N177 | | NZ | - | | | Hockenheim | 22 | Ensign N177 | | 22 | NS | wypadek | | Red Bull Ring | 22 | Ensign N177 | | 11 | NS | wypadek | | Zandvoort | 22 | Ensign N177 | | 9 | NS | przepustnica | | Monza | 22 | Ensign N177 | | 7 | 5 | | | Watkins Glen | 22 | Ensign N177 | | 19 | 5 | | | Mosport Park | 22 | Ensign N177 | | 14 | NS | wypadek | | Fuji | 22 | Ensign N177 | | 10 | NS | silnik | |
Sezon 1978 | |
| Buenos Aires | 17 | Shadow DN8 | | 16 | 15 | | | Jacarepaguá | 17 | Shadow DN8 | | 15 | 5 | | | Kyalami | 17 | Shadow DN8 | | NZ | - | | | Long Beach | 17 | Shadow DN8 | | 20 | 10 | | | Monte Carlo | 17 | Shadow DN9 | | NZ | - | | | Zolder | 17 | Shadow DN9 | | 18 | NS | układ przeniesienia napędu | | Járama | 17 | Shadow DN9 | | 22 | 15 | przewód paliwowy | | Anderstorp | 17 | Shadow DN9 | | 16 | 5 | | | Paul Ricard | 17 | Shadow DN9 | | 17 | NS | elektryka | | Brands Hatch | 17 | Shadow DN9 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 17 | Shadow DN9 | | NZ | - | | | Red Bull Ring | 17 | Shadow DN9 | | 22 | NS | niesklasyfikowany | | Zandvoort | 17 | Shadow DN9 | | NZ | - | | | Monza | 17 | Shadow DN9 | | 15 | NS | niesklasyfikowany | | Watkins Glen | 17 | Shadow DN9 | | 17 | 14 | | | Gilles Villeneuve | 17 | Shadow DN9 | | NZ | - | | |
Sezon 1979 | |
| Buenos Aires | 28 | Williams FW06 | | 17 | 10 | | | Interlagos | 28 | Williams FW06 | | 17 | 15 | | | Kyalami | 28 | Williams FW06 | | 22 | 9 | | | Long Beach | 28 | Williams FW06 | | 15 | NS | silnik | | Járama | 28 | Williams FW07 | | 14 | NS | silnik | | Zolder | 28 | Williams FW07 | | 8 | NS | kolizja z Scheckterem i Villeneuve'em | | Monte Carlo | 28 | Williams FW07 | | 16 | 2 | | | Dijon-Prenois | 28 | Williams FW07 | | 9 | 6 | | | Silverstone | 28 | Williams FW07 | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 28 | Williams FW07 | | 6 | 2 | | | Red Bull Ring | 28 | Williams FW07 | | 6 | 5 | | | Zandvoort | 28 | Williams FW07 | | 3 | NS | kolizja z Arnoux | | Monza | 28 | Williams FW07 | | 6 | 3 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 28 | Williams FW07 | | 3 | 3 | | | Watkins Glen | 28 | Williams FW07 | | 5 | NS | kolizja z Piquetem | |
Sezon 1980 | |
| Buenos Aires | 14 | Ensign N180 | | 15 | NS | niesklasyfikowany | | Interlagos | 14 | Ensign N180 | | 12 | NS | silnik | | Kyalami | 14 | Ensign N180 | | 20 | 9 | | | Long Beach | 14 | Ensign N180 | | 23 | NS | wypadek |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|