|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
124 lata temu B. Aston
63 lata temu G. Brabham
50 lat temu M. Gene
|
|
Zmarli:
23 lata temu G. Connor
43 lata temu D. Prophet
|
| |
|
Carlos Reutemann | Ostatni reprezentowany zespół: Williams | | |
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1972 | |
| Buenos Aires | 2 | Brabham BT34 | | 1 | 7 | | | Kyalami | 20 | Brabham BT34 | | 15 | NS | układ paliwowy | | Nivelles-Baulers | 19 | Brabham BT37 | | 9 | 13 | | | Clermont-Ferrand | 20 | Brabham BT37 | | 17 | 12 | | | Brands Hatch | 27 | Brabham BT37 | | 10 | 8 | | | Nürburgring | 12 | Brabham BT37 | | 6 | NS | dyferencjał | | Red Bull Ring | 17 | Brabham BT37 | | 5 | NS | wtrysk | | Monza | 30 | Brabham BT37 | | 11 | NS | zawieszenie | | Mosport Park | 8 | Brabham BT37 | | 9 | 4 | | | Watkins Glen | 29 | Brabham BT37 | | 5 | NS | silnik | |
Sezon 1973 | |
| Buenos Aires | 10 | Brabham BT37 | | 9 | NS | skrzynia biegów | | Interlagos | 17 | Brabham BT37 | | 7 | 11 | | | Kyalami | 18 | Brabham BT37 | | 8 | 7 | | | Montjuich Park | 18 | Brabham BT42 | | 15 | NS | półoś napędowa | | Zolder | 10 | Brabham BT42 | | 7 | NS | wyciek oleju | | Monte Carlo | 10 | Brabham BT42 | | 19 | NS | skrzynia biegów | | Anderstorp | 10 | Brabham BT42 | | 5 | 4 | | | Paul Ricard | 10 | Brabham BT42 | | 8 | 3 | | | Silverstone | 10 | Brabham BT42 | | 8 | 6 | | | Zandvoort | 10 | Brabham BT42 | | 5 | NS | pęknięta opona | | Nürburgring | 10 | Brabham BT42 | | 6 | NS | silnik | | Monza | 10 | Brabham BT42 | | 10 | 6 | | | Red Bull Ring | 10 | Brabham BT42 | | 5 | 4 | | | Mosport Park | 10 | Brabham BT42 | | 4 | 8 | | | Watkins Glen | 10 | Brabham BT42 | | 2 | 3 | | |
Sezon 1974 | |
| Buenos Aires | 7 | Brabham BT44 | | 6 | 7 | brak paliwa | | Interlagos | 7 | Brabham BT44 | | 2 | 7 | | | Kyalami | 7 | Brabham BT44 | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Járama | 7 | Brabham BT44 | | 6 | NS | poślizg | | Nivelles-Baulers | 7 | Brabham BT44 | | 24 | NS | silnik/wypadek | | Monte Carlo | 7 | Brabham BT44 | | 8 | NS | kolizja z Petersonem | | Anderstorp | 7 | Brabham BT44 | | 10 | NS | wyciek oleju | | Dijon-Prenois | 7 | Brabham BT44 | | 8 | NS | prowadzenie bolidu | | Brands Hatch | 7 | Brabham BT44 | | 4 | 6 | | | Zandvoort | 7 | Brabham BT44 | | 12 | 12 | | | Nürburgring | 7 | Brabham BT44 | | 6 | 3 | | | Red Bull Ring | 7 | Brabham BT44 | | 2 | 1 | | | Monza | 7 | Brabham BT44 | | 2 | NS | skrzynia biegów | | Mosport Park | 7 | Brabham BT44 | | 4 | 9 | | | Watkins Glen | 7 | Brabham BT44 | | 1 | 1 | | |
Sezon 1975 | |
| Buenos Aires | 7 | Brabham BT44B | | 3 | 3 | | | Interlagos | 7 | Brabham BT44B | | 3 | 8 | | | Kyalami | 7 | Brabham BT44B | | 2 | 2 | | | Montjuich Park | 7 | Brabham BT44B | | 15 | 3 | | | Monte Carlo | 7 | Brabham BT44B | | 10 | 9 | | | Zolder | 7 | Brabham BT44B | | 6 | 3 | | | Anderstorp | 7 | Brabham BT44B | | 4 | 2 | | | Paul Ricard | 7 | Brabham BT44B | | 11 | 14 | | | Silverstone | 7 | Brabham BT44B | | 8 | NS | silnik | | Zandvoort | 7 | Brabham BT44B | | 5 | 4 | | | Nürburgring | 7 | Brabham BT44B | | 10 | 1 | | | Red Bull Ring | 7 | Brabham BT44B | | 11 | 14 | | | Monza | 7 | Brabham BT44B | | 7 | 4 | | | Watkins Glen | 7 | Brabham BT44B | | 3 | NS | silnik | |
Sezon 1976 | |
| Interlagos | 7 | Brabham BT45 | | 15 | 12 | brak paliwa | | Kyalami | 7 | Brabham BT45 | | 11 | NS | ciśnienie oleju | | Long Beach | 7 | Brabham BT45 | | 10 | NS | kolizja z Brambillą | | Járama | 7 | Brabham BT45 | | 12 | 4 | | | Zolder | 7 | Brabham BT45 | | 12 | NS | silnik | | Monte Carlo | 7 | Brabham BT45 | | 20 | NS | kolizja z Jonesem | | Anderstorp | 7 | Brabham BT45 | | 16 | NS | silnik | | Paul Ricard | 7 | Brabham BT45 | | 10 | 11 | | | Brands Hatch | 7 | Brabham BT45 | | 15 | NS | ciśnienie oleju | | Nürburgring | 7 | Brabham BT45 | | 10 | NW | silnik | | Red Bull Ring | 7 | Brabham BT45 | | 14 | NS | sprzęgło | | Zandvoort | 7 | Brabham BT45 | | 12 | NS | sprzęgło | | Monza | 35 | Ferrari 312T2 | | 7 | 9 | | |
Sezon 1977 | |
| Buenos Aires | 12 | Ferrari 312T2 | | 7 | 3 | | | Interlagos | 12 | Ferrari 312T2 | | 2 | 1 | | | Kyalami | 12 | Ferrari 312T2 | | 8 | 8 | | | Long Beach | 12 | Ferrari 312T2 | | 4 | NS | kolizja z Lungerem | | Járama | 12 | Ferrari 312T2 | | 4 | 2 | | | Monte Carlo | 12 | Ferrari 312T2 | | 3 | 3 | | | Zolder | 12 | Ferrari 312T2 | | 7 | NS | wypadek | | Anderstorp | 12 | Ferrari 312T2 | | 12 | 3 | | | Dijon-Prenois | 12 | Ferrari 312T2 | | 6 | 6 | | | Silverstone | 12 | Ferrari 312T2 | | 14 | 15 | | | Hockenheim | 12 | Ferrari 312T2 | | 8 | 4 | | | Red Bull Ring | 12 | Ferrari 312T2 | | 5 | 4 | | | Zandvoort | 12 | Ferrari 312T2 | | 6 | 6 | | | Monza | 12 | Ferrari 312T2 | | 2 | NS | poślizg | | Watkins Glen | 12 | Ferrari 312T2 | | 6 | 6 | | | Mosport Park | 12 | Ferrari 312T2 | | 12 | NS | układ paliwowy | | Fuji | 12 | Ferrari 312T2 | | 7 | 2 | | |
Sezon 1978 | |
| Buenos Aires | 11 | Ferrari 312T2 | | 2 | 7 | | | Jacarepaguá | 11 | Ferrari 312T2 | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Kyalami | 11 | Ferrari 312T3 | | 9 | NS | poślizg | | Long Beach | 11 | Ferrari 312T3 | | 1 | 1 | | | Monte Carlo | 11 | Ferrari 312T3 | | 1 | 8 | | | Zolder | 11 | Ferrari 312T3 | | 2 | 3 | | | Járama | 11 | Ferrari 312T3 | | 3 | NS | wypadek | | Anderstorp | 11 | Ferrari 312T3 | | 8 | 10 | | | Paul Ricard | 11 | Ferrari 312T3 | | 8 | 18 | (naj. okr.) | | Brands Hatch | 11 | Ferrari 312T3 | | 8 | 1 | | | Hockenheim | 11 | Ferrari 312T3 | | 12 | NS | układ paliwowy | | Red Bull Ring | 11 | Ferrari 312T3 | | 4 | ZD | start na "popych" po poślizgu | | Zandvoort | 11 | Ferrari 312T3 | | 4 | 7 | | | Monza | 11 | Ferrari 312T3 | | 11 | 3 | | | Watkins Glen | 11 | Ferrari 312T3 | | 2 | 1 | | | Gilles Villeneuve | 11 | Ferrari 312T3 | | 11 | 3 | | |
Sezon 1979 | |
| Buenos Aires | 2 | Lotus 79 | | 3 | 2 | | | Interlagos | 2 | Lotus 79 | | 3 | 3 | | | Kyalami | 2 | Lotus 79 | | 11 | 5 | | | Long Beach | 2 | Lotus 79 | | 2 | NS | układ przeniesienia napędu | | Járama | 2 | Lotus 79 | | 8 | 2 | | | Zolder | 2 | Lotus 79 | | 10 | 4 | | | Monte Carlo | 2 | Lotus 79 | | 11 | 3 | | | Dijon-Prenois | 2 | Lotus 79 | | 13 | 13 | | | Silverstone | 2 | Lotus 79 | | 8 | 8 | | | Hockenheim | 2 | Lotus 79 | | 13 | NS | kolizja z Massem | | Red Bull Ring | 2 | Lotus 79 | | 17 | NS | prowadzenie bolidu | | Zandvoort | 2 | Lotus 79 | | 13 | NS | kolizja z Jarier | | Monza | 2 | Lotus 79 | | 13 | 7 | | | Gilles Villeneuve | 2 | Lotus 79 | | 11 | NS | zawieszenie | | Watkins Glen | 2 | Lotus 79 | | 6 | NS | poślizg | |
Sezon 1980 | |
| Buenos Aires | 28 | Williams FW07B | | 10 | NS | silnik | | Interlagos | 28 | Williams FW07B | | 4 | NS | półoś napędowa | | Kyalami | 28 | Williams FW07B | | 6 | 5 | | | Long Beach | 28 | Williams FW07B | | 7 | NS | układ przeniesienia napędu | | Zolder | 28 | Williams FW07B | | 4 | 3 | | | Monte Carlo | 28 | Williams FW07B | | 2 | 1 | | | Paul Ricard | 28 | Williams FW07B | | 5 | 6 | | | Brands Hatch | 28 | Williams FW07B | | 4 | 3 | | | Hockenheim | 28 | Williams FW07B | | 4 | 2 | | | Red Bull Ring | 28 | Williams FW07B | | 4 | 3 | | | Zandvoort | 28 | Williams FW07B | | 3 | 4 | | | Imola | 28 | Williams FW07B | | 3 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 28 | Williams FW07B | | 5 | 2 | | | Watkins Glen | 28 | Williams FW07B | | 3 | 2 | | |
Sezon 1981 | |
| Long Beach | 2 | Williams FW07C | | 3 | 2 | | | Jacarepaguá | 2 | Williams FW07C | | 2 | 1 | | | Buenos Aires | 2 | Williams FW07C | | 4 | 2 | | | Imola | 2 | Williams FW07C | | 2 | 3 | | | Zolder | 2 | Williams FW07C | | 1 | 1 | wyścig przerwany z powodu deszczu (naj. okr.) | | Monte Carlo | 2 | Williams FW07C | | 4 | NS | skrzynia biegów | | Járama | 2 | Williams FW07C | | 3 | 4 | | | Dijon-Prenois | 2 | Williams FW07C | | 7 | 10 | | | Silverstone | 2 | Williams FW07C | | 9 | 2 | | | Hockenheim | 2 | Williams FW07C | | 3 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 2 | Williams FW07C | | 5 | 5 | | | Zandvoort | 2 | Williams FW07C | | 5 | NS | kolizja z Laffite | | Monza | 2 | Williams FW07C | | 2 | 3 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 2 | Williams FW07C | | 2 | 10 | | | Caesars Palace | 2 | Williams FW07C | | 1 | 8 | | |
Sezon 1982 | |
| Kyalami | 5 | Williams FW07C | | 8 | 2 | | | Jacarepaguá | 5 | Williams FW07C | | 6 | NS | kolizja z Arnoux |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|