|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
78 lat temu P. Depailler
37 lat temu L. Filippi
97 lat temu L. Sutton
|
| |



|


•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|

•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
 |
Sezon 1970 |  |
 | Brands Hatch | 28 | Lotus 49C |  | 21 | 8 | |  | Hockenheim | 17 | Lotus 49C |  | 13 | 4 | |  | Red Bull Ring | 8 | Lotus 49C |  | 16 | 15 | |  | Monza | 26 | Lotus 72C |  | - | NW | wycofał się po wypadku Rindta |  | Watkins Glen | 24 | Lotus 72C |  | 3 | 1 | |  | Mexico City | 24 | Lotus 72C |  | 18 | NS | silnik |  |
Sezon 1971 |  |
 | Kyalami | 2 | Lotus 72C |  | 5 | NS | silnik |  | Montjuich Park | 2 | Lotus 72C |  | 14 | NS | silnik |  | Monte Carlo | 1 | Lotus 72D |  | 17 | 5 | |  | Paul Ricard | 1 | Lotus 72D |  | 17 | 3 | |  | Silverstone | 1 | Lotus 72D |  | 4 | 3 | |  | Nürburgring | 8 | Lotus 72D |  | 8 | NS | wyciek oleju |  | Red Bull Ring | 2 | Lotus 72D |  | 5 | 2 | |  | Monza | 5 | Lotus 56B |  | 18 | 8 | |  | Mosport Park | 2 | Lotus 72D |  | 4 | 7 | |  | Watkins Glen | 2 | Lotus 72D |  | 2 | NS | niesklasyfikowany |  |
Sezon 1972 |  |
 | Buenos Aires | 11 | Lotus 72D |  | 5 | NS | zawieszenie |  | Kyalami | 8 | Lotus 72D |  | 3 | 2 | |  | Járama | 5 | Lotus 72D |  | 3 | 1 | |  | Monte Carlo | 8 | Lotus 72D |  | 1 | 3 | |  | Nivelles-Baulers | 32 | Lotus 72D |  | 1 | 1 | |  | Clermont-Ferrand | 1 | Lotus 72D |  | 8 | 2 | |  | Brands Hatch | 8 | Lotus 72D |  | 2 | 1 | |  | Nürburgring | 2 | Lotus 72D |  | 3 | NS | skrzynia biegów |  | Red Bull Ring | 31 | Lotus 72D |  | 1 | 1 | |  | Monza | 6 | Lotus 72D |  | 6 | 1 | |  | Mosport Park | 5 | Lotus 72D |  | 4 | 11 | |  | Watkins Glen | 10 | Lotus 72D |  | 9 | NS | zawieszenie |  |
Sezon 1973 |  |
 | Buenos Aires | 2 | Lotus 72D |  | 2 | 1 | (naj. okr.) |  | Interlagos | 1 | Lotus 72D |  | 2 | 1 | (naj. okr.) |  | Kyalami | 1 | Lotus 72D |  | 2 | 3 | (naj. okr.) |  | Montjuich Park | 1 | Lotus 72E |  | 7 | 1 | |  | Zolder | 1 | Lotus 72E |  | 9 | 3 | |  | Monte Carlo | 1 | Lotus 72E |  | 5 | 2 | (naj. okr.) |  | Anderstorp | 1 | Lotus 72E |  | 4 | 12 | układ przeniesienia napędu |  | Paul Ricard | 1 | Lotus 72E |  | 3 | NS | wypadek with Scheckterem |  | Silverstone | 1 | Lotus 72E |  | 5 | NS | układ przeniesienia napędu |  | Zandvoort | 1 | Lotus 72E |  | 16 | NS | kondycja fizyczna |  | Nürburgring | 1 | Lotus 72E |  | 14 | 6 | |  | Monza | 1 | Lotus 72E |  | 4 | 2 | |  | Red Bull Ring | 1 | Lotus 72E |  | 1 | 11 | układ paliwowy |  | Mosport Park | 1 | Lotus 72E |  | 5 | 2 | (naj. okr.) |  | Watkins Glen | 1 | Lotus 72E |  | 3 | 6 | |  |
Sezon 1974 |  |
 | Buenos Aires | 5 | McLaren M23 |  | 3 | 10 | |  | Interlagos | 5 | McLaren M23 |  | 1 | 1 | wyścig przerwany z powodu deszczu |  | Kyalami | 5 | McLaren M23 |  | 5 | 7 | |  | Járama | 5 | McLaren M23 |  | 4 | 3 | |  | Nivelles-Baulers | 5 | McLaren M23 |  | 4 | 1 | |  | Monte Carlo | 5 | McLaren M23 |  | 13 | 5 | |  | Anderstorp | 5 | McLaren M23 |  | 9 | 4 | |  | Dijon-Prenois | 5 | McLaren M23 |  | 5 | NS | silnik |  | Brands Hatch | 5 | McLaren M23 |  | 8 | 2 | |  | Zandvoort | 5 | McLaren M23 |  | 3 | 3 | |  | Nürburgring | 5 | McLaren M23 |  | 3 | NS | kolizja z Hulmem |  | Red Bull Ring | 5 | McLaren M23 |  | 3 | NS | silnik |  | Monza | 5 | McLaren M23 |  | 6 | 2 | |  | Mosport Park | 5 | McLaren M23 |  | 1 | 1 | |  | Watkins Glen | 5 | McLaren M23 |  | 8 | 4 | |  |
Sezon 1975 |  |
 | Buenos Aires | 1 | McLaren M23 |  | 5 | 1 | |  | Interlagos | 1 | McLaren M23 |  | 2 | 2 | |  | Kyalami | 1 | McLaren M23 |  | 11 | NS | niesklasyfikowany |  | Montjuich Park | 1 | McLaren M23 |  | 26 | NW | uznał, że tor jest niebezpieczny |  | Monte Carlo | 1 | McLaren M23 |  | 9 | 2 | |  | Zolder | 1 | McLaren M23 |  | 8 | 7 | |  | Anderstorp | 1 | McLaren M23 |  | 11 | 8 | |  | Paul Ricard | 1 | McLaren M23 |  | 10 | 4 | |  | Silverstone | 1 | McLaren M23 |  | 7 | 1 | wyścig przerwany z powodu deszczu i wypadków siedmiu bolidów |  | Zandvoort | 1 | McLaren M23 |  | 6 | NS | silnik |  | Nürburgring | 1 | McLaren M23 |  | 8 | NS | zawieszenie |  | Red Bull Ring | 1 | McLaren M23 |  | 3 | 9 | |  | Monza | 1 | McLaren M23 |  | 3 | 2 | |  | Watkins Glen | 1 | McLaren M23 |  | 2 | 2 | (naj. okr.) |  |
Sezon 1976 |  |
 | Interlagos | 30 | Copersucar FD04 |  | 5 | 13 | |  | Kyalami | 30 | Copersucar FD04 |  | 21 | 17 | silnik |  | Long Beach | 30 | Copersucar FD04 |  | 16 | 6 | |  | Járama | 30 | Copersucar FD04 |  | 19 | NS | układ przeniesienia napędu |  | Zolder | 30 | Copersucar FD04 |  | NZ | - | |  | Monte Carlo | 30 | Copersucar FD04 |  | 7 | 6 | |  | Anderstorp | 30 | Copersucar FD04 |  | 21 | NS | prowadzenie bolidu |  | Paul Ricard | 30 | Copersucar FD04 |  | 21 | NS | ciśnienie oleju |  | Brands Hatch | 30 | Copersucar FD04 |  | 21 | 6 | |  | Nürburgring | 30 | Copersucar FD04 |  | 20 | 13 | |  | Red Bull Ring | 30 | Copersucar FD04 |  | 17 | NS | kolizja z Brambillą |  | Zandvoort | 30 | Copersucar FD04 |  | 17 | NS | elektryka |  | Monza | 30 | Copersucar FD04 |  | 20 | 15 | |  | Mosport Park | 30 | Copersucar FD04 |  | 17 | NS | układ wydechowy |  | Watkins Glen | 30 | Copersucar FD04 |  | 15 | 9 | |  | Fuji | 30 | Copersucar FD04 |  | 23 | NS | wycofał się z powodu pogody |  |
Sezon 1977 |  |
 | Buenos Aires | 28 | Copersucar FD04 |  | 16 | 4 | |  | Interlagos | 28 | Copersucar FD04 |  | 16 | 4 | |  | Kyalami | 28 | Copersucar FD04 |  | 9 | 10 | |  | Long Beach | 28 | Copersucar FD04 |  | 7 | 5 | |  | Járama | 28 | Copersucar FD04 |  | 19 | 14 | |  | Monte Carlo | 28 | Copersucar FD04 |  | 18 | NS | silnik |  | Zolder | 28 | Copersucar F5 |  | 16 | NS | elektryka |  | Anderstorp | 28 | Copersucar FD04 |  | 18 | 18 | |  | Dijon-Prenois | 28 | Copersucar F5 |  | 22 | 11 | |  | Silverstone | 28 | Copersucar F5 |  | 22 | NS | przepustnica |  | Hockenheim | 28 | Copersucar F5 |  | NZ | - | |  | Red Bull Ring | 28 | Copersucar F5 |  | 23 | 11 | |  | Zandvoort | 28 | Copersucar F5 |  | 17 | 4 | |  | Monza | 28 | Copersucar F5 |  | NZ | - | |  | Watkins Glen | 28 | Copersucar F5 |  | 18 | 13 | |  | Mosport Park | 28 | Copersucar F5 |  | 19 | NS | silnik |  |
Sezon 1978 |  |
 | Buenos Aires | 14 | Copersucar F5A |  | 17 | 9 | |  | Jacarepaguá | 14 | Copersucar F5A |  | 7 | 2 | |  | Kyalami | 14 | Copersucar F5A |  | 15 | NS | układ przeniesienia napędu |  | Long Beach | 14 | Copersucar F5A |  | 15 | 8 | |  | Monte Carlo | 14 | Copersucar F5A |  | 20 | 9 | |  | Zolder | 14 | Copersucar F5A |  | 15 | NS | kolizja z Ickxem |  | Járama | 14 | Copersucar F5A |  | 15 | NS | przepustnica |  | Anderstorp | 14 | Copersucar F5A |  | 13 | 6 | |  | Paul Ricard | 14 | Copersucar F5A |  | 15 | NS | zawieszenie |  | Brands Hatch | 14 | Copersucar F5A |  | 11 | NS | silnik |  | Hockenheim | 14 | Copersucar F5A |  | 10 | 4 | |  | Red Bull Ring | 14 | Copersucar F5A |  | 6 | 4 | |  | Zandvoort | 14 | Copersucar F5A |  | 10 | 5 | |  | Monza | 14 | Copersucar F5A |  | 13 | 8 | |  | Watkins Glen | 14 | Copersucar F5A |  | 13 | 5 | |  | Gilles Villeneuve | 14 | Copersucar F5A |  | 6 | NS | kolizja ze Stuckiem |  |
Sezon 1979 |  |
 | Buenos Aires | 14 | Copersucar F5A |  | 11 | 6 | |  | Interlagos | 14 | Copersucar F5A |  | 9 | 11 | |  | Kyalami | 14 | Copersucar F6 |  | 18 | 13 | |  | Long Beach | 14 | Copersucar F5A |  | 16 | NS | układ przeniesienia napędu |  | Járama | 14 | Copersucar F5A |  | 19 | 11 | |  | Zolder | 14 | Copersucar F5A |  | 23 | 9 | |  | Monte Carlo | 14 | Copersucar F5A |  | 17 | NS | silnik |  | Dijon-Prenois | 14 | Copersucar F5A |  | 18 | NS | silnik |  | Silverstone | 14 | Copersucar F5A |  | 22 | NS | silnik |  | Hockenheim | 14 | Copersucar F6A |  | 22 | NS | elektryka |  | Red Bull Ring | 14 | Copersucar F6A |  | 19 | NS | hamulce |  | Zandvoort | 14 | Copersucar F6A |  | 21 | NS | elektryka |  | Monza | 14 | Copersucar F6A |  | 20 | 8 | |  | Gilles Villeneuve | 14 | Copersucar F6A |  | 15 | 8 | |  | Watkins Glen | 14 | Copersucar F6A |  | 23 | 7 | |  |
Sezon 1980 |  |
 | Buenos Aires | 20 | Fittipaldi F7 |  | 24 | NS | niesklasyfikowany |  | Interlagos | 20 | Fittipaldi F7 |  | 19 | 15 | |  | Kyalami | 20 | Fittipaldi F7 |  | 18 | 8 | |  | Long Beach | 20 | Fittipaldi F7 |  | 24 | 3 | |  | Zolder | 20 | Fittipaldi F7 |  | 24 | NS | elektryka |  | Monte Carlo | 20 | Fittipaldi F7 |  | 18 | 6 | |  | Paul Ricard | 20 | Fittipaldi F7 |  | 24 | 13 | silnik |  | Brands Hatch | 20 | Fittipaldi F8 |  | 22 | 12 | |  | Hockenheim | 20 | Fittipaldi F8 |  | 12 | NS | hamulce |  | Red Bull Ring | 20 | Fittipaldi F8 |  | 23 | 11 | |  | Zandvoort | 20 | Fittipaldi F8 |  | 21 | NS | hamulce |  | Imola | 20 | Fittipaldi F8 |  | 15 | NS | wypadek |  | Gilles Villeneuve | 20 | Fittipaldi F8 |  | 16 | NS | skrzynia biegów |  | Watkins Glen | 20 | Fittipaldi F8 |  | 19 | NS | zawieszenie |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
 | • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|