|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
124 lata temu B. Aston
63 lata temu G. Brabham
50 lat temu M. Gene
|
|
Zmarli:
23 lata temu G. Connor
43 lata temu D. Prophet
|
| |
|
Gerhard Berger | Ostatni reprezentowany zespół: Benetton | | |
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1984 | |
| Red Bull Ring | 31 | ATS D7 | | 20 | 12 | skrzynia biegów | | Monza | 31 | ATS D7 | | 20 | 6 | | | Nürburgring | 31 | ATS D7 | | 18 | NS | kolizja z Surerem | | Estoril | 14 | ATS D7 | | 23 | 13 | | |
Sezon 1985 | |
| Jacarepaguá | 17 | Arrows A8 | | 19 | NS | zawieszenie | | Estoril | 17 | Arrows A8 | | 17 | NS | poślizg | | Imola | 17 | Arrows A8 | | 10 | NS | silnik | | Monte Carlo | 17 | Arrows A8 | | 11 | NS | wypadek | | Gilles Villeneuve | 17 | Arrows A8 | | 12 | 13 | | | Detroit | 17 | Arrows A8 | | 24 | 11 | | | Paul Ricard | 17 | Arrows A8 | | 8 | NS | kolizja z Martinim | | Silverstone | 17 | Arrows A8 | | 17 | 8 | | | Nürburgring | 17 | Arrows A8 | | 17 | 7 | | | Red Bull Ring | 17 | Arrows A8 | | 17 | NS | turbo | | Zandvoort | 17 | Arrows A8 | | 14 | 9 | | | Monza | 17 | Arrows A8 | | 11 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 17 | Arrows A8 | | 8 | 7 | | | Brands Hatch | 17 | Arrows A8 | | 19 | 10 | | | Kyalami | 17 | Arrows A8 | | 11 | 5 | | | Adelaide | 17 | Arrows A8 | | 7 | 6 | | |
Sezon 1986 | |
| Jacarepaguá | 20 | Benetton B186 | | 16 | 6 | | | Jerez | 20 | Benetton B186 | | 7 | 6 | | | Imola | 20 | Benetton B186 | | 9 | 3 | | | Monte Carlo | 20 | Benetton B186 | | 5 | NS | układ kierowniczy | | Spa-Francorchamps | 20 | Benetton B186 | | 2 | 10 | | | Gilles Villeneuve | 20 | Benetton B186 | | 7 | NS | turbo | | Detroit | 20 | Benetton B186 | | 12 | NS | silnik | | Paul Ricard | 20 | Benetton B186 | | 8 | NS | skrzynia biegów | | Brands Hatch | 20 | Benetton B186 | | 4 | NS | elektryka | | Hockenheim | 20 | Benetton B186 | | 4 | 10 | (naj. okr.) | | Hungaroring | 20 | Benetton B186 | | 11 | NS | układ przeniesienia napędu | | Red Bull Ring | 20 | Benetton B186 | | 2 | 7 | (naj. okr.) | | Monza | 20 | Benetton B186 | | 4 | 5 | | | Estoril | 20 | Benetton B186 | | 4 | NS | kolizja z Johansson/poślizg | | Mexico City | 20 | Benetton B186 | | 4 | 1 | | | Adelaide | 20 | Benetton B186 | | 6 | NS | sprzęgło/silnik | |
Sezon 1987 | |
| Jacarepaguá | 28 | Ferrari F1-87 | | 7 | 4 | | | Imola | 28 | Ferrari F1-87 | | 5 | NS | elektryka | | Spa-Francorchamps | 28 | Ferrari F1-87 | | 4 | NS | silnik | | Monte Carlo | 28 | Ferrari F1-87 | | 8 | 4 | | | Detroit | 28 | Ferrari F1-87 | | 12 | 4 | | | Paul Ricard | 28 | Ferrari F1-87 | | 6 | NS | zawieszenie | | Silverstone | 28 | Ferrari F1-87 | | 8 | NS | wypadek | | Hockenheim | 28 | Ferrari F1-87 | | 10 | NS | turbo | | Hungaroring | 28 | Ferrari F1-87 | | 2 | NS | dyferencjał | | Red Bull Ring | 28 | Ferrari F1-87 | | 3 | NS | turbo | | Monza | 28 | Ferrari F1-87 | | 3 | 4 | | | Estoril | 28 | Ferrari F1-87 | | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Jerez | 28 | Ferrari F1-87 | | 3 | NS | układ chłodzenia/silnik (naj. okr.) | | Mexico City | 28 | Ferrari F1-87 | | 2 | NS | turbo | | Suzuka | 28 | Ferrari F1-87 | | 1 | 1 | | | Adelaide | 28 | Ferrari F1-87 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1988 | |
| Jacarepaguá | 28 | Ferrari F1-87/88C | | 4 | 2 | (naj. okr.) | | Imola | 28 | Ferrari F1-87/88C | | 5 | 5 | | | Monte Carlo | 28 | Ferrari F1-87/88C | | 3 | 2 | | | Mexico City | 28 | Ferrari F1-87/88C | | 3 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 28 | Ferrari F1-87/88C | | 3 | NS | elektryka | | Detroit | 28 | Ferrari F1-87/88C | | 2 | NS | pęknięta opona | | Paul Ricard | 28 | Ferrari F1-87/88C | | 3 | 4 | | | Silverstone | 28 | Ferrari F1-87/88C | | 1 | 9 | | | Hockenheim | 28 | Ferrari F1-87/88C | | 3 | 3 | | | Hungaroring | 28 | Ferrari F1-87/88C | | 9 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 28 | Ferrari F1-87/88C | | 3 | NS | wtrysk (naj. okr.) | | Monza | 28 | Ferrari F1-87/88C | | 3 | 1 | | | Estoril | 28 | Ferrari F1-87/88C | | 4 | NS | gaśnica/wypadek (naj. okr.) | | Jerez | 28 | Ferrari F1-87/88C | | 8 | 6 | | | Suzuka | 28 | Ferrari F1-87/88C | | 3 | 4 | | | Adelaide | 28 | Ferrari F1-87/88C | | 4 | NS | kolizja z Arnoux | |
Sezon 1989 | |
| Jacarepaguá | 28 | Ferrari F1-89 | | 3 | NS | kolizja z Senną | | Imola | 28 | Ferrari F1-89 | | 5 | NS | wypadek/pożar | | Mexico City | 28 | Ferrari F1-89 | | 6 | NS | skrzynia biegów | | Phoenix | 28 | Ferrari F1-89 | | 8 | NS | alternator | | Gilles Villeneuve | 28 | Ferrari F1-89 | | 4 | NS | skrzynia biegów | | Paul Ricard | 28 | Ferrari F1-89 | | 6 | NS | sprzęgło | | Silverstone | 28 | Ferrari F1-89 | | 4 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 28 | Ferrari F1-89 | | 4 | NS | pęknięta opona/poślizg | | Hungaroring | 28 | Ferrari F1-89 | | 6 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 28 | Ferrari F1-89 | | 3 | NS | poślizg | | Monza | 28 | Ferrari F1-89 | | 2 | 2 | | | Estoril | 28 | Ferrari F1-89 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Jerez | 28 | Ferrari F1-89 | | 2 | 2 | | | Suzuka | 28 | Ferrari F1-89 | | 3 | NS | skrzynia biegów | | Adelaide | 28 | Ferrari F1-89 | | 14 | NS | kolizja z Alliotem | |
Sezon 1990 | |
| Phoenix | 28 | McLaren MP4/5B | | 1 | NS | sprzęgło/wypadek (naj. okr.) | | Interlagos | 28 | McLaren MP4/5B | | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Imola | 28 | McLaren MP4/5B | | 2 | 2 | | | Monte Carlo | 28 | McLaren MP4/5B | | 5 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 28 | McLaren MP4/5B | | 2 | 4 | otrzymał minutę kary za falstart (naj. okr.) | | Mexico City | 28 | McLaren MP4/5B | | 1 | 3 | | | Paul Ricard | 28 | McLaren MP4/5B | | 2 | 5 | | | Silverstone | 28 | McLaren MP4/5B | | 3 | 14 | przepustnica | | Hockenheim | 28 | McLaren MP4/5B | | 2 | 3 | | | Hungaroring | 28 | McLaren MP4/5B | | 3 | 16 | kolizja z Mansellem | | Spa-Francorchamps | 28 | McLaren MP4/5B | | 2 | 3 | | | Monza | 28 | McLaren MP4/5B | | 3 | 3 | | | Estoril | 28 | McLaren MP4/5B | | 4 | 4 | | | Jerez | 28 | McLaren MP4/5B | | 5 | NS | kolizja z Boutsenem | | Suzuka | 28 | McLaren MP4/5B | | 4 | NS | poślizg | | Adelaide | 28 | McLaren MP4/5B | | 2 | 4 | | |
Sezon 1991 | |
| Phoenix | 2 | McLaren MP4/6 | | 7 | NS | pompa paliwowa | | Interlagos | 2 | McLaren MP4/6 | | 4 | 3 | | | Imola | 2 | McLaren MP4/6 | | 5 | 2 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 2 | McLaren MP4/6 | | 6 | NS | poślizg | | Gilles Villeneuve | 2 | McLaren MP4/6 | | 6 | NS | wtrysk | | Mexico City | 2 | McLaren MP4/6 | | 5 | NS | chłodnica/silnik | | Magny-Cours | 2 | McLaren MP4/6 | | 5 | NS | silnik | | Silverstone | 2 | McLaren MP4/6 | | 4 | 2 | | | Hockenheim | 2 | McLaren MP4/6 | | 3 | 4 | | | Hungaroring | 2 | McLaren MP4/6 | | 5 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 2 | McLaren MP4/6 | | 4 | 2 | | | Monza | 2 | McLaren MP4/6 | | 3 | 4 | | | Estoril | 2 | McLaren MP4/6 | | 2 | NS | silnik | | Catalunya | 2 | McLaren MP4/6 | | 1 | NS | elektryka | | Suzuka | 2 | McLaren MP4/6 | | 1 | 1 | | | Adelaide | 2 | McLaren MP4/6 | | 2 | 3 | (naj. okr.) | |
Sezon 1992 | |
| Kyalami | 2 | McLaren MP4/6B | | 3 | 5 | | | Mexico City | 2 | McLaren MP4/6B | | 5 | 4 | (naj. okr.) | | Interlagos | 2 | McLaren MP4/7A | | 4 | NS | elektryka | | Catalunya | 2 | McLaren MP4/7A | | 7 | 4 | | | Imola | 2 | McLaren MP4/7A | | 4 | NS | kolizja z Alesim | | Monte Carlo | 2 | McLaren MP4/7A | | 5 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 2 | McLaren MP4/7A | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Magny-Cours | 2 | McLaren MP4/7A | | 4 | NS | silnik | | Silverstone | 2 | McLaren MP4/7A | | 5 | 5 | | | Hockenheim | 2 | McLaren MP4/7A | | 4 | NS | elektryka | | Hungaroring | 2 | McLaren MP4/7A | | 5 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 2 | McLaren MP4/7A | | 6 | NS | układ przeniesienia napędu | | Monza | 2 | McLaren MP4/7A | | 5 | 4 | | | Estoril | 2 | McLaren MP4/7A | | 4 | 2 | | | Suzuka | 2 | McLaren MP4/7A | | 4 | 2 | | | Adelaide | 2 | McLaren MP4/7A | | 4 | 1 | | |
Sezon 1993 | |
| Kyalami | 28 | Ferrari F93A | | 15 | 6 | silnik | | Interlagos | 28 | Ferrari F93A | | 13 | NS | kolizja z Andrettim | | Donington Park | 28 | Ferrari F93A | | 8 | NS | aktywne zawieszenie | | Imola | 28 | Ferrari F93A | | 8 | NS | skrzynia biegów | | Catalunya | 28 | Ferrari F93A | | 11 | 6 | | | Monte Carlo | 28 | Ferrari F93A | | 7 | 14 | kolizja z Hillem | | Gilles Villeneuve | 28 | Ferrari F93A | | 5 | 4 | | | Magny-Cours | 28 | Ferrari F93A | | 14 | 14 | | | Silverstone | 28 | Ferrari F93A | | 13 | NS | zawieszenie | | Hockenheim | 28 | Ferrari F93A | | 9 | 6 | | | Hungaroring | 28 | Ferrari F93A | | 6 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 28 | Ferrari F93A | | 16 | 10 | kolizja z Brundle | | Monza | 28 | Ferrari F93A | | 6 | NS | zawieszenie | | Estoril | 28 | Ferrari F93A | | 8 | NS | aktywne zawieszenie/wypadek | | Suzuka | 28 | Ferrari F93A | | 5 | NS | silnik | | Adelaide | 28 | Ferrari F93A | | 6 | 5 | | |
Sezon 1994 | |
| Interlagos | 28 | Ferrari 412T1 | | 17 | NS | silnik | | Aida | 28 | Ferrari 412T1 | | 5 | 2 | | | Imola | 28 | Ferrari 412T1 | | 3 | NS | zawieszenie | | Monte Carlo | 28 | Ferrari 412T1 | | 3 | 3 | | | Catalunya | 28 | Ferrari 412T1 | | 7 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 28 | Ferrari 412T1 | | 3 | 4 | | | Magny-Cours | 28 | Ferrari 412T1B | | 5 | 3 | | | Silverstone | 28 | Ferrari 412T1B | | 3 | NS | silnik | | Hockenheim | 28 | Ferrari 412T1B | | 1 | 1 | | | Hungaroring | 28 | Ferrari 412T1B | | 4 | 12 | silnik | | Spa-Francorchamps | 28 | Ferrari 412T1B | | 11 | NS | silnik | | Monza | 28 | Ferrari 412T1B | | 2 | 2 | | | Estoril | 28 | Ferrari 412T1B | | 1 | NS | skrzynia biegów | | Jerez | 28 | Ferrari 412T1B | | 6 | 5 | | | Suzuka | 28 | Ferrari 412T1B | | 11 | NS | zapłon | | Adelaide | 28 | Ferrari 412T1B | | 11 | 2 | | |
Sezon 1995 | |
| Interlagos | 28 | Ferrari 412T2 | | 5 | 3 | | | Buenos Aires | 28 | Ferrari 412T2 | | 8 | 6 | | | Imola | 28 | Ferrari 412T2 | | 2 | 3 | (naj. okr.) | | Catalunya | 28 | Ferrari 412T2 | | 3 | 3 | | | Monte Carlo | 28 | Ferrari 412T2 | | 4 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 28 | Ferrari 412T2 | | 4 | 11 | kolizja z Brundle | | Magny-Cours | 28 | Ferrari 412T2 | | 7 | 12 | | | Silverstone | 28 | Ferrari 412T2 | | 4 | NS | mocowanie koła | | Hockenheim | 28 | Ferrari 412T2 | | 4 | 3 | | | Hungaroring | 28 | Ferrari 412T2 | | 4 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 28 | Ferrari 412T2 | | 1 | NS | elektryka | | Monza | 28 | Ferrari 412T2 | | 3 | NS | kolizja z kamerą Alesiego/przednie zawieszenie (naj. okr.) | | Estoril | 28 | Ferrari 412T2 | | 4 | 4 | | | Nürburgring | 28 | Ferrari 412T2 | | 4 | NS | elektryka | | Aida | 28 | Ferrari 412T2 | | 5 | 4 | | | Suzuka | 28 | Ferrari 412T2 | | 5 | NS | poślizg | | Adelaide | 28 | Ferrari 412T2 | | 4 | NS | silnik | |
Sezon 1996 | |
| Albert Park | 4 | Benetton B196 | | 7 | 4 | | | Interlagos | 4 | Benetton B196 | | 8 | NS | hydraulika | | Buenos Aires | 4 | Benetton B196 | | 5 | NS | zawieszenie | | Nürburgring | 4 | Benetton B196 | | 8 | 9 | | | Imola | 4 | Benetton B196 | | 7 | 3 | | | Monte Carlo | 4 | Benetton B196 | | 4 | NS | skrzynia biegów | | Catalunya | 4 | Benetton B196 | | 5 | NS | poślizg | | Gilles Villeneuve | 4 | Benetton B196 | | 7 | NS | poślizg | | Magny-Cours | 4 | Benetton B196 | | 4 | 4 | | | Silverstone | 4 | Benetton B196 | | 7 | 2 | | | Hockenheim | 4 | Benetton B196 | | 2 | 13 | silnik | | Hungaroring | 4 | Benetton B196 | | 6 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 4 | Benetton B196 | | 5 | 6 | (naj. okr.) | | Monza | 4 | Benetton B196 | | 8 | NS | hydraulika | | Estoril | 4 | Benetton B196 | | 5 | 6 | | | Suzuka | 4 | Benetton B196 | | 4 | 4 | | |
Sezon 1997 | |
| Albert Park | 8 | Benetton B197 | | 10 | 4 | | | Interlagos | 8 | Benetton B197 | | 3 | 2 | | | Buenos Aires | 8 | Benetton B197 | | 12 | 6 | (naj. okr.) | | Imola | 8 | Benetton B197 | | 11 | NS | poślizg | | Monte Carlo | 8 | Benetton B197 | | 17 | 9 | | | Catalunya | 8 | Benetton B197 | | 6 | 10 | | | Hockenheim | 8 | Benetton B197 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Hungaroring | 8 | Benetton B197 | | 7 | 8 | | | Spa-Francorchamps | 8 | Benetton B197 | | 15 | 6 | | | Monza | 8 | Benetton B197 | | 7 | 7 | | | Red Bull Ring | 8 | Benetton B197 | | 18 | 10 | | | Nürburgring | 8 | Benetton B197 | | 7 | 4 | | | Suzuka | 8 | Benetton B197 | | 5 | 8 | | | Jerez | 8 | Benetton B197 | | 8 | 4 | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|