|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
107 lat temu J. Lucas
43 lata temu F. Massa
39 lat temu G. van der Garde
34 lata temu J-E. Vergne
|
|
Zmarli:
23 lata temu M. Alboreto
19 lat temu J. Love
|
| |
|
Heinz-Harald Frentzen | Ostatni reprezentowany zespół: Sauber | | |
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1994 | |
| Interlagos | 30 | Sauber C13 | | 5 | NS | poślizg | | Aida | 30 | Sauber C13 | | 11 | 5 | | | Imola | 30 | Sauber C13 | | 7 | 7 | | | Monte Carlo | 30 | Sauber C13 | | - | NW | wycofał się po wypadku Wendlingera | | Catalunya | 30 | Sauber C13 | | 12 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 30 | Sauber C13 | | 10 | NS | poślizg | | Magny-Cours | 30 | Sauber C13 | | 10 | 4 | | | Silverstone | 30 | Sauber C13 | | 13 | 7 | | | Hockenheim | 30 | Sauber C13 | | 9 | NS | wypadek/kolizja | | Hungaroring | 30 | Sauber C13 | | 8 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 30 | Sauber C13 | | 9 | NS | półoś napędowa/poślizg | | Monza | 30 | Sauber C13 | | 11 | NS | silnik | | Estoril | 30 | Sauber C13 | | 9 | NS | dyferencjał | | Jerez | 30 | Sauber C13 | | 4 | 6 | | | Suzuka | 30 | Sauber C13 | | 3 | 6 | | | Adelaide | 30 | Sauber C13 | | 10 | 7 | | |
Sezon 1995 | |
| Interlagos | 30 | Sauber C14 | | 14 | NS | elektryka | | Buenos Aires | 30 | Sauber C14 | | 9 | 5 | | | Imola | 30 | Sauber C14 | | 14 | 6 | | | Catalunya | 30 | Sauber C14 | | 12 | 8 | | | Monte Carlo | 30 | Sauber C14 | | 14 | 6 | | | Gilles Villeneuve | 30 | Sauber C14 | | 12 | NS | silnik | | Magny-Cours | 30 | Sauber C14 | | 12 | 10 | | | Silverstone | 30 | Sauber C14 | | 12 | 6 | | | Hockenheim | 30 | Sauber C14 | | 11 | NS | silnik | | Hungaroring | 30 | Sauber C14 | | 11 | 5 | | | Spa-Francorchamps | 30 | Sauber C14 | | 10 | 4 | | | Monza | 30 | Sauber C14 | | 10 | 3 | | | Estoril | 30 | Sauber C14 | | 5 | 6 | | | Nürburgring | 30 | Sauber C14 | | 8 | NS | kolizja z Dinizem | | Aida | 30 | Sauber C14 | | 8 | 7 | | | Suzuka | 30 | Sauber C14 | | 8 | 8 | | | Adelaide | 30 | Sauber C14 | | 6 | NS | skrzynia biegów | |
Sezon 1996 | |
| Albert Park | 15 | Sauber C15 | | 9 | 8 | | | Interlagos | 15 | Sauber C15 | | 9 | NS | silnik | | Buenos Aires | 15 | Sauber C15 | | 11 | NS | poślizg | | Nürburgring | 15 | Sauber C15 | | 10 | NS | hamulce/poślizg | | Imola | 15 | Sauber C15 | | 10 | NS | hamulce | | Monte Carlo | 15 | Sauber C15 | | 9 | 4 | zjechał do boksów na ostatnim okrążeniu | | Catalunya | 15 | Sauber C15 | | 11 | 4 | | | Gilles Villeneuve | 15 | Sauber C15 | | 12 | NS | skrzynia biegów | | Magny-Cours | 15 | Sauber C15 | | 12 | NS | przepustnica/poślizg | | Silverstone | 15 | Sauber C15 | | 11 | 8 | | | Hockenheim | 15 | Sauber C15 | | 13 | 8 | | | Hungaroring | 15 | Sauber C15 | | 10 | NS | elektryka | | Spa-Francorchamps | 15 | Sauber C15 | | 11 | NS | kolizja z Herbertem i Panisem | | Monza | 15 | Sauber C15 | | 13 | NS | wypadek | | Estoril | 15 | Sauber C15 | | 11 | 7 | | | Suzuka | 15 | Sauber C15 | | 7 | 6 | | |
Sezon 1997 | |
| Albert Park | 4 | Williams FW19 | | 2 | 8 | hamulce (naj. okr.) | | Interlagos | 4 | Williams FW19 | | 8 | 9 | | | Buenos Aires | 4 | Williams FW19 | | 2 | NS | sprzęgło | | Imola | 4 | Williams FW19 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 4 | Williams FW19 | | 1 | NS | wypadek | | Catalunya | 4 | Williams FW19 | | 2 | 8 | | | Gilles Villeneuve | 4 | Williams FW19 | | 4 | 4 | | | Magny-Cours | 4 | Williams FW19 | | 2 | 2 | | | Silverstone | 4 | Williams FW19 | | 2 | NS | kolizja z Verstappenem | | Hockenheim | 4 | Williams FW19 | | 5 | NS | kolizja z Irvine'em | | Hungaroring | 4 | Williams FW19 | | 6 | NS | wąż do tankowania paliwa (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 4 | Williams FW19 | | 7 | 3 | | | Monza | 4 | Williams FW19 | | 2 | 3 | | | Red Bull Ring | 4 | Williams FW19 | | 4 | 3 | | | Nürburgring | 4 | Williams FW19 | | 3 | 3 | (naj. okr.) | | Suzuka | 4 | Williams FW19 | | 6 | 2 | (naj. okr.) | | Jerez | 4 | Williams FW19 | | 3 | 6 | (naj. okr.) | |
Sezon 1998 | |
| Albert Park | 2 | Williams FW20 | | 6 | 3 | | | Interlagos | 2 | Williams FW20 | | 3 | 5 | | | Buenos Aires | 2 | Williams FW20 | | 6 | 9 | | | Imola | 2 | Williams FW20 | | 8 | 5 | | | Catalunya | 2 | Williams FW20 | | 13 | 8 | | | Monte Carlo | 2 | Williams FW20 | | 5 | NS | wypchnięty przez Irvine'a | | Gilles Villeneuve | 2 | Williams FW20 | | 7 | NS | wypchnięty przez M. Schumachera | | Magny-Cours | 2 | Williams FW20 | | 8 | 15 | wypadek/zawieszenie | | Silverstone | 2 | Williams FW20 | | 6 | NS | poślizg | | Red Bull Ring | 2 | Williams FW20 | | 7 | NS | elektryka/silnik | | Hockenheim | 2 | Williams FW20 | | 10 | 9 | | | Hungaroring | 2 | Williams FW20 | | 7 | 5 | | | Spa-Francorchamps | 2 | Williams FW20 | | 9 | 4 | | | Monza | 2 | Williams FW20 | | 12 | 7 | | | Nürburgring | 2 | Williams FW20 | | 7 | 5 | | | Suzuka | 2 | Williams FW20 | | 5 | 5 | | |
Sezon 1999 | |
| Albert Park | 8 | Jordan 199 | | 5 | 2 | | | Interlagos | 8 | Jordan 199 | | 8 | 3 | | | Imola | 8 | Jordan 199 | | 7 | NS | poślizg na oleju Irvine'a | | Monte Carlo | 8 | Jordan 199 | | 6 | 4 | | | Catalunya | 8 | Jordan 199 | | 8 | NS | półoś napędowa | | Gilles Villeneuve | 8 | Jordan 199 | | 6 | 11 | hamulce/wypadek | | Magny-Cours | 8 | Jordan 199 | | 5 | 1 | | | Silverstone | 8 | Jordan 199 | | 5 | 4 | | | Red Bull Ring | 8 | Jordan 199 | | 4 | 4 | | | Hockenheim | 8 | Jordan 199 | | 2 | 3 | | | Hungaroring | 8 | Jordan 199 | | 5 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 8 | Jordan 199 | | 3 | 3 | | | Monza | 8 | Jordan 199 | | 2 | 1 | | | Nürburgring | 8 | Jordan 199 | | 1 | NS | elektryka | | Sepang | 8 | Jordan 199 | | 14 | 6 | | | Suzuka | 8 | Jordan 199 | | 4 | 4 | | |
Sezon 2000 | |
| Albert Park | 5 | Jordan EJ10 | | 5 | NS | hydraulika | | Interlagos | 5 | Jordan EJ10 | | 7 | 3 | | | Imola | 5 | Jordan EJ10 | | 6 | NS | skrzynia biegów | | Silverstone | 5 | Jordan EJ10 | | 2 | 17 | skrzynia biegów | | Catalunya | 5 | Jordan EJ10 | | 8 | 6 | | | Nürburgring | 5 | Jordan EJ10 | | 10 | NS | silnik | | Monte Carlo | 5 | Jordan EJ10 | | 4 | 10 | wypadek | | Gilles Villeneuve | 5 | Jordan EJ10 | | 5 | NS | hamulce | | Magny-Cours | 5 | Jordan EJ10 | | 8 | 7 | | | Red Bull Ring | 5 | Jordan EJ10 | | 15 | NS | wyciek oleju | | Hockenheim | 5 | Jordan EJ10B | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Hungaroring | 5 | Jordan EJ10B | | 6 | 6 | | | Spa-Francorchamps | 5 | Jordan EJ10B | | 8 | 6 | | | Monza | 5 | Jordan EJ10B | | 8 | NS | karambol w 2 szykanie | | Indianapolis | 5 | Jordan EJ10B | | 7 | 3 | | | Suzuka | 5 | Jordan EJ10B | | 8 | NS | hydraulika | | Sepang | 5 | Jordan EJ10B | | 10 | NS | elektryka | |
Sezon 2001 | |
| Albert Park | 11 | Jordan EJ11 | | 4 | 5 | | | Sepang | 11 | Jordan EJ11 | | 9 | 4 | | | Interlagos | 11 | Jordan EJ11 | | 8 | NS | elektryka | | Imola | 11 | Jordan EJ11 | | 9 | 6 | | | Catalunya | 11 | Jordan EJ11 | | 8 | NS | kolizja z de la Rosą | | Red Bull Ring | 11 | Jordan EJ11 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 11 | Jordan EJ11 | | 13 | NS | zawieszenie/wypadek | | Gilles Villeneuve | 11 | Jordan EJ11 | | - | NW | wypadek podczas treningów/zastąpiony przez Zontę | | Nürburgring | 11 | Jordan EJ11 | | 8 | NS | kontrola trakcji/poślizg | | Magny-Cours | 11 | Jordan EJ11 | | 7 | 8 | | | Silverstone | 11 | Jordan EJ11 | | 5 | 7 | | | Hungaroring | 22 | Prost AP04 | | 16 | NS | poślizg | | Spa-Francorchamps | 22 | Prost AP04 | | 4 | 9 | wystartował z końca stawki podczas 2 startu | | Monza | 22 | Prost AP04 | | 12 | NS | skrzynia biegów | | Indianapolis | 22 | Prost AP04 | | 15 | 10 | | | Suzuka | 22 | Prost AP04 | | 15 | 12 | | |
Sezon 2002 | |
| Albert Park | 20 | Arrows A23 | | 15 | ZD | wyjechał z zamkniętych boksów | | Sepang | 20 | Arrows A23 | | 11 | 11 | wystartował z boksów | | Interlagos | 20 | Arrows A23 | | 18 | NS | tylne zawieszenie | | Imola | 20 | Arrows A23 | | 13 | NS | ciśnienie paliwa | | Catalunya | 20 | Arrows A23 | | 10 | 6 | | | Red Bull Ring | 20 | Arrows A23 | | 11 | 11 | | | Monte Carlo | 20 | Arrows A23 | | 12 | 6 | | | Gilles Villeneuve | 20 | Arrows A23 | | 19 | 13 | | | Nürburgring | 20 | Arrows A23 | | 15 | 13 | | | Silverstone | 20 | Arrows A23 | | 16 | NS | silnik | | Magny-Cours | 18 | Arrows A23 | | NZ | - | | | Hockenheim | 18 | Arrows A23 | | 15 | NS | hydraulika | | Indianapolis | 8 | Sauber C21 | | 11 | 13 | | |
Sezon 2003 | |
| Albert Park | 10 | Sauber C22 | | 4 | 6 | | | Sepang | 10 | Sauber C22 | | 13 | 9 | | | Interlagos | 10 | Sauber C22 | | 14 | 5 | wystartował z boksów | | Imola | 10 | Sauber C22 | | 14 | 11 | | | Catalunya | 10 | Sauber C22 | | 10 | NS | przednie zawieszenie | | Red Bull Ring | 10 | Sauber C22 | | 15 | NS | zgaśnięcie silnika przed startem | | Monte Carlo | 10 | Sauber C22 | | 15 | NS | wypadek | | Gilles Villeneuve | 10 | Sauber C22 | | 10 | NS | elektryka | | Nürburgring | 10 | Sauber C22 | | 15 | 9 | | | Magny-Cours | 10 | Sauber C22 | | 16 | 12 | | | Silverstone | 10 | Sauber C22 | | 14 | 12 | | | Hockenheim | 10 | Sauber C22 | | 14 | NS | kolizja z Firmanem | | Hungaroring | 10 | Sauber C22 | | 17 | NS | brak paliwa | | Monza | 10 | Sauber C22 | | 14 | 13 | układ przeniesienia napędu | | Indianapolis | 10 | Sauber C22 | | 15 | 3 | | | Suzuka | 10 | Sauber C22 | | 12 | NS | silnik |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|